IAB Polska pionierem w tworzeniu samoregulacji

Logo IAB Polska
Fot.: materiały prasowe

26 czerwca 2014 r. uchwałą Zarządu IAB Polska został przyjęty Kodeks Dobrych Praktyk dotyczący szczegółowych zasad ochrony małoletnich w audiowizualnych usługach medialnych na żądanie. Kodeks został 8 lipca br. zaprezentowany podczas posiedzenia Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji i został przez KRRiT zaakceptowany.

Kodeks Dobrych Praktyk jest efektem wielomiesięcznej pracy ekspertów Grupy Prawnej IAB Polska, oraz spotkań i konsultacji z KRRiT i MAiC. Przyjęty dokument jest wynikiem zaangażowania firm członkowskich IAB Polska, a w szczególności serwisów VoD. W okresie powakacyjnym wspólnie z KRRiT planowana jest szeroka komunikacja dotycząca przyjęcia Kodeksu, będącego niewątpliwie dowodem zaufania Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji oraz Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji do IAB Polska jako organizacji skutecznie reprezentującej interesy przedsiębiorców internetowych.

Wypracowany wspólnie z KRRIT sukces w postaci Kodeksu Dobrych Praktyk, ma zwracać uwagę na kluczową rolę wszystkich serwisów VoD w dalszym rozwoju partnerstwa z KRRiT. W związku z powyższym IAB Polska zachęca podmioty udostępniające treści audiowizualne do wsparcia Kodeksu w formie przystąpienia do grona sygnatariuszy.

Komentarze

Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.