14.10.14, 14:31
Czteru Kąty obchodzą 23. urodziny
„Cztery Kąty” świętują 23. urodziny. 14 października br. w specjalnej cenie ukazało się jubileuszowe wydanie magazynu. W magazynie pojawiły się stałe rubryki w nowej formule oraz nowy dział „Remontuj z nami”.
W jubileuszowym wydaniu „Czterech Kątów” pojawiło się więcej praktycznych porad, dzięki którym redakcja magazynu chce nie tylko inspirować czytelników do upiększania swoich mieszkań i domów, ale też pomagać im przeprowadzaniu zmian.
Nową formułę mają rubryki przedstawiające temat numeru i prezentacje mieszkań - redakcja magazynu, obok dotychczasowych zdjęć i opisów, publikuje też m.in. wskazówki dotyczące wyboru materiałów czy użytkowania oraz opinie ekspertów. Są one prezentowane na łamach miesięcznika jako „Dobry pomysł" lub sugestie „Warto wiedzieć". Nowością na łamach „Czterech Kątów" jest też rubryka „Remont", która ma pomóc czytelnikom w samodzielnym dokonaniu zmian we wnętrzach. W pierwszej odsłonie ukazały się w niej porady, jak wymienić drzwi wewnętrzne - jak wybrać odpowiednie, co można zrobić samemu, a co warto pozostawić fachowcom.
Na łamach magazynu - w wersji papierowej i cyfrowej, a także na stronie internetowej magazynu dostępna jest ankieta, w której czytelnicy „Czterech Kątów” mogą wyrazić swoje opinie o magazynie. Redakcja miesięcznika zachęca ich również do udziału w jubileuszowym konkursie z 53 nagrodami i skorzystania ze specjalnej urodzinowej oferty na prenumeratę magazynu 50% taniej.
Po raz kolejny „Cztery Kąty” zapraszają również czytelników na zakupy z kuponami zniżkowymi nawet do 50% do sklepów z wyposażeniem wnętrz w całej Polsce - zarówno internetowych, jak i stacjonarnych.
Listopadowe wydanie „Czterech Kątów” dostępne jest od 14 października w punktach sprzedaży prasy w wyjątkowo niższej cenie 5,99 zł. Numer będzie dostępny także z książką „M jak miłość" w cenie 9,99. „Cztery Kąty” ukażą się również w wersji cyfrowej na iPada i tablety z systemem Android - z dodatkowymi funkcjonalnościami, zdjęciami i filmami.
Wydanie nowego numeru miesięcznika będzie promowane w radiu RMF FM i stacjach Agory, w kinach sieci Helios i Cinema City, na stronach internetowych z grupy Gazeta.pl i na Facebooku, w czasopismach Agory, „Gazecie Wyborczej” i jej dodatkach oraz w dzienniku „Metro”. Za kreację kampanii i planowanie mediów odpowiada dział marketingu pionu Czasopism i prasy bezpłatnej Agory.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze