20.10.18, 16:35

Opowieść Podręcznej na antenie Stopklatka TV

Kadr z serialu
© 2017 Metro-Goldwyn-Mayer Studios Inc. All Rights Reserved.

Wielokrotnie nagradzany serial „Opowieść Podręcznej”, od 7 listopada br. trafi do oferty kanału Stopklatka TV. 

Akcja serialu „Opowieść Podręcznej” opartego na bestsellerowej powieści Margaret Atwood, dzieje się w bliskiej przyszłości w Gileadzie, totalitarnym państwie położonym na terenie Stanów Zjednoczonych. W nękanym przez klęski żywiołowe i znikomą liczbę urodzeń kraju władzę sprawują fundamentaliści, którzy traktują kobiety jako własność stanu. Jedna z nich – Freda – zostaje Podręczną: członkinią kasty nielicznych płodnych kobiet ubezwłasnowolnionych w celu ponownego zaludnienia zniszczonego świata. W przerażającym społeczeństwie, w którym jedno niewłaściwe słowo może oznaczać surową karę, Freda ma jasny cel: przetrwać i odnaleźć odebraną jej córkę. Żeby go osiągnąć, musi lawirować między urzędnikami nazywanymi Komendantami, ich Żonami, wykonującymi domowe obowiązki Martami i pozostałymi Podręcznymi. Każda napotkana osoba może okazać się gileadzkim szpiegiem.

„Opowieść Podręcznej” zyskała uznanie widzów i krytyków na całym świecie. Została uhonorowana dwoma Złotymi Globami i licznymi nagrodami Emmy, w tym dla najlepszego serialu dramatycznego, najlepszej aktorki i najlepszej aktorki drugoplanowej w serialu dramatycznym. Serial wywołał szeroką dyskusję o prawach kobiet w krajach, w których był emitowany.

W główną rolę Fredy wciela się Elisabeth Moss, aktorka znana z pierwszoplanowej roli w serialu „Mad Men”. Sprawujących nad nią władzę Komendanta i jego Żonę grają Joseph Fiennes oraz Yvonne Strahovski. W obsadzie znaleźli się również Alexis Bledel, Madeline Brewer, Ann Dowd, O-T Fagbenle, Max Minghella and Samira Wiley.

Stopklatka TV pokaże serial „Opowieść podręcznej” jako pierwsza naziemna telewizja w Polsce. I sezon będzie emitowany od 7 listopada. W każdą środę o godz. 22:00 stacja zaprezentuje dwa premierowe odcinki. Emisja drugiej serii jest zaplanowana na jesień 2019 r.

Premierze serialu towarzyszyć będzie kampania reklamowa, obejmująca m.in: prasę, radio, internet oraz media niestandardowe.

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 11:00
| TV / VOD » badania rynku
Mecz  Atletico Madryt – FC Barcelona obejrzało ponad 1,5 mln widzów
Ponad 1,5 mln widzów łącznie na antenach TVP, poza domem i w Internecie zgromadził mecz rozegrany pomiędzy piłkarzami FC Barcelony a drużyną Atletico Madryt.
07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.