06.04.12, 21:12
Andrzej Kamiński został szefem sprzedaży online w Ringier Axel Springer Polska
Z początkiem kwietnia br. Andrzej Kamiński obejmie stanowisko dyrektora sprzedaży online w biurze reklamy Ringier Axel Springer Polska. Będzie odpowiadać za sprzedaż reklamową we wszystkich serwisach internetowych spółki.
Do tej pory Kamiński pracował jako dyrektor operacyjny w dziale agencyjnym biura reklamy prasy codziennej, gdzie był współodpowiedzialny za negocjacje z domami mediowymi. Sprzedaż online podlegała natomiast bezpośrednio Mariuszowi Wąsińskiemu, dyrektorowi reklamy w spółce.
Nominacja Kamińskiego zamyka proces reorganizacji w biurze reklamy Ringier Axel Springer Polska, którego szefem od lutego tego roku jest Mariusz Wąsiński. Małgorzata Cetera-Bulka odpowiada za sprzedaż we wszystkich tytułach prasowych wydawcy. Sprzedaż reklam w serwisach internetowych od kwietnia podlegać będzie Andrzejowi Kamińskiemu.
Andrzej Kamiński związany jest z Ringier Axel Springer Polska od 2007 roku. Wcześniej pracował w Marquard Media jako dyrektor reklamy Przeglądu Sportowego.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze