07.05.15, 13:00
Magazyn Dziecko w nowej szacie graficznej
Nowoczesna szata graficzna, nowi autorzy i rubryki oraz jeszcze więcej treści – to wszystko pojawiło się w odświeżonym i poszerzonym wydaniu magazynu „Dziecko”. Czasopismo można kupić z książeczką z naklejkami dla malucha, a czytelnicy znajdą w nim również kupony rabatowe.
„Dziecko” to pismo dla rodziców świadomych, myślących, inwestujących w relację z dzieckiem i potrafiących się nią cieszyć. Wiemy, że szukają w naszym piśmie dobrych, rzetelnych tekstów, które pomogą im odnaleźć się w zalewie sprzecznych informacji. A także złapać oddech i wywołać uśmiech. Dzięki zmianom chcieliśmy jeszcze lepiej dopasować się do ich oczekiwań” – mówi Joanna Szulc, redaktor naczelna „Dziecka”.
Od czerwcowego wydania „Dziecka” miesięcznik wzbogacił się o nowe działy: „Wychowanie”, który ma wspierać rodziców w rozwiązywaniu codziennych problemów, dział „Do poczytania”, w którym czytelnicy znajdą wywiady ze specjalistami, reportaże, prawdziwe historie, inspirujące cytaty oraz spojrzenie na wychowanie dzieci w różnych krajach i kulturach oraz dział „Moda”, w którym redakcja proponuje atrakcyjne i przystępne cenowo ubrania dla najmłodszych;. Nowością są rubryki: „Okiem taty” - o męskim spojrzeniu na rodzicielstwo, „Dzieci mnie inspirują” - prezentująca ciekawych twórców i animatorów życia, „Przestrzeń dla dziecka” - z poradami wnętrzarskimi, czy „Testujemy” - gdzie rodzice sprawdzają produkty dla dzieci i rodzin. Na łamach magazynu jest miejsce na kontrowersyjne tematy (w pierwszym wydaniu: cesarskie cięcie na życzenie), autorskie prace świetnych ilustratorów (Daniel de Latour, Hanna Pyrzyńska), felieton pisarza i taty - Mikołaja Łozińskiego, teksty popularnych blogerek (wśród nich Patrycja Wnorowska polecająca sprawdzone przepisy dla alergików i Kamila Ludwikowska - lekarka i mama bliźniaczek). Jest także dział dla rodziców oczekujących na narodziny dziecka oraz część dla mam, które po porodzie nadal chcą się czuć dobrze w swoim ciele.
Nowe treści zostały zaprezentowane w odmienionej, nowoczesnej szacie graficznej, z dużą liczbą zdjęć i stylizacji. Zmianę makiety oraz szaty graficznej miesięcznika przygotowała Marta Staniszewska, kierownik artystyczny pisma.
Nowe, odmienione wydanie „Dziecka” ukazało się w punktach sprzedaży prasy 7 maja br. w powiększonej objętości 140 stron i w nowym formacie 203 x 285 mm. Numer można także kupić w wersji na iPada i tablety z systemem Android. W wydaniu cyfrowym znajdą się dodatkowo gry interaktywne „Memo” oraz puzzle o różnych poziomach trudności. Najnowsze wydanie magazynu można kupić z dodatkiem – jedną z sześciu książeczek z serii „Akademia malucha” (wyd. Firma Księgarska Olesiejuk) w cenie 4,99 zł.
Z okazji Dnia Matki i Dnia Dziecka, w numerze znalazły się kupony rabatowe, upoważniające do zniżek aż do 80% na zakupy w sklepach z artykułami dziecięcymi w całej Polsce. Kupony są również dostępne w wersji cyfrowej pisma. Akcja „Weekend zniżek” z miesięcznikiem „Dziecko” będzie trwała w dniach 16-17 maja br. i obejmie 649 sklepów na terenie całego kraju.
Czerwcowy numer magazynu „Dziecko” będzie promowany: w prasie (czasopisma Agory, „Gazeta Wyborcza”, „Metro”) w internecie (serwisy Gazeta.pl), w radiu (Radio Złote Przeboje, Radio TOK FM oraz Radio Kolor), w telewizji (Polsat Jim Jam) oraz w kinach Helios. Dodatkowo numer będzie reklamowany w punktach sprzedaży biorących udział w akcji „Weekend zniżek”. Za kreację kampanii i planowanie mediów odpowiada dział marketingu pionu Czasopism i Prasy Bezpłatnej Agory.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze