06.04.12, 21:15

Wiosenna kampania reklamowa kuchni+ i DOMO+

Od kwietnia kanały kuchnia+ i DOMO+ startują w zupełnie nowej oprawie antenowej, a 2 kwietnia br. rusza multimedialna kampania reklamowa wspierająca wiosenną metamorfozę obu stacji.

Od kwietnia kanały kuchnia+ i DOMO+ startują w zupełnie nowej oprawie antenowej, a 2 kwietnia br. rusza multimedialna kampania reklamowa wspierająca wiosenną metamorfozę obu stacji.

Wraz ze zmianami na antenie odświeżone zostaną serwisy www.kuchniaplus.pl i www.domoplus.pl, a w wiosennych ramówkach pojawią się nowości programowe, m.in. nowe odcinki autorskiego cyklu „Warsztaty smaku kuchni+”, najnowsza produkcja Jamiego Olivera „Jamie odkrywa Wielką Brytanię” oraz autorski program DOMO+ „Stadiony atakują” i nowa seria reality „Starcie w Art’cie”. Wiosennym przemianom w kuchni+ i DOMO+ towarzyszyć będzie multimedialna kampania reklamowa obejmująca telewizję, prasę, outdoor i internet, w tym social media.

"Zmiana opraw antenowych obu kanałów ma na celu odświeżenie wizerunku i uzyskanie spójności z oprawami pozostałych autorskich stacji spółki CANAL+ Cyfrowy. Wspiera także nową strategię kanałów kuchnia+ i DOMO+, które stawiają na inspiracje i rozwijanie pasji swoich widzów" – mówi Anna Gołębicka, Dyrektor ds. Marketingu i Rozwoju Kanałów Tematycznych spółki CANAL+ Cyfrowy.

Nowe oprawy bazują na artystycznych impresjach filmowych, których treść nawiązuje do tematyki charakterystycznej dla danego kanału. Ujęcia w oryginalny, nietypowy sposób obrazują - w przypadku kuchni+ produkty spożywcze, a dla DOMO+ przedmioty i sytuacje kojarzące się z architekturą, wyposażeniem wnętrz, ogrodem.

Koncept kreatywny obu opraw powstał w Dziale Kreacji CANAL+ Cyfrowy pod kierunkiem Łukasza Słotwińskiego i we współpracy z Markiem Dawidem, jednym z czołowych twórców w świecie reklamy, który jest także reżyserem i operatorem nowych jingli antenowych. Autorem zdjęć brandingowo-wizerunkowych jest Grzegorz Nelec.

Zmiana oprawy antenowej kuchni+ i DOMO+ jest kontynuacją działań rebrandingowych rozpoczętych w listopadzie ubiegłego roku. Wraz z uruchomieniem wersji HD, zmieniła się identyfikacja wizualna stacji. Nazwy i logotypy zostały opatrzone znakiem "+", symbolizującym jakość i przynależność do rodziny autorskich kanałów spółki CANAL+ Cyfrowy, w tym stacji premium CANAL+ oraz do platformy CYFRA+, która oferuje je na wyłączność spośród satelitarnych operatów płatnej telewizji.

Komentarze

Powiązane

17.06.24, 23:38
| telewizja / VOD » informacje
Polsat dementuje: Dorota Gawryluk nie będzie kandydatką w wyborach prezydenckich
Telewizja Polsat wydała oświadczenie dotyczące pogłosek o starcie jej dziennikarzy w wyborach prezydenckich.
14.06.24, 21:30
| telewizja / VOD » seriale
Drużyna A oraz Xena: Wojownicza księżniczka w AXN Black
W czerwcu br. AXN Black pokaże popularne amerykańskie seriale lat 90.: „Drużyna A” i „Xena: Wojownicza księżniczka”.
14.06.24, 11:33
| telewizja / VOD » informacje
Cafe Euro Cast online oraz w Polsat Sport 1
Z okazji piłkarskich Mistrzostw Europy redakcja sportowa Polsatu przygotowała nowy format telewizyjno-internetowy. „Cafe Euro Cast” będzie emitowany od 14 czerwca o godz. 9:00 w każdy dzień meczowy i pomeczowy przez cały czas trwania turnieju w Niemczech.
14.06.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje
Play i Antenna Entertainment poszerzają współpracę. AXN Spin debiutuje w ofercie Play
Play (marka działająna na polskim rynku telekomunikacyjnym) i Antenna Entertainment (właściciel portfolio AXN) odnowili oraz poszerzyli wieloletnią współpracę.
13.06.24, 15:00
| telewizja / VOD » informacje
Jak nas widzą. Program Doroty Wysockiej-Schnepf w TVP Polonia
16 czerwca br. na antenie TVP Polonia zadebiutuje program „Jak nas widzą”, której autorką będzie Dorota Wysocka-Schnepf. Gośćmi formatu będą korespondenci zagranicznych mediów akredytowani w Polsce, eksperci spraw międzynarodowych oraz dziennikarze polonijni.
13.06.24, 13:34
| telewizja / VOD » informacje
Paulina Chylewska, Patryk Ganiek i Dariusz Szpakowski poprowadzą teleturniej piłkarski Mecz w TVP1
Telewizja Polska z okazji Mistrzostw Europy w piłce nożnej przygotowała show piłkarski „Mecz – teleturniej piłkarski”, którego gospodarzami będą Paulina Chylewska, Patryk Ganiek oraz Dariusz Szpakowski.
13.06.24, 10:46
| telewizja / VOD » informacje
Studio w kontakcie. Nowość w TVP Polonia
12 czerwca br. o godz. 22:15 w TVP Polonia zadebiutował program publicystyczny „Studio w kontakcie”, w którym każdy telewidz będzie mógł zabrać głos - niezależnie, czy mieszka w Polsce, czy poza granicami kraju.
13.06.24, 09:09
| telewizja / VOD » informacje
KRRiT przedłużyła w końcu koncesję kanału TVN Style
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przychyliła się do wniosku spółki TVN i przedłużyła o kolejny okres czasu koncesję dla kanału TVN Style.
13.06.24, 06:30
| telewizja / VOD » seriale
Asterix i Obelix w nowym serialu platformy Netflix. Serwis ujawnił kadr z animacji
W 2025 r. na platformie Netflix zadebiutuje pierwszy serial animowany poświęcony przygodom znanych na całym świecie Galów, czyli Astérixa i Obelixa.
12.06.24, 12:01
| telewizja / VOD » informacje
Mecze EURO 2024 w TVP1 i TVP2 z dźwiękiem w technologii Dolby AC-4 5.1
14 czerwca br. rozpoczynają się Mistrzostwa Europy w Niemczech. Telewizja Polska pokaże w TVP1 i TVP2 mecze w Naziemnej Telewizji Cyfrowej DVB-T2 z dźwiękiem w technologii Dolby AC-4 5.1 z możliwością personalizacji odbioru dźwięku przez telewidza z pilota telewizora.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Specjalista/ka ds. promocji w Dziale Promocji i Komunikacji

Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.