26.09.18, 11:00
Wiele ich różni, ale łączy Sympatia.pl. Trwa kampania promocyjna serwisu randkowego
Ruszyła ogólnopolska kampania promocyjna serwisu randkowego Sympatia.pl. Jej bohaterami są pary, które mimo dzielących ich różnic, są razem dzięki Sympatii.
24 września br. wystartowała kampania promocyjna portalu randkowego Sympatia.pl. Kampania pod hasłem „Wiele ich różni, ale łączy Sympatia.pl” potrwa miesiąc i będzie emitowana m.in. w telewizji, radiu, kinie oraz w serwisach Ringier Axel Springer Polska.
Kampania ma pokazywać różnice między ludźmi, które mogą – przynajmniej na początku – być barierą w nawiązaniu relacji. Miejsce zamieszkania, styl życia, język, wartości, charakter i przekonania to tylko kilka przykładów, które zostaną pokazane w kampanii.
Na potrzeby kampanii powstał spot reklamowy. Jego bohaterami jest Ola i Artur – para, która poznała się dzięki Sympatii. Na początku dzieliło ich więcej niż łączyło: pochodzenie, miejsce zamieszkania, język. Mimo tych różnic stworzyli udany związek.
W ramach kampanii powstanie także cykl artykułów redakcyjnych w których eksperci Sympatii poruszą problematykę różnic w związkach i zastanowią się na ich wpływem na relacje.
Kampania ma zasięg ogólnopolski. Spoty będą emitowane w telewizji: TV (Grupa TVN), AXN, Stopklatka, TV Plus, radiu (Grupa RMF oraz Grupa Radiowa Agory), kinie: Multikino, KinAds, Helios, Cinema City), a reklamy pojawią się również w prasie („Newsweek”, „Forbes”, „Ele”, „Gala”, „Zwierciadło”, „Sens”) oraz będą emitowane on-line: YouTube, Facebook, Instagram, Ringer Axel Springer Polska.
Za realizacje spotów odpowiada Sputnik Studio. Koncepcję i scenariusz stworzyła Agencja Kreatywna – Gong. Zakupem mediów zajęli się Ringer Axel Springer i Starcom.
Komentarze