22.06.15, 01:00
Oreo pomaga złożyć życzenia na Dzień Ojca
Po raz kolejny należąca do Mondelez marka Oreo celebruje Dzień Ojca. Z pomocą specjalnego kreatora życzeń dostępnego na stronie www.tatojestsuper.pl wszyscy chcący złożyć swoim ojcom życzenia będą mogli przygotować specjalną personalizowaną animację.
Kreator dostępny na stronie pozwala na stworzenie personalizowanego albumu z podziękowaniem dla swojego taty. Użytkownik może wpisać własne podziękowanie za wspólnie spędzony czas, wskazać rzeczy, za które jest wdzięczny swojemu tacie i przesłać mu link do stworzonej przez siebie aplikacji. Najbardziej kreatywne życzenia zostaną nagrodzone przez Oreo personalizowanymi albumami w formie drukowanej oraz ciasteczkami, które do nagrodzonych osób trafią przed Dniem Ojca.
Za realizację kampanii odpowiadają spółki należące do grupy Dentsu Aegis Network Polska – agencja reklamowa Isobar, iProspect oraz dom mediowy Carat. Konkurs wspiera kampania display, kampania Adwords oraz działania w mediach społecznościowych.
Spółki należące do Dentsu Aegis Network Polska pracują dla marek z portfolio Mondelez Polska od stycznia 2014 r.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze