06.04.12, 21:14

Kampania reklamowa serialu Krew z krwi

1 kwietnia br. rusza wizerunkowa kampania reklamowa promująca najnowszy serial CANAL+ pt. „Krew z krwi”.

1 kwietnia br. rusza wizerunkowa kampania reklamowa promująca najnowszy serial CANAL+ pt. „Krew z krwi”. Pierwszy odcinek będą mogli obejrzeć wszyscy abonenci CYFRY+ zarówno w odkodowanym paśmie CANAL+, jak i w sieci, na www.cyfraplusonline.pl.

Premierowa emisja serialu w CANAL+ odbędzie się 11 kwietnia o godz. 21.00. Pierwszy odcinek będzie udostępniony wszystkim abonentom platformy CYFRA+, równolegle w paśmie odkodowanym i w internecie  w ramach CYFRA+ ONLINE w serwisie Na Życzenie. Dodatkowo, w dniu premiery, na czas emisji serialu, odkodowany sygnał zostanie udostępniony także sieciom kablowym.

Kolejne odcinki oglądać będą na wyłączność klienci CYFRY+ i sieci kablowych posiadający pakiety i opcje z kanałami premium CANAL+. Dla abonentów CYFRY+, po emisji na antenie stacji, epizody będą dostępne poprzez dekodery PVR w ramach usługi CANAL+ Na Życzenie oraz w sieci, w serwisie CYFRA+ Online.

"Serial „Krew z krwi” wspierać będzie kampania reklamowa 360˚. Kreację kampanii i strony www przygotował Dział Kreacji spółki CANAL+ Cyfrowy, która w ostatnich miesiącach wzmocniła wszystkie obszary marketingowe: kreacji, strategii i badań" –  mówi Marek Staniszewski, Dyrektor Wykonawczy Pionu Marketingu spółki CANAL+ Cyfrowy. "W kampanii „Krew z krwi” wykorzystano wizerunek odtwórców głównych ról: Agaty Kuleszy, Izy Kuny, Aleksandra Domogarova, Łukasza Simlata, Szymona Bobrowskiego i Mariusza Bonaszewskiego, a przyświeca jej motto serialu: „Kobieta, która walczy w obronie rodziny, jest gotowa na wszystko” – dodaje Anna Gołębicka, Dyrektor ds. marketingu i Rozwoju Kanałów spółki CANAL+ Cyfrowy.

Działania reklamowe obejmą spoty telewizyjne emitowane w kanałach własnych spółki CANAL+ Cyfrowy, outdoor, prasę i internet, w tym social media. Kampania outdorowa zaplanowana jest w największych miastach Polski. Reklamy prasowe pojawią się w prasie telewizyjnej i opiniotwórczej. Komunikacja w Internecie będzie odbywać się na największych portalach ogólnotematycznych i filmowych oraz poprzez Facebooka.

Działa także strona internetowa www.krewzkrwi.pl, która stanowi kompletne kompendium wiedzy o serialu, zawierające wypowiedzi twórców i aktorów, informacje o fabule i postaciach, materiały typu making of oraz ekskluzywne galerie zdjęciowe. Produkcja  będzie też promowana w punktach sprzedaży CYFRY+ oraz poprzez wszystkie narzędzia komunikacji z abonentami platformy, m.in. e-magazyn, mailingi oraz specjalne konkursy. Media kampanii zaplanował ZenithOptimedia Group.
 
Ośmioodcinkowy serial "Krew z krwi" wyprodukowany przez Endemol Polska na zlecenie CANAL+ wyreżyserował Xawery Żuławski. Produkcja, utrzymana w klimacie dramatu sensacyjnego, opowiada o kobiecie, która wskutek splotu zdarzeń, wbrew sobie, wchodzi w niebezpieczny układ z mafią. Główną rolę zagrała Agata Kulesza, a partnerują jej artyści filmowi i teatralni, m.in. Aleksander Domogarov, Łukasz Simlat, Iza Kuna, Mariusz Bonaszewski, Szymon Bobrowski, Iwona Bielska, Małgorzata Buczkowska, Andrzej Andrzejewski, Jerzy Grałek, Zbigniew Stryj, a także aktorzy najmłodszego pokolenia: Maciej Musiał i Małgorzata Kozłowska.

