20.06.14, 11:58
Starcom MediaVest wprowadza optymalizator MAD 2.0
Grupa Starcom MediaVest wprowadza nową wersję optymalizatora budżetowego kampanii multiscreen – MAD 2.0. (Multichannel Audience Dynamic). Narzędzie stworzone w agencji analityczno-badawczej Quest, we współpracy z instytutem GfK Polonia oraz matematykami z Uniwersytetu Warszawskiego, ma pozwalać w optymalny sposób zaplanować efektywne dotarcie kampanii do odbiorców w telewizji oraz internecie.
Narzędzie ma istotnie zwiększyć efektywność prowadzonych działań komunikacyjnych w telewizji oraz video online, dzięki optymalizacji zasięgu (od 1+ do nawet 7+) i zmniejszeniu kosztów dotarcia. Dane z jakich czerpie MAD 2.0. oparte są na wynikach unikalnego, jednoźródłowego i reprezentatywnego badania nawyków oglądania telewizji i video w internecie, przygotowanego we współpracy z instytutem GfK Polonia. Jednoźródłowe badanie przeprowadzone było metodą CAPI (wywiady bezpośrednie w domach respondentów) na próbie 3000 osób.
Optymalizacja zasięgu wynika z obliczeń zaawansowanego algorytmu probabilistycznego, który pozwala określić najbardziej efektywną alokację budżetu video pod kątem optymalizowanego zasięgu. Jedną z głównym zalet oprogramowania ma być precyzyjne dopasowanie kanałów video do różnych pod względem socjodemograficznym grup odbiorców.
"Pracowaliśmy nad MAD 2.0 kilkanaście miesięcy we współpracy ze specjalistami od badań konsumenckich z instytutu GfK Polonia i matematykami oraz informatykami z Uniwersytetu Warszawskiego. Nie obawiam się stwierdzić, że dzisiaj Starcom MediaVest dysponuje jedynym na polskim rynku, a być może nawet w Europie, tak wysokiej klasy narzędziem do optymalizacji budżetowej kampanii multiscreen. Główną korzyścią, jaką daje naszym klientom MAD 2.0, są bardzo konkretne oszczędności budżetowe, ale również świadomość, że planujemy komunikację multiscreen w oparciu o unikalną wiedzę. W Polsce wciąż brakuje standardowego, jednoźródłowego badania telewizji i internetu, dlatego traktujemy stworzenie MAD 2.0 również jako inwestycję w rozwój naszego rynku" – mówi Piotr Piętka CEO Starcom MediaVest.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze