18.07.18, 19:00
IRCenter: badanie wśród internautów na temat czytania składów produktów
W marcu 2018 r. IRCenter przeprowadziło badanie CAWI na grupie 1011 dorosłych internautów. Badano w nim odsetek osób sprawdzających skład produktów. Wśród uwzględnionych kryteriów znajdują się płeć, wiek, miejsce zamieszkania i zarobki.
Według badania 58 proc. polskich internautów sprawdza skład produktów. Bardzo zdecydowania robi to 24 proc. internautów, z kolei 15 proc. nie wykazuje w tej kwestii zainteresowania. 28 proc. internautów nie zajęło wyraźnego stanowiska w tej sprawie.
Wśród osób, dla których skład produktów jest istotny dominują kobiety (60 proc. vs 40 proc. mężczyzn) oraz osoby starsze, po 55. roku życia. Jest to również ważniejsze dla mieszkańców miast niż wsi oraz dla osób posiadających dzieci. Nie ma natomiast wyraźniej zależności pomiędzy dochodami, a zwracaniem uwagi na składy produktów. Wyróżniającą się grupą pod tym względem są internauci, którzy zarabiają 3-4 tysiące zł netto.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze