06.04.12, 21:14
Dbaj o fejs: kampania społeczna skierowana do nastoletniej młodziezy
Agencja reklamowa VA Very Advertising realizuje kampanię społeczną „Dbaj o fejs”. Kampania, skierowana do nastoletniej młodzieży ma za zadanie uświadomić jej zagrożenia, które wiążą się z lekkomyślnym korzystaniem z serwisów społecznościowych.
Agencja reklamowa VA Very Advertising realizuje kampanię społeczną „Dbaj o fejs”. Kampania, skierowana do nastoletniej młodzieży ma za zadanie uświadomić jej zagrożenia, które wiążą się z lekkomyślnym korzystaniem z serwisów społecznościowych.
Na zasadniczą część kampanii składa się pięć animowanych filmów, publikowanych sukcesywnie w Internecie. Każdy z nich dotyczy innego zagadnienia bezpieczeństwa w sieci: nierozważnego przesyłania zdjęć o charakterze seksualnym (sexting), cyberprzemocy, komentowania i publikowania ryzykownych informacji oraz ochrony dostępu do kont i profili.
Głównym bohaterem każdego z filmów jest Fejsmen – superbohater, który próbuje pomagać młodym ludziom nieprzestrzegającym zasad bezpieczeństwa w necie, w uniknięciu konsekwencji ich czynów. Niestety, za każdym razem ponosi spektakularną klęskę.
Agencja wykreowała także profil Fejsmena na Facebooku i ogłoszenia w prasie młodzieżowej. Kampania została przygotowana na zlecenie Fundacji Dzieci Niczyje oraz Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej, które tworzą Polskie Centrum Programu Safer Internet. Głównym partnerem akcji jest Fundacja Orange.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze