06.04.12, 21:12
Andrzej Kamiński został szefem sprzedaży online w Ringier Axel Springer Polska
Z początkiem kwietnia br. Andrzej Kamiński obejmie stanowisko dyrektora sprzedaży online w biurze reklamy Ringier Axel Springer Polska. Będzie odpowiadać za sprzedaż reklamową we wszystkich serwisach internetowych spółki.
Do tej pory Kamiński pracował jako dyrektor operacyjny w dziale agencyjnym biura reklamy prasy codziennej, gdzie był współodpowiedzialny za negocjacje z domami mediowymi. Sprzedaż online podlegała natomiast bezpośrednio Mariuszowi Wąsińskiemu, dyrektorowi reklamy w spółce.
Nominacja Kamińskiego zamyka proces reorganizacji w biurze reklamy Ringier Axel Springer Polska, którego szefem od lutego tego roku jest Mariusz Wąsiński. Małgorzata Cetera-Bulka odpowiada za sprzedaż we wszystkich tytułach prasowych wydawcy. Sprzedaż reklam w serwisach internetowych od kwietnia podlegać będzie Andrzejowi Kamińskiemu.
Andrzej Kamiński związany jest z Ringier Axel Springer Polska od 2007 roku. Wcześniej pracował w Marquard Media jako dyrektor reklamy Przeglądu Sportowego.
Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze