09.07.14, 08:38

Rekordowy czerwiec portalu TVP.PL dzięki mundialowi

Logo mundialu
Fot.: materiały prasowe

Blisko 16,5 mln odsłon materiałów wideo wygenerował w czerwcu 2014 r. portal TVP.PL. Ponad 11,5 mln to treści sportowe ze specjalnego serwisu piłkarskich mistrzostw świata dostępnego na SPORT.TVP.PL. Dzięki mundialowi 2014 oglądalność on-line treści TVP była w minionym miesiącu rekordowa w historii.

Skala zainteresowania mistrzostwami świata na naszym portalu jest imponująca” - mówi Leszek Jarosz, redaktor naczelny serwisu SPORT.TVP.PL. „Wielkie widowiska sportowe to obecnie temat najbardziej atrakcyjny dla Internautów i reklamodawców. Wyniki oglądalności to potwierdzają, nawet pomimo braku na mundialu reprezentacji Polski. Byliśmy na to przygotowani. W SPORT.TVP.PL został stworzony specjalny serwis, w którym udostępniamy w bardzo dobrej jakości streaming z blisko 3 godzinnym przekazem z każdego meczu” – dodaje Jarosz.

W czasie mundialu tylko na stronie SPORT.TVP.PL i w aplikacji mobilnej TVP Stream można oglądać przedmeczowe kulisy, transmisję oraz wszystko to co dzieje się po spotkaniu” – dodaje Cezary Korycki odpowiedzialny w TVP Sport za treści wideo oraz projekt TVP Stream. „Dodatkowo udostępniamy na portalu bibliotekę publikowanych w czasie rzeczywistym materiałów VOD, w której obecnie jest już blisko 1000 klipów z Brazylii. Bardzo ciekawa jest także nasza oferta mobilna; w aplikacji TVP Stream można oglądać nie tylko transmisje, skróty, gole i wywiady, ale także specjalny dedykowany magazyn “Echo Brazylii” - pierwszy program sportowy w polskiej telewizji mający swoją premierę via mobile” – dodaje Korycki

Dotychczas dla TVP S.A. rekordowym miesiącem dla oglądalności treści wideo on-line w Internecie był luty 2014. W czasie transmisji z Igrzysk Olimpijskich z Soczi serwis SPORT.TVP.PL odnotował 5,77 mln odsłon wideo. W czerwcu, w czasie trwających aktualnie mistrzostw świata ten sam serwis miał już aż 11,5 miliona takich odsłon. W porównaniu do maja 2014 roku wzrost oglądalności wszystkich materiałów wideo na całym portalu TVP.PL wyniósł aż 132 proc. (7,1 mln odsłon w maju i aż 16,5 mln w czerwcu).

W czasie piłkarskich mistrzostw świata ogromną popularnością cieszą się relacje na żywo. Pomimo dostępności wszystkich meczów na antenie otwartej równoległe transmisje internetowe notują średnio ponad 80 tys. odsłon wideo. Wśród najchętniej oglądanych transmisji on-line znalazły się w czerwcu:
1. Niemcy - Algieria (200 470 odsłon wideo)
2. Brazylia - Meksyk (187768)
3. Brazylia - Chile (148989)
4. Niemcy - Ghana (147157)
5. Urugwaj - Anglia (144727)

Chętnie oglądane przez internautów są fragmenty meczów i materiały zakulisowe z mundialu. Wśród najchętniej oglądanych materiałów VOD w czerwcu były:
1. Włochy – Urugwaj: Suarez ugryzł Chielliniego (178 946 odsłon wideo)
2. Brazylia – Chorwacja 2:1: drugi gol Neymara (110 417)
3. Anglia – Włochy: Pirlo w poprzeczkę. Joe Hart nie miałby szans (84 581)
4. MŚ: Rosja – Korea Płd. – zobacz skrót meczu (81 099)
5. Anglia – Włochy skrót (76 830)

SPORT.TVP.PL jest oficjalnym internetowym nadawcą mundialu w Polsce. Na urządzeniach mobilnych transmisje i treści wideo z Brazylii są oglądane również w mobilnej wersji serwisu oraz oficjalnej aplikacji TVP Stream. Innowacją w ofercie TVP są dwie wersje transmisji do wyboru (w jednej prezentowane są kulisy meczu i podgląd ze stadionu już na 40 minut przed pierwszym gwizdkiem; w drugiej – przekaz z anteny TVP1 lub TVP2). Redakcja SPORT.TVP.PL publikuje również najciekawsze fragmenty spotkań i skróty, a także materiały reporterskie z obozów wszystkich 32 finalistów. Urozmaiceniem treści portalu są materiały reportera TVP w Brazylii Roberta El Gendy’ego w cyklu „Pocztówka z Rio”, a także magazyn „Echo Brazylii” premierowo emitowany w aplikacji TVP Stream, a następnie w TVP Sport.

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 11:00
| TV / VOD » badania rynku
Mecz  Atletico Madryt – FC Barcelona obejrzało ponad 1,5 mln widzów
Ponad 1,5 mln widzów łącznie na antenach TVP, poza domem i w Internecie zgromadził mecz rozegrany pomiędzy piłkarzami FC Barcelony a drużyną Atletico Madryt.
07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.