30.01.18, 12:00

Karpacz i Wisła ze strefami kibica Eurosportu na czas zimowych igrzysk

Logo marki Eurosport
Fot.: materiały prasowe

Po raz pierwszy w historii polscy kibice będą mogli śledzić Zimowe Igrzyska Olimpijskie w specjalnych strefach kibica w popularnych górskich kurortach. Projekt realizowany jest we współpracy z Polskim Komitetem Olimpijskim oraz oficjalnymi partnerami MKOl - firmami Samsung Electronics Polska, Visa i partnerem PKOl – marką 4F.

Na czas PyeongChang 2018 Eurosport stworzy we współpracy z Polskim Komitetem Olimpijskim, a także oficjalnymi partnerami Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego – firmami Visa i Samsung Electronics Polska oraz partnerem PKOl – marką 4F, oficjalne Strefy Kibica Eurosportu w dwóch kurortach zimowych – Wiśle i Karpaczu. W organizację Stref Kibica aktywnie włączyły się Miasto Karpacz, Miasto Wisła oraz Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego.

Chcemy, aby strefy kibica Eurosportu były wyjątkowymi miejscami promującymi idee olimpijskie, łączącymi miłośników sportu w każdym wieku. Cieszymy się, że uda nam się zorganizować aż dwie takie strefy, w ważnych dla Polski ośrodkach dyscyplin zimowych” – mówi Dorota Żurkowska-Bytner, SVP Country Manager Discovery w Polsce.

Strefy Kibica Eurosportu Zimowych Igrzysk Olimpijskich wystartują dzień przed ceremonią otwarcia igrzysk w Pyeongchang, 8 lutego br., kiedy to odbędą się kwalifikacje do konkursu skoków narciarskich na skoczni normalnej. Będą to specjalnie wydzielone obszary, w których miłośnicy sportów zimowych wspólnie będą przeżywać olimpijskie emocje. Strefy będą otwarte codziennie, od 8 do 25 lutego w godz. 11.00 do 21.00, a zawody wyświetlane na telebimie o powierzchni około 15 metrów kwadratowych. Kibice będą mogli oglądać na żywo przekaz z igrzysk.

Każda z planowanych stref kibica pomieści do 1000 osób. Będzie w nich można skorzystać z punktów gastronomicznych oraz dodatkowych atrakcji przygotowanych zarówno przez Eurosport, jak i przez partnerów – firmy Samsung Electronics Polska, Visa oraz 4F. Dla osób pragnących spróbować swoich sił w sportach zimowych planowane są m.in. laserowa strzelnica biathlonowa, czy lodowisko z torem do curlingu. Oprócz tego na odwiedzających czekać będą animatorzy, zachęcający do zabawy i wzięcia udziału w konkursach z atrakcyjnymi nagrodami ufundowanymi przez partnerów strefy.

Organizatorzy zapowiadają także wizyty gości specjalnych, m.in. ekspertów Eurosportu oraz byłych Olimpijczyków, z którymi będzie można porozmawiać oraz zrobić pamiątkowe zdjęcia. Wejście do stref kibica Eurosportu będzie bezpłatne.

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 11:00
| TV / VOD » badania rynku
Mecz  Atletico Madryt – FC Barcelona obejrzało ponad 1,5 mln widzów
Ponad 1,5 mln widzów łącznie na antenach TVP, poza domem i w Internecie zgromadził mecz rozegrany pomiędzy piłkarzami FC Barcelony a drużyną Atletico Madryt.
07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.