Komentarze

Powiązane

21.05.24, 14:02
| telewizja / VOD » badania rynku
Rekordowa wyniki kanałów BBC Studios w Polsce. BBC First z najwyższymi udziałami w historii
W kwietniu br. portfolio kanałów osiągnęło 0,84 proc. proc., czyli najwyższy miesięczny udział w rynku od uruchomienia pięciokanałowego portfolio w 2015 r.
21.05.24, 08:45
| telewizja / VOD » informacje
TVN Pora na show. 17 kanał FAST w ofercie TVN Warner Bros. Discovery
Koncern TVN Warner Bros. Discovery uruchomił kolejny kanał typu FAST - TVN Pora na show.
20.05.24, 13:42
| telewizja / VOD » seriale
Prosta sprawa. Mateusz Damięcki i Piotr Adamczyk w nowym serialu CANAL+
W serwisie CANAL+ online pojawił się pierwszy odcinek nowej polskiej produkcji „Prosta sprawa”. Najnowsza produkcja oryginalna CANAL+ to kino akcji twórców „Furiozy” oparte na bestsellerze Wojciecha Chmielarza.
20.05.24, 10:50
| telewizja / VOD » informacje
Prawie 10 mln zł. To suma roszczeń spraw przeciwko TVP za materiały wyemitowane w latach 2016-2023
Niemal 10 mln zł – to suma roszczeń spraw przeciwko Telewizji Polskiej za materiały wyemitowane w latach 2016-2023 z powództwa osób i instytucji o naruszenie dóbr osobistych.
18.05.24, 14:51
| telewizja / VOD » informacje
Nakręć się na przyszłość. Szansa dla młodych ludzi na karierę w branży filmowej
Na warsztaty otwierające drogę do pracy przy tworzeniu filmów i seriali zapraszają Krajowa Izba Producentów Audiowizualnych i Netflix.
17.05.24, 17:30
| telewizja / VOD » informacje
Telewizja Polska wybrała dziennikarzy w ramach akcji: Włącz się! Zmieniajmy się razem
Niemal 2 000 osób marzących o pracy w telewizji odpowiedziało na zaproszenie TVP i wzięło udział w projekcie rekrutacyjnym „Włącz się! Zmieniajmy się razem”. Komisja wyłoniła pięciu najlepszych kandydatów w kategoriach: Informacja/Publicystyka, Sport, Rozrywka, Kultura i Pogoda.
16.05.24, 14:30
| telewizja / VOD » badania rynku
Aktualności TVP3 Katowice z dużym skokiem oglądalności. Rośnie widownia serwisów w Szczecinie, Krakowie i Bydgoszczy
Znaczące wzrosty oglądalności w kwietniu br. odnotowały, według danych Nielsen Media, programy informacyjne emitowane na antenach regionalnych TVP. „Aktualności” emitowane w TVP3 Katowice osiągnęły w kwietniu wzrost widowni - w porównaniu z minionym rokiem – aż o 70 proc. 
16.05.24, 13:06
| telewizja / VOD » informacje
Kanały TinyTeen, LingoToons i LangLab dołączyły do oferty Pasjatv
Do oferty firmy dystrybucyjnej Pasjatv trafiły trzy nowe kanały edukacyjne. Nadawcą trzech nowych kanałów TinyTeen, LingoToons i LangLab jest English Club TV Group, który od ponad 15 lat w swoim portfolio posiada kanał English Club TV.
16.05.24, 11:33
| telewizja / VOD » informacje
Nowy skład Komisji Etyki TVP
Władze Telewizji Polskiej SA w likwidacji powołały siedmioro nowych członków Komisji Etyki TVP XIV kadencji.
14.05.24, 23:50
| telewizja / VOD » seriale | kultura » film
Śleboda. Ruszyły zdjęcia do nowego serialu SkyShowtime Original
Serwis SkyShowtime ogłosił rozpoczęcie zdjęć do nowej polskiej produkcji oryginalnej – "Śleboda". Produkcja jest serialową adaptacją popularnego etno-kryminału. W rolach głównych serialu Śleboda wystąpią Maria Dębska, Maciej Musiał i Piotr Pacek.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy