06.04.12, 21:14

Kampania reklamowa serialu Krew z krwi

1 kwietnia br. rusza wizerunkowa kampania reklamowa promująca najnowszy serial CANAL+ pt. „Krew z krwi”.

1 kwietnia br. rusza wizerunkowa kampania reklamowa promująca najnowszy serial CANAL+ pt. „Krew z krwi”. Pierwszy odcinek będą mogli obejrzeć wszyscy abonenci CYFRY+ zarówno w odkodowanym paśmie CANAL+, jak i w sieci, na www.cyfraplusonline.pl.

Premierowa emisja serialu w CANAL+ odbędzie się 11 kwietnia o godz. 21.00. Pierwszy odcinek będzie udostępniony wszystkim abonentom platformy CYFRA+, równolegle w paśmie odkodowanym i w internecie  w ramach CYFRA+ ONLINE w serwisie Na Życzenie. Dodatkowo, w dniu premiery, na czas emisji serialu, odkodowany sygnał zostanie udostępniony także sieciom kablowym.

Kolejne odcinki oglądać będą na wyłączność klienci CYFRY+ i sieci kablowych posiadający pakiety i opcje z kanałami premium CANAL+. Dla abonentów CYFRY+, po emisji na antenie stacji, epizody będą dostępne poprzez dekodery PVR w ramach usługi CANAL+ Na Życzenie oraz w sieci, w serwisie CYFRA+ Online.

"Serial „Krew z krwi” wspierać będzie kampania reklamowa 360˚. Kreację kampanii i strony www przygotował Dział Kreacji spółki CANAL+ Cyfrowy, która w ostatnich miesiącach wzmocniła wszystkie obszary marketingowe: kreacji, strategii i badań" –  mówi Marek Staniszewski, Dyrektor Wykonawczy Pionu Marketingu spółki CANAL+ Cyfrowy. "W kampanii „Krew z krwi” wykorzystano wizerunek odtwórców głównych ról: Agaty Kuleszy, Izy Kuny, Aleksandra Domogarova, Łukasza Simlata, Szymona Bobrowskiego i Mariusza Bonaszewskiego, a przyświeca jej motto serialu: „Kobieta, która walczy w obronie rodziny, jest gotowa na wszystko” – dodaje Anna Gołębicka, Dyrektor ds. marketingu i Rozwoju Kanałów spółki CANAL+ Cyfrowy.

Działania reklamowe obejmą spoty telewizyjne emitowane w kanałach własnych spółki CANAL+ Cyfrowy, outdoor, prasę i internet, w tym social media. Kampania outdorowa zaplanowana jest w największych miastach Polski. Reklamy prasowe pojawią się w prasie telewizyjnej i opiniotwórczej. Komunikacja w Internecie będzie odbywać się na największych portalach ogólnotematycznych i filmowych oraz poprzez Facebooka.

Działa także strona internetowa www.krewzkrwi.pl, która stanowi kompletne kompendium wiedzy o serialu, zawierające wypowiedzi twórców i aktorów, informacje o fabule i postaciach, materiały typu making of oraz ekskluzywne galerie zdjęciowe. Produkcja  będzie też promowana w punktach sprzedaży CYFRY+ oraz poprzez wszystkie narzędzia komunikacji z abonentami platformy, m.in. e-magazyn, mailingi oraz specjalne konkursy. Media kampanii zaplanował ZenithOptimedia Group.
 
Ośmioodcinkowy serial "Krew z krwi" wyprodukowany przez Endemol Polska na zlecenie CANAL+ wyreżyserował Xawery Żuławski. Produkcja, utrzymana w klimacie dramatu sensacyjnego, opowiada o kobiecie, która wskutek splotu zdarzeń, wbrew sobie, wchodzi w niebezpieczny układ z mafią. Główną rolę zagrała Agata Kulesza, a partnerują jej artyści filmowi i teatralni, m.in. Aleksander Domogarov, Łukasz Simlat, Iza Kuna, Mariusz Bonaszewski, Szymon Bobrowski, Iwona Bielska, Małgorzata Buczkowska, Andrzej Andrzejewski, Jerzy Grałek, Zbigniew Stryj, a także aktorzy najmłodszego pokolenia: Maciej Musiał i Małgorzata Kozłowska.

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
01.04.25, 14:00
| TV / VOD » seriale
I love this job. Nowy serial animowany od Animoon trafi do iTVN i MOMLI
„I love this Job” to nowy serial animowany na podstawie pomysłu Grzegorza Wacławka, w reżyserii Kasi Wilk i Ariny Sizovej, który został wyprodukowany został przez Animoon przy wsparciu Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej, w koprodukcji z Letko, Piotrem Szczepanowiczem i EC1 Łódź - Miasto Kultury. Wkrótce trafi na platformy iTVN i MOMLI.
31.03.25, 20:46
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Korneliusz Rzeźwicki gospodarzem programu Pierwsza Druga w Trójce
28 marca br., kanał TVP3 rozpoczął emisję programu „Pierwsza Druga w Trójce” o meczach Betclic 1. i 2. Ligi.
31.03.25, 10:45
| TV / VOD » informacje
Mikołaj Roznerski gospodarzem polskiej edycji teleturnieju The Floor
Polska wersja teleturnieju “The Floor” zadebiutuje na antenie TVN. Gospodarzem formatu będzie aktor - Mikołaj Roznerski.