11.05.16, 23:10
TNS Polska: Nie mamy wpływu na to, w jaki sposób klienci wykorzystują wyniki naszych badań
TNS Polska na oficjalnym profilu w serwisie Facebook zareagowała na wtorkowe „Wiadomości TVP1”. „Nie mamy jednak wpływu na to, w jaki sposób klienci wykorzystują wyniki naszych badań” – napisała firma w oświadczeniu.
„Wczoraj TVP wyemitowała w Wiadomościach materiał podający w wątpliwość jakość pomiaru telemetrycznego Nielsen Audience Measurement, konfrontując jednocześnie wyniki oglądalności Nielsena dla Wiadomości TVP z 9 maja z deklaracjami respondentów wyrażanymi w sondażu telefonicznym (CATI) TNS Polska” – napisała firma w poście.
„Przypominamy, że porównywanie wprost wyników pomiaru telemetrycznego z wynikami badania CATI jest metodologicznie niepoprawne. Oba badania zostały przeprowadzone dwoma różnymi metodami, na różnych próbach” – podkreśliła firma.
„Przykro nam, że wynik naszego badania został użyty w materiale dyskredytującym personalnie Elżbietę Gorajewską, szefową Nielsen Audience Measurement. Nie mamy jednak wpływu na to, w jaki sposób klienci wykorzystują wyniki naszych badań. Po przekazaniu danych przez firmę badawczą wyniki stają się własnością klienta i od jego woli zależy, czy wykorzysta je jako pomoc w podejmowaniu decyzji biznesowych, czy w działaniach PR” – napisała firma w oświadczeniu.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze