09.02.18, 09:00
Z miłości do sportu. Rusza kampania Polskiego Radia
8 lutego br., ruszyła kampania promocyjna Polskiego Radia poświęcona XXIII Zimowym Igrzyskom Olimpijskim na antenach publicznego nadawcy.
„Z miłości do sportu” to hasło najnowszej kampanii Polskiego Radia. Spoty telewizyjne, prezentujące oryginalną animację i podkreślające wagę sportowych emocji dla publicznego nadawcy radiowego, będą emitowane w okresie od 9 do 25 lutego anteny TVP i Telewizji Polsat oraz Telewizja Republika. Kampania obejmie także wybrane tytuły prasowe, w których ukaże się nowoczesna grafika „Z miłości do sportu” zachęcająca do słuchania relacji z Pjongczang na antenach Polskiego Radia. Kampanię przygotowała Agencja Promocji Polskiego Radia.
Polskie Radio jest nadawcą towarzyszącym Igrzyskom Olimpijskim od 1936 r. Szczególną pozycję publicznego nadawcy wobec wielkiego sportu wzmacnia również fakt, iż obecnie jest jedyną radiofonią w Polsce, która posiada prawa do Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Pjongczang. Zapewnia to Polskiemu Radiu wyłączność w relacjach z obiektów olimpijskich oraz w wywiadach na terenie związanym z Igrzyskami. Dzięki współpracy z PKOl słuchacze otrzymają m.in. możliwość ekskluzywnego kontaktu z polskimi sportowcami, trenerami i ekspertami.
Relacje ze sportowych aren Korei Południowej będą emitowane w Jedynce, Trójce, Czwórce oraz PR 24. Na portalu PolskieRadio.pl, w specjalnie z tej okazji przygotowanym serwisie pjongczang2018.polskieradio.pl, znajdą się m.in. aktualne i najbardziej interesujące dla Polaków informacje ze wszystkich aren, wiadomości napływające z Korei, ciekawostki, galerie zdjęć, komentarze ekspertów, wywiady z zawodnikami i trenerami, eksperckie analizy oraz informacje o obiektach olimpijskich, gdzie toczyć się będzie walka o medale.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze