06.04.12, 21:15
Wiosenna kampania reklamowa kuchni+ i DOMO+
Od kwietnia kanały kuchnia+ i DOMO+ startują w zupełnie nowej oprawie antenowej, a 2 kwietnia br. rusza multimedialna kampania reklamowa wspierająca wiosenną metamorfozę obu stacji.
Od kwietnia kanały kuchnia+ i DOMO+ startują w zupełnie nowej oprawie antenowej, a 2 kwietnia br. rusza multimedialna kampania reklamowa wspierająca wiosenną metamorfozę obu stacji.
Wraz ze zmianami na antenie odświeżone zostaną serwisy www.kuchniaplus.pl i www.domoplus.pl, a w wiosennych ramówkach pojawią się nowości programowe, m.in. nowe odcinki autorskiego cyklu „Warsztaty smaku kuchni+”, najnowsza produkcja Jamiego Olivera „Jamie odkrywa Wielką Brytanię” oraz autorski program DOMO+ „Stadiony atakują” i nowa seria reality „Starcie w Art’cie”. Wiosennym przemianom w kuchni+ i DOMO+ towarzyszyć będzie multimedialna kampania reklamowa obejmująca telewizję, prasę, outdoor i internet, w tym social media.
"Zmiana opraw antenowych obu kanałów ma na celu odświeżenie wizerunku i uzyskanie spójności z oprawami pozostałych autorskich stacji spółki CANAL+ Cyfrowy. Wspiera także nową strategię kanałów kuchnia+ i DOMO+, które stawiają na inspiracje i rozwijanie pasji swoich widzów" – mówi Anna Gołębicka, Dyrektor ds. Marketingu i Rozwoju Kanałów Tematycznych spółki CANAL+ Cyfrowy.
Nowe oprawy bazują na artystycznych impresjach filmowych, których treść nawiązuje do tematyki charakterystycznej dla danego kanału. Ujęcia w oryginalny, nietypowy sposób obrazują - w przypadku kuchni+ produkty spożywcze, a dla DOMO+ przedmioty i sytuacje kojarzące się z architekturą, wyposażeniem wnętrz, ogrodem.
Koncept kreatywny obu opraw powstał w Dziale Kreacji CANAL+ Cyfrowy pod kierunkiem Łukasza Słotwińskiego i we współpracy z Markiem Dawidem, jednym z czołowych twórców w świecie reklamy, który jest także reżyserem i operatorem nowych jingli antenowych. Autorem zdjęć brandingowo-wizerunkowych jest Grzegorz Nelec.
Zmiana oprawy antenowej kuchni+ i DOMO+ jest kontynuacją działań rebrandingowych rozpoczętych w listopadzie ubiegłego roku. Wraz z uruchomieniem wersji HD, zmieniła się identyfikacja wizualna stacji. Nazwy i logotypy zostały opatrzone znakiem "+", symbolizującym jakość i przynależność do rodziny autorskich kanałów spółki CANAL+ Cyfrowy, w tym stacji premium CANAL+ oraz do platformy CYFRA+, która oferuje je na wyłączność spośród satelitarnych operatów płatnej telewizji.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze