06.04.12, 21:14
Dbaj o fejs: kampania społeczna skierowana do nastoletniej młodziezy
Agencja reklamowa VA Very Advertising realizuje kampanię społeczną „Dbaj o fejs”. Kampania, skierowana do nastoletniej młodzieży ma za zadanie uświadomić jej zagrożenia, które wiążą się z lekkomyślnym korzystaniem z serwisów społecznościowych.
Agencja reklamowa VA Very Advertising realizuje kampanię społeczną „Dbaj o fejs”. Kampania, skierowana do nastoletniej młodzieży ma za zadanie uświadomić jej zagrożenia, które wiążą się z lekkomyślnym korzystaniem z serwisów społecznościowych.
Na zasadniczą część kampanii składa się pięć animowanych filmów, publikowanych sukcesywnie w Internecie. Każdy z nich dotyczy innego zagadnienia bezpieczeństwa w sieci: nierozważnego przesyłania zdjęć o charakterze seksualnym (sexting), cyberprzemocy, komentowania i publikowania ryzykownych informacji oraz ochrony dostępu do kont i profili.
Głównym bohaterem każdego z filmów jest Fejsmen – superbohater, który próbuje pomagać młodym ludziom nieprzestrzegającym zasad bezpieczeństwa w necie, w uniknięciu konsekwencji ich czynów. Niestety, za każdym razem ponosi spektakularną klęskę.
Agencja wykreowała także profil Fejsmena na Facebooku i ogłoszenia w prasie młodzieżowej. Kampania została przygotowana na zlecenie Fundacji Dzieci Niczyje oraz Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej, które tworzą Polskie Centrum Programu Safer Internet. Głównym partnerem akcji jest Fundacja Orange.
Dyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie
Urząd Miasta Krosna | Polska
Przejdź do ofertySpecjalista ds. promocji
Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze