11.05.16, 23:10

TNS Polska: Nie mamy wpływu na to, w jaki sposób klienci wykorzystują wyniki naszych badań

Fot.: Pixabay, licencja otwarta

TNS Polska na oficjalnym profilu w serwisie Facebook zareagowała na wtorkowe „Wiadomości TVP1”. „Nie mamy jednak wpływu na to, w jaki sposób klienci wykorzystują wyniki naszych badań” – napisała firma w oświadczeniu. 

Wczoraj TVP wyemitowała w Wiadomościach materiał podający w wątpliwość jakość pomiaru telemetrycznego Nielsen Audience Measurement, konfrontując jednocześnie wyniki oglądalności Nielsena dla Wiadomości TVP z 9 maja z deklaracjami respondentów wyrażanymi w sondażu telefonicznym (CATI) TNS Polska” – napisała firma w poście.

Przypominamy, że porównywanie wprost wyników pomiaru telemetrycznego z wynikami badania CATI jest metodologicznie niepoprawne. Oba badania zostały przeprowadzone dwoma różnymi metodami, na różnych próbach” – podkreśliła firma.

Przykro nam, że wynik naszego badania został użyty w materiale dyskredytującym personalnie Elżbietę Gorajewską, szefową Nielsen Audience Measurement. Nie mamy jednak wpływu na to, w jaki sposób klienci wykorzystują wyniki naszych badań. Po przekazaniu danych przez firmę badawczą wyniki stają się własnością klienta i od jego woli zależy, czy wykorzysta je jako pomoc w podejmowaniu decyzji biznesowych, czy w działaniach PR” – napisała firma w oświadczeniu.

Zobacz więcej na ten temat >>>>>>>

Komentarze

Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.