07.10.18, 09:00

TVN Turbo z najlepszym wynikiem w historii

Autorzy programów w TVN Turbo
Fot.: materiały prasowe

Start jesiennej ramówki TVN Turbo okazał się sukcesem. We wrześniu br. stacja odnotowała najlepszy wynik w swojej piętnastoletniej historii. Oglądalność w grupie 4+ wzrosła o 12.07 proc. w porównaniu do analogicznego okresu rok temu (z 0,58 proc. do 0,65 proc., dane: NAM). W grupie komercyjnej 16-49 kanał osiągnął wynik 1.18 proc. udziału w rynku (wzrost o 13.46 proc.).

Tak dobre wyniki to zasługa popularności autorskich programów stacji, zarówno nowości („Służby ratownicze”), jak i kontynuacje serii: „Samochód marzeń kup i zrób”, „Absurdy Drogowe”, „Wojny Samochodowe”, „Megatransporty”, „Nowy Gadżet” czy „Pomoc drogowa”. Dwa spośród powracających i najchętniej oglądanych tytułów - „Automaniak” (najdłużej emitowany program motoryzacyjny w Polsce, seria 21.) oraz „Wyburzacze” (seria 4.) – zebrały przed telewizorami rekordową widownię osiągając wyniki na poziomie odpowiednio 6,33 proc. i 5.82 proc. udziału w rynku.

Tak znakomity start jesiennej ramówki dowodzi, że konsekwentnie realizowana polityka programowa TVN Turbo jest doceniania przez widzów, a wymyślane i realizowane przez nas formaty cieszą się ich nieustannym zainteresowaniem. Najwyższe wyniki oglądalności w historii „Automaniaka” oraz „Wyburzaczy” są tego najlepszym przykładem, dają nam niesamowitą satysfakcję i motywują do dalszej pracy" – mówi Przemysław Kwiatkowski, Dyrektor Działu kanałów tematycznych factual TVN i Discovery Polska.

Silna pozycja TVN Turbo na rynku i zainteresowanie naszymi programami niezmiernie nas cieszą. Nie zdejmujemy jednak nogi z gazu i już 7 października zapraszamy widzów na kolejny nowy program -„Garaż Dudy” oraz na powracające serie: 14 października „Ratujemy klasyki”, 17 października „Będzie pan zadowolony” i 28 października „Złodzieje” – dodaje Agnieszka Hołowińska, Szefowa TVN Turbo.

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 11:00
| TV / VOD » badania rynku
Mecz  Atletico Madryt – FC Barcelona obejrzało ponad 1,5 mln widzów
Ponad 1,5 mln widzów łącznie na antenach TVP, poza domem i w Internecie zgromadził mecz rozegrany pomiędzy piłkarzami FC Barcelony a drużyną Atletico Madryt.
07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.