23.02.18, 12:00
Kupuj z głową. Kampania serwisu Otomoto
Ruszyła kolejna kampania telewizyjna największego serwisu z ogłoszeniami motoryzacyjnymi. Tym razem Otomoto stawia na edukację i wsparcie dla tych, którzy planują kupić auto.
Jak pokazują badania, które serwis prowadzi od 2015 r., wciąż niewielki odsetek Polaków dokładnie sprawdza historię i stan pojazdu. Tylko co trzeci kupujący przegląda książkę serwisową pojazdu a 28 proc. sprawdza numer VIN. 8 proc. deklaruje, że sprawdza samochód w autoryzowanym serwisie, a zaledwie 7 proc. ustala przy pomocy policji czy pojazd nie jest kradziony.
Serwis Otomoto pod adresem kupujzglowa.pl udostępnia porady na temat bezpiecznego zakupu auta używanego. Powstała praktyczna baza wiedzy, dzięki której użytkownicy zostaną przeprowadzeni przez ten proces krok po kroku - od wyboru ogłoszenia, poprzez sprawdzenie stanu technicznego i prawnego aż po rejestrację auta.
Za kreację spotu odpowiada agencja Cut The Mustard. Do końca marca w ogólnopolskich i tematycznych kanałach telewizyjnych będzie można zobaczyć go w wersji 30 i 15 sekundowej. Video pojawi się również w serwisach VOD, YouTube i Facebook.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze