11.10.17, 19:06

Złota PIKE dla TVN. Rozstrzygnięto XII Festiwal Kanałów Tematycznych

Logo stacji
Fot.: materiały prasowe

W tym roku statuetki Złotej PIKE zostały przyznane po raz jedenasty. Uhonorowano laureatów w trzech kategoriach, a nagrody zostały wręczone podczas Gali 44. Międzynarodowej Konferencji i Wystawy PIKE, odbywającej się w Poznaniu. 

Laureatem Złotej PIKE w Kategorii Nadawca został TVN, który w tym roku obchodzi 20-lecie swojej działalności na rynku medialnym w Polsce. Kapituła Konkursu doceniła przede wszystkim wkład stacji w rozwój nowoczesnej telewizji informacyjnej oraz tematycznej, ze szczególnym uwzględnieniem TVN24. Statuetkę z rąk Prezesa PIKE Jerzego Straszewskiego odebrał Edward Miszczak – Członek Zarządu i Dyrektor Programowy TVN.

W Kategorii Operator, laureatem została Telewizja Kablowa Krasnystaw, a statuetkę w najważniejszej Kategorii Osoba/Instytucja odebrał Zygmunt Solorz, twórca największej w Polsce i regionie grupy medialno-telekomunikacyjnej, składającej się z Cyfrowego Polsatu, Polkomtelu i Telewizji Polsatu.

Na wieczornej Gali została również rozstrzygnięta XII edycja Festiwalu Kanałów Tematycznych, w której o nagrody Tytanowe Oko walczą nadawcy, którzy nadają swoje programy w sieciach kablowych w Polsce. Jury wybrało nominowanych i laureatów w czterech kategoriach.

W kategorii Wydarzenie roku nominacje otrzymali: A+E Networks Poland – za akcję Telewizji Lifetime #Linia prosta; TVN – za rebranding kanału HGTV; Viasat – za Akcję Schronisko. Zwyciężył kanał A+E Networks Poland.
W kategorii Kampania promocyjna nominację otrzymali: A+E Networks Poland – Telewizja History “Wykute w ogniu”; Fox Networks Group – Program “Mars” (National Geographic); Turner Broadcasting – Kampania społeczna “Bądź kumplem, nie dokuczaj”. Zwycięzcą został kanał Turner Broadcasting.

W kategorii Kanał lifestylowy nominacje otrzymali: Discovery Networks – kanał TLC; Polsat – kanał Polsat Play; TVN – kanał TVN Turbo. Zwycięzcą został kanał TVN Turbo.

W kategorii Współpraca z operatorami nominacje otrzymali: Canal+, FOX Networks Group, NBCUniversal. Statuetka powędrowała do stacji Fox Networks Group.

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 11:00
| TV / VOD » badania rynku
Mecz  Atletico Madryt – FC Barcelona obejrzało ponad 1,5 mln widzów
Ponad 1,5 mln widzów łącznie na antenach TVP, poza domem i w Internecie zgromadził mecz rozegrany pomiędzy piłkarzami FC Barcelony a drużyną Atletico Madryt.
07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.