27.09.18, 18:00
Pozycje programowe Travel Channel, TTV i TVN Turbo promowane na nośnikach Synergic
Synergic oraz Starcom Polska realizują rozbudowaną kampanię promocyjną trzech programów telewizyjnych dla wybranych stacji z portfolio Grupy TVN i Discovery Polska: Travel Channel, TTV oraz TVN Turbo. Działania zaplanowane do połowy października br. wykorzystują heterogeniczne nośniki reklamowe, dopasowane do zróżnicowanych grup celowych.
Travel Channel od 4 października rusza z emisją premierowego cyklu „Jestem z Polski”. Promocyjny spot reklamowy emitowany jest na blisko 3 tysiącach ekranów LCD w 15 hotelach pięcio- i czterogwiazdkowych. Grupa TVN zdecydowała się również na wykorzystanie powierzchni reklamowej około 90 pojazdów autobusowych. Kampania zrealizowana zostanie w sześciu miastach (Łódź, Wrocław, Szczecin, Warszawa, Trójmiasto oraz rejon GOP).
Telewizja TTV, rusza z cyklem „Rinke na krawędzi". Kampania reklamowa programu prowadzona jest na dworcach kolejowych oraz w przejściach podziemnych na terenie Warszawy, Gdańska i Poznania.
W programie „Garaż Dudy” w TVN Turbo zostaną zaprezentowane spektakularne metamorfozy motoryzacyjne przygotowane przez Grzegorza Dudę. Ekrany LCD emitujące spot reklamujący nową produkcję stacji pojawią się w 70 warsztatach samochodowych na terenie 15 miast.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze