03.01.18, 14:55

Serwisy informacyjne w grudniu 2017 r.: Teleexpress liderem, Panorama w górę

Oglądalność serwisów informacyjnych
Fot.: portalmedialny.pl

"Teleexpress" w grudniu 2017 r. były najchętniej oglądanym serwisem informacyjnym - wynika z danych przygotowanych przez Nielsen Audience Mesurement dla portalmedialny.pl. 

Liderem oglądalności w grupie 4+ wśród serwisów informacyjnych w grudniu był „Teleexpress”. Serwis w grudniu 2017 r. oglądało łącznie średnio 3,175 mln widzów (2,513 mln widzów w TVP1, a w TVP INFO 662 tys. widzów). W porównaniu do grudnia 2016 r., widownia programu spadła o prawie 292 tys. widzów.

Na drugim miejscu znalazły się "Fakty". Łączna widownia serwisu na kanałach TVN i TVN24 BiS wyniosła 3,172 mln widzów i była mniejsza niż rok wcześniej o 232 tys. widzów.

Na trzecim miejscu uplasowały się "Wiadomości", które na kanale TVP1 i TVP INFO średnio oglądało 2,749 mln widzów. W porównaniu do grudnia 2016 r. widownia dziennika stopniała o prawie 474 tys. widzów.

Czwarte miejsce zajęły "Wydarzenia" emitowane na trzech antenach Polsatu (Polsat, Polsat News oraz Polsat News 2). Średnia widownia serwisu wyniosła 2,41 mln widzów. Wynik jest mniejszy od grudnia 2016 r. o 303 tys. widzów.

Piąte miejsce zajęła "Panorama", której łączna widownia wyniosła 1,852 mln widzów. To jedyny dziennik który odnotował wzrost widowni - aż o 194 tys. widzów. Taki wynik "Panorama" zawdzięcza jednak jednoczesnej transmisji programu również w TVP INFO. W grudniu tylko na samej antenie kanału informacyjnego program oglądało aż 506,5 tys. widzów.

W przypadku wzięcia pod uwagę tylko głównej anteny (bez jednoczesnej transmisji w kanałach tematycznych), liderem są "Fakty" (TVN) - aż 3 mln widzów. Drugie miejsce zajmuje "Teleexpress" (TVP1) - 2,513 mln widzów, trzecie "Wiadomości" (TVP1) - 2,239 mln widzów, a czwarte "Wydarzenia" - 2,235 mln widzów.

W grupie 16-49 liderem pozostają "Fakty". Łączna widownia w grudniu 2017 r. wyniosła 1,041 mln widzów (strata 161 tys. widzów). Drugie miejsce zajmują "Wydarzenia" Polsatu, które na trzech antenach gromadzą 905 tys. widzów (150 tys. mniej niż rok wcześniej). Trzecie miejsce zajmuje "Teleexpress", który ogląda średnio 728 tys. widzów (strata 119 tys. widzów). Daleko za "Teleekspressem" plasują się "Wiadomości” z 577 tys. widownią (strata 215 tys. widzów). "Panoramę" w tym targecie ogląda 395 tys. widzów (strata to zaledwie niecałe 4 tys. widzów).

W grudniu br. na oglądalność dzienników wpłynęły m.in. takie wydarzenia jak "Mikołajkowy Blok Reklamowy" emitowany w Polsacie, który spowodował wysoką oglądalnośc „Wydarzeń”, czy równoczesna emisja serwisów informacyjnych na antenach TVP INFO (rok wcześniej nadawca publiczny emitował serwisy tylko na głównych antenach).

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 13:06
| TV / VOD » seriale
Misja: Ratunek. Służby w akcji. Serial dokumentalny o ratownikach  w TVP1
Telewizja Polska rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  „Misja: Ratunek. Służby w akcji” ukazującego codzienną pracę ratowników.
07.04.25, 11:00
| TV / VOD » badania rynku
Mecz  Atletico Madryt – FC Barcelona obejrzało ponad 1,5 mln widzów
Ponad 1,5 mln widzów łącznie na antenach TVP, poza domem i w Internecie zgromadził mecz rozegrany pomiędzy piłkarzami FC Barcelony a drużyną Atletico Madryt.
07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.