03.01.18, 14:55

Serwisy informacyjne w grudniu 2017 r.: Teleexpress liderem, Panorama w górę

Oglądalność serwisów informacyjnych
Fot.: portalmedialny.pl

"Teleexpress" w grudniu 2017 r. były najchętniej oglądanym serwisem informacyjnym - wynika z danych przygotowanych przez Nielsen Audience Mesurement dla portalmedialny.pl. 

Liderem oglądalności w grupie 4+ wśród serwisów informacyjnych w grudniu był „Teleexpress”. Serwis w grudniu 2017 r. oglądało łącznie średnio 3,175 mln widzów (2,513 mln widzów w TVP1, a w TVP INFO 662 tys. widzów). W porównaniu do grudnia 2016 r., widownia programu spadła o prawie 292 tys. widzów.

Na drugim miejscu znalazły się "Fakty". Łączna widownia serwisu na kanałach TVN i TVN24 BiS wyniosła 3,172 mln widzów i była mniejsza niż rok wcześniej o 232 tys. widzów.

Na trzecim miejscu uplasowały się "Wiadomości", które na kanale TVP1 i TVP INFO średnio oglądało 2,749 mln widzów. W porównaniu do grudnia 2016 r. widownia dziennika stopniała o prawie 474 tys. widzów.

Czwarte miejsce zajęły "Wydarzenia" emitowane na trzech antenach Polsatu (Polsat, Polsat News oraz Polsat News 2). Średnia widownia serwisu wyniosła 2,41 mln widzów. Wynik jest mniejszy od grudnia 2016 r. o 303 tys. widzów.

Piąte miejsce zajęła "Panorama", której łączna widownia wyniosła 1,852 mln widzów. To jedyny dziennik który odnotował wzrost widowni - aż o 194 tys. widzów. Taki wynik "Panorama" zawdzięcza jednak jednoczesnej transmisji programu również w TVP INFO. W grudniu tylko na samej antenie kanału informacyjnego program oglądało aż 506,5 tys. widzów.

W przypadku wzięcia pod uwagę tylko głównej anteny (bez jednoczesnej transmisji w kanałach tematycznych), liderem są "Fakty" (TVN) - aż 3 mln widzów. Drugie miejsce zajmuje "Teleexpress" (TVP1) - 2,513 mln widzów, trzecie "Wiadomości" (TVP1) - 2,239 mln widzów, a czwarte "Wydarzenia" - 2,235 mln widzów.

W grupie 16-49 liderem pozostają "Fakty". Łączna widownia w grudniu 2017 r. wyniosła 1,041 mln widzów (strata 161 tys. widzów). Drugie miejsce zajmują "Wydarzenia" Polsatu, które na trzech antenach gromadzą 905 tys. widzów (150 tys. mniej niż rok wcześniej). Trzecie miejsce zajmuje "Teleexpress", który ogląda średnio 728 tys. widzów (strata 119 tys. widzów). Daleko za "Teleekspressem" plasują się "Wiadomości” z 577 tys. widownią (strata 215 tys. widzów). "Panoramę" w tym targecie ogląda 395 tys. widzów (strata to zaledwie niecałe 4 tys. widzów).

W grudniu br. na oglądalność dzienników wpłynęły m.in. takie wydarzenia jak "Mikołajkowy Blok Reklamowy" emitowany w Polsacie, który spowodował wysoką oglądalnośc „Wydarzeń”, czy równoczesna emisja serwisów informacyjnych na antenach TVP INFO (rok wcześniej nadawca publiczny emitował serwisy tylko na głównych antenach).

Komentarze

Powiązane

12.09.24, 12:39
| telewizja / VOD » informacje
LEGO Masters. Kierunek Polska jesienią w TVN. Ruszyły zdjęcia do programu
Ruszyły się zdjęcia do nowej edycji „LEGO Master” . Tym razem budowle z klocków LEGO powstaną poza studiem. Uczestnicy programu odwiedzą Jabłonną, Powsin, Warszawę, Poznań czy Nowy Sącz.
12.09.24, 11:11
| telewizja / VOD » informacje
Grupa A+E Networks EMEA to od teraz Hearst Networks EMEA
Grupa A+E Networks EMEA, nadawca m.in. History i History 2, zmieniła nazwę na Hearst Networks EMEA. 
12.09.24, 10:02
| telewizja / VOD » informacje | kultura » film
Niepewność. Zakochany Mickiewicz. TVP przygotowała lekcję on-line o Adamie Mickiewiczu
W związku z premierą kinową filmu „Niepewność. Zakochany Mickiewicz” ukazującego pierwszą młodzieńczą miłość poety, Telewizja Polska dyspozycji myślą o nauczycielach szkół przygotowała bezpłatną lekcję on-line, która od 12 września będzie dostępna w serwisie internetowym nadawcy.
11.09.24, 11:04
| telewizja / VOD » informacje
Ranking Naj Polskiego Kina na antenie Kino Polska
Kino Polska wyemituje nowy własny format „Ranking Naj Polskiego Kina”, czyli subiektywny przegląd tego, co najlepsze w polskim kinie.
11.09.24, 09:57
| telewizja / VOD » informacje
Telewizja Polska reaguje na krytykę Instrukcji współpracy z producentami zewnętrznymi
Telewizja Polska stanowczo zaprzeczyła, że zmiany w „Instrukcji współpracy TVP S.A. w likwidacji z producentami zewnętrznymi” spowodują niekontrolowany wypływ środków finansowych ze spółki oraz wzrost zatwierdzonych kosztów produkcji zewnętrznych.
11.09.24, 08:30
| telewizja / VOD » seriale
Będzie drugi sezon serialu Bracia. Ruszyły zdjęcia do produkcji
We wrześniu br. rozpoczną się zdjęcia do II sezonu serialu “Bracia” (Polsat). Obsada produkcji pozostaje bez zmian.
11.09.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje
Cykle filmowe oraz kabaretowe pasmo jesienią w ViDocTV
W jesiennej ramówce kanału ViDoc TV pojawi się nowe pasmo kabaretowe oraz liczne cykle filmowe.
10.09.24, 09:06
| telewizja / VOD » informacje
Kampania reklamowa wspiera premierę 21. sezonu Warsaw Shore
22 września br. na antenie MTV rozpocznie się emisja 21. sezonu formatu "Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy". Pod hasłem "Viva la Vixa!" program przenosi się do Szczecina.
10.09.24, 07:30
| telewizja / VOD » badania rynku
4 mln widzów meczu Chorwacja – Polska. 1,2 mln widzów serialu Profilerka
W niedzielę, 8 września br. mecz Chorwacja – Polska w ramach Ligi Narodów w TVP1 i TVP Sport obejrzało łącznie 4 mln widzów (przed telewizorami i poza domem). Dużym zainteresowaniem cieszył się m.in. nowy serial „Profilerka”.
09.09.24, 18:30
| telewizja / VOD » seriale
Zatoka szpiegów nominowana do nagrody Prix Europa 2024
Serial „Zatoka szpiegów” otrzymał nominację do nagrody dla najlepszej europejskiej produkcji telewizyjnej Prix Europa 2024. Prix Europa to jeden z najbardziej wpływowych paneuropejskich festiwali skierowany do nadawców publicznych.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Stanowisko ds. promocji i komunikacji

Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni

Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja

Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice

Przejdź do oferty
Konkursy
do 11.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.