09.06.13, 21:22

Wyniki najnowszego badania EMS – CNN na czele

Logo CNN
fot.: materiały prasowe

Według danych badania EMS opublikowanych w ostatnich dniach przez Ipsos, CNN wychodzi na prowadzenie w wyścigu kanałów informacyjnych i mediów biznesowych. Każdego miesiąca stacja dociera za pośrednictwem telewizji i usług cyfrowych do większej liczby zamożnych odbiorców z Europy niż jakikolwiek inny kanał w tej kategorii. 

Czołowa pozycja CNN w miesięcznym dotarciu do odbiorców potwierdza siłę marki na wszystkich platformach, na których funkcjonuje. Za pośrednictwem telewizji i platform cyfrowych, CNN dociera do 41% ankietowanych, wyprzedzając Sky News (30%), BBC World (30%), Euronews (29%), CNBC (15%) i Bloomberg (12%).

Popularność CNN jest jeszcze większa wśród wysokiej klasy menadżerskiej. Miesięcznie marka dociera do większej liczby dyrektorów i decydentów biznesowych, niż jakiekolwiek inne medium biznesowe czy informacyjne w Europie, korzysta z niej 56% respondentów. Miesięczny cross-platformowy zasięg CNN dwukrotnie przewyższa ten osiągany, przez media biznesowe takie, jaki Bloomberg (28%, 25%) i CNBC (27%, 25%).

„To dobra wiadomość dla naszych reklamodawców, którzy chcą docierać do decydentów biznesowych i innych wpływowych grup. Nasze wyniki w EMS mają prawdziwie pan-europejskie znaczenie; nie posługujemy się badaniami ważonymi dla jednego rynku; nasza marka ma niekwestionowaną renomę na dużym obszarze geograficznym" - mówi Reme Al-Saiegh, Vice President, Ad Sales, CNN International.

Wyniki CNN w grupie docelowej, jaką stanowią biznesmeni pokazują, że doceniają oni zasoby, jakie stacja inwestuje w programy biznesowe takie jak seria „Marketplace" (dedykowana Afryce, Bliskiemu Wschodowi i Europie) oraz wysokiej, jakości reportaże ze wszystkich zakątków świata tworzone przez wielokrotnie nagradzanych dziennikarzy biznesowych. 

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 13:06
| TV / VOD » seriale
Misja: Ratunek. Służby w akcji. Serial dokumentalny o ratownikach  w TVP1
Telewizja Polska rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  „Misja: Ratunek. Służby w akcji” ukazującego codzienną pracę ratowników.
07.04.25, 11:00
| TV / VOD » badania rynku
Mecz  Atletico Madryt – FC Barcelona obejrzało ponad 1,5 mln widzów
Ponad 1,5 mln widzów łącznie na antenach TVP, poza domem i w Internecie zgromadził mecz rozegrany pomiędzy piłkarzami FC Barcelony a drużyną Atletico Madryt.
07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.