24.04.13, 10:24
Nowa kampania reklamowa Prince Polo
Prince Polo rozpoczęło nową kampanię promocyjną, aby dotrzeć do większej ilości konsumentów pod znamiennym tytułem: "Każdy ma to coś".
Nowa kampania ma na celu promowanie marki Prince Polo i ma charakter wizerunkowy. Jest realizowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVN, Polsat oraz Discovery Channel) oraz wspierana innymi działaniami reklamowymi, prowadzonymi m.in. w kinach (sieci New Age Media oraz Multikino) i Internecie (youtube, tvn player).
Stworzeniem kampanii i opracowaniem planu strategicznego zajęła się firma Kraft Foods Polska. Prace nad nowym pozycjonowaniem przebiegały we współpracy z agencją Corporate Profiles Consulting. Reżyserią telewizyjnego spotu zajął się Jovan Todorovic.
-Uważamy, że każdy z nas jest wyjątkowy i wcale nie potrzebuje do tego wielkich osiągnięć czy spektakularnych umiejętności. Tak jak Prince Polo, które w świecie wielu nowych, ciekawych marek, pozostaje niezmienne. Ma w sobie „TOCOŚ" - wyjątkowe połączenie kruchego wafla i prawdziwej czekolady, które daje charakterystyczny, pyszny smak, od lat uwielbiany przez konsumentów. Chcemy zainspirować Polaków, aby odkrywali „TOCOŚ" w sobie oraz w innych ludziach. Aby ponownie odkryli wyjątkowy smak wafelka Prince Polo.-wyjaśnia przekaz kampanii, Aleksandra Seneko, Brand Manager marki.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze