09.06.13, 21:22
Wyniki najnowszego badania EMS – CNN na czele
Według danych badania EMS opublikowanych w ostatnich dniach przez Ipsos, CNN wychodzi na prowadzenie w wyścigu kanałów informacyjnych i mediów biznesowych. Każdego miesiąca stacja dociera za pośrednictwem telewizji i usług cyfrowych do większej liczby zamożnych odbiorców z Europy niż jakikolwiek inny kanał w tej kategorii.
Czołowa pozycja CNN w miesięcznym dotarciu do odbiorców potwierdza siłę marki na wszystkich platformach, na których funkcjonuje. Za pośrednictwem telewizji i platform cyfrowych, CNN dociera do 41% ankietowanych, wyprzedzając Sky News (30%), BBC World (30%), Euronews (29%), CNBC (15%) i Bloomberg (12%).
Popularność CNN jest jeszcze większa wśród wysokiej klasy menadżerskiej. Miesięcznie marka dociera do większej liczby dyrektorów i decydentów biznesowych, niż jakiekolwiek inne medium biznesowe czy informacyjne w Europie, korzysta z niej 56% respondentów. Miesięczny cross-platformowy zasięg CNN dwukrotnie przewyższa ten osiągany, przez media biznesowe takie, jaki Bloomberg (28%, 25%) i CNBC (27%, 25%).
„To dobra wiadomość dla naszych reklamodawców, którzy chcą docierać do decydentów biznesowych i innych wpływowych grup. Nasze wyniki w EMS mają prawdziwie pan-europejskie znaczenie; nie posługujemy się badaniami ważonymi dla jednego rynku; nasza marka ma niekwestionowaną renomę na dużym obszarze geograficznym" - mówi Reme Al-Saiegh, Vice President, Ad Sales, CNN International.
Wyniki CNN w grupie docelowej, jaką stanowią biznesmeni pokazują, że doceniają oni zasoby, jakie stacja inwestuje w programy biznesowe takie jak seria „Marketplace" (dedykowana Afryce, Bliskiemu Wschodowi i Europie) oraz wysokiej, jakości reportaże ze wszystkich zakątków świata tworzone przez wielokrotnie nagradzanych dziennikarzy biznesowych.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze