IAB Polska pionierem w tworzeniu samoregulacji
26 czerwca 2014 r. uchwałą Zarządu IAB Polska został przyjęty Kodeks Dobrych Praktyk dotyczący szczegółowych zasad ochrony małoletnich w audiowizualnych usługach medialnych na żądanie. Kodeks został 8 lipca br. zaprezentowany podczas posiedzenia Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji i został przez KRRiT zaakceptowany.
Kodeks Dobrych Praktyk jest efektem wielomiesięcznej pracy ekspertów Grupy Prawnej IAB Polska, oraz spotkań i konsultacji z KRRiT i MAiC. Przyjęty dokument jest wynikiem zaangażowania firm członkowskich IAB Polska, a w szczególności serwisów VoD. W okresie powakacyjnym wspólnie z KRRiT planowana jest szeroka komunikacja dotycząca przyjęcia Kodeksu, będącego niewątpliwie dowodem zaufania Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji oraz Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji do IAB Polska jako organizacji skutecznie reprezentującej interesy przedsiębiorców internetowych.
Wypracowany wspólnie z KRRIT sukces w postaci Kodeksu Dobrych Praktyk, ma zwracać uwagę na kluczową rolę wszystkich serwisów VoD w dalszym rozwoju partnerstwa z KRRiT. W związku z powyższym IAB Polska zachęca podmioty udostępniające treści audiowizualne do wsparcia Kodeksu w formie przystąpienia do grona sygnatariuszy.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze