28.01.15, 11:35

Jarosław Kuźniar otwiera butikowe biuro podróży

Logo serwisu i biura podróży
Fot.: materiały prasowe

Rusza nowa odsłona goforworld.com – serwisu stworzonego przez Jarosława Kuźniara, który chce w ten sposób łączyć swoje dwie pasje: dziennikarstwo i podróże. Jednocześnie dziennikarz wkracza na rynek polskich start-upów i uruchamia biuro organizujące wyprawy typu background tours.

Często powtarzam, że podróż to nie zawsze są wakacje. Właśnie o tym piszemy na goforworld.com” – mówi Jarosław Kuźniar. „To ma być miejsce w sieci dla wszystkich szukających inspiracji i pomysłów na wyjazdy za granicę, które nie oznaczają zestawu: palmy, leżak i basen w drogim hotelu czy przepychania się w tłumie turystów, by zobaczyć popularne zabytki” – dodaje Kuźniar. Kuźniar zapowiada, że to początek rozwoju tego projektu. W krótkim czasie serwis ma być bardziej multimedialny, wzbogacany artykułami zapraszanych do współpracy dziennikarzy i blogerów, a także materiałami video – wywiadami z ciekawymi osobami, które mają za sobą inspirujące podróże. Rozmowy będzie prowadził sam Kuźniar. „Na każdym etapie będziemy stawiać na zawartość merytoryczną goforworld.com. Wysoka jakość treści zawsze będzie dla nas ważniejsza niż dodatkowe funkcjonalności” – podkreśla Jarosław Kuźniar. 

Dziennikarz chce podsuwać nieszablonowe pomysły na wyprawy, ale również sam je organizować. Dlatego na goforworld.com swoje miejsce znalazło także prowadzone przez niego butikowe biuro podróży. „Długo marzyło mi się „szycie na miarę” wypraw dla ludzi, których nie interesują wyjazdy all inclusive i najbardziej oblegane atrakcje turystyczne. Zaczęło się od zaplanowanej dla znajomych podróży do Azji i Ameryki Południowej, później było kilka kolejnych. Teraz będę działać na szerszą skalę” – mówi dziennikarz. Kuźniar jest na polskim rynku pionierem popularnych na Zachodzie background tours. Wyjazdy są organizowane w kameralnym gronie, w grupach liczących maksymalnie 10-12 osób. Pilotem każdej z nich jest znawca danego regionu. „Dzięki jego doświadczeniu i wiedzy uczestnicy wyprawy odkrywają nowe miejsca i dowiadują się tego, czego nie wyczyta się w przewodnikach. Ekspert tłumaczy lokalne zwyczaje, opowiada o kulturze danego miejsca, kontrowersyjnych wydarzeniach z jego historii czy aktualnej sytuacji społeczno-politycznej” – mówi Kuźniar.

W wybranych podróżach dziennikarz zamierza sam brać udział i pokazywać ich uczestnikom odwiedzane miejsca ze swojej perspektywy. Pierwszym planowanym przez biuro podroży Jarosława Kuźniara wyjazdem jest daleka Syberia – wyprawa rozpocznie się w połowie marca br. Kolejnymi kierunkami będą między innymi Islandia i Grenlandia oraz Japonia.

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 13:06
| TV / VOD » seriale
Misja: Ratunek. Służby w akcji. Serial dokumentalny o ratownikach  w TVP1
Telewizja Polska rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  „Misja: Ratunek. Służby w akcji” ukazującego codzienną pracę ratowników.
07.04.25, 11:00
| TV / VOD » badania rynku
Mecz  Atletico Madryt – FC Barcelona obejrzało ponad 1,5 mln widzów
Ponad 1,5 mln widzów łącznie na antenach TVP, poza domem i w Internecie zgromadził mecz rozegrany pomiędzy piłkarzami FC Barcelony a drużyną Atletico Madryt.
07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.