07.11.18, 10:00

Tydzień w TV: TVN liderem, duża widownia teleturniejów

Fot.: Pixabay, licencja otwarta

Najchętniej oglądaną stacją w ubiegłym tygodniu był kanał TVN – wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalmedialny.pl za okres od 29 października do 4 listopada 2018 r.

W targecie 4+ na pozycję lidera powróciła stacja TVN. Kanał uzyskał 9,9 proc. udziału w rynku. Na drugie miejsce spadł Polsat, a trzecie obronił kanał TVP2. Słabsze wyniki uzyskały trzy główne stacje informacyjne. Z kolei świetnym wynikiem może pochwalić się TV Puls (aż 4,07 proc. udziału).

W targecie 16-49 liderem pozostaje stacja TVN, a na podium pozostaje również Polsat i TVP2. Na piąte miejsce awansowała TV Puls , która traci do TVP1 zaledwie 0,57 p.p. Bardzo dobry wynik uzyskała stacja Polo TV - aż 1,18 proc. udziału.
Serial "M jak miłość" w grupie 4+ był najchętniej oglądanym programem w ubiegłym tygodniu. Odcinek wyemitowany 29 października obejrzało prawie 5,7 mln widzów, co przełożyło się na blisko 37 proc. udziału w rynku. Na drugim miejscu znalazło się reality show "Rolnik szuka żony". Na antenie TVP1 kolejny odcinek programu obejrzało prawie 4 mln widzów. Trzecie miejsce zajmuje serial "Na dobre i na złe" (TVP2). Ubiegłotygodniowy odcinek serialu obejrzało 3,7 mln widzów.
Świetny wynik uzyskało reality show Polsatu prowadzone przez Katarzynę Dowbor. Niedzielną powtórkę programu obejrzało aż 2,5 mln widzów.

Teleturnieje wciąż cieszą się bardzo dużą widownią. W ubiegłym tygodniu w tej kategorii rywalizację wygrali "Milionerzy" (TVN) z 2,4 mln widzów. Kolejne miejsca zajęły takie teleturnieje jak: "Jeden z dziesięciu" (2,3 mln widzów), "Familiada" (2,2 mln widzów) i "Koło fortuny" (2,2 mln widzów). Największą widownię wśród filmów zgromadziła polska komedia "Planeta singli", którą obejrzało aż 2,23 mln widzów.

W targecie komercyjnym wygrał serial "M jak miłość"( 1,9 mln widzów), a dalsze miejsca na podium zajęły takie produkcje jak: "Rolnik szuka żony" (1,64 mln widów) i "MasterChef" (1,43 mln widzów). Czwarte miejsce zajęła "Planeta singli". W ubiegłym tygodniu "Kuchenne rewolucje" zostały pokonane przez "Nasz nowy dom".

Udział stacji TV w rynku, target 4+ 

  22-10-2018 - 28-10-2018 29-10-2018 - 04-11-2018
stacja AMR SHR % AMR SHR %
TVN 682 547 10,32% 670 620 9,90%
Polsat 703 908 10,64% 656 215 9,69%
TVP2 569 004 8,60% 571 871 8,44%
TVP1 565 382 8,55% 566 657 8,37%
TV4 283 673 4,29% 317 162 4,68%
TVN24 318 037 4,81% 275 797 4,07%
TV PULS  219 686 3,32% 257 742 3,81%
TVP INFO  230 162 3,48% 213 006 3,15%
TVN7  213 016 3,22% 206 296 3,05%
TTV - Twoja Telewizja 136 277 2,06% 149 478 2,21%
Puls 2 124 495 1,88% 135 051 1,99%
Polsat2 96 731 1,46% 102 131 1,51%
TV6 96 603 1,46% 102 022 1,51%
TVP ABC 91 692 1,39% 94 080 1,39%
TVP Seriale 83 629 1,26% 91 624 1,35%
Stopklatka 75 445 1,14% 77 831 1,15%
Polsat News 70 778 1,07% 64 366 0,95%
TVP3  63 458 0,96% 63 580 0,94%
Fokus TV 55 188 0,83% 62 958 0,93%
Super Polsat  50 886 0,77% 58 207 0,86%

Udział stacji TV w rynku, target 16-49  

  22-10-2018 - 28-10-2018 29-10-2018 - 04-11-2018
stacja AMR SHR % AMR SHR %
TVN 345 733 13,81% 333 529 12,90%
Polsat 298 611 11,92% 280 084 10,83%
TVP2 181 876 7,26% 178 138 6,89%
TVP1 134 913 5,39% 133 398 5,16%
TV PULS  89 402 3,57% 118 732 4,59%
TV4 97 367 3,89% 114 890 4,44%
TVN7  82 913 3,31% 90 461 3,50%
TTV - Twoja Telewizja 69 737 2,78% 81 435 3,15%
TVN24 67 984 2,71% 60 194 2,33%
Puls 2 55 057 2,20% 59 415 2,30%
TV6 37 816 1,51% 39 459 1,53%
TVP ABC 40 957 1,64% 37 521 1,45%
TVP Seriale 35 731 1,43% 35 917 1,39%
TVP INFO  33 280 1,33% 34 084 1,32%
Polsat2 32 443 1,30% 33 411 1,29%
TVN Turbo 30 935 1,24% 30 890 1,19%
Polo TV 21 663 0,87% 30 489 1,18%
Comedy Central 32 457 1,30% 29 739 1,15%
Super Polsat  21 783 0,87% 27 853 1,08%
Stopklatka 26 679 1,07% 27 780 1,07%

Najchętniej oglądane programy w targecie 4+ 

tytuł stacja data godzina emisji AMR SHR %
M JAK MIŁOŚĆ  TVP2 2018-10-29 20:54 - 21:40 5 676 883 36,97%
ROLNIK SZUKA ŻONY /REALITY SHOW POL./  TVP1 2018-11-04 21:19 - 22:05 3 981 865 24,84%
NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./  TVP2 2018-10-31 20:55 - 21:43 3 698 838 24,30%
BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./  TVP2 2018-10-29 20:10 - 20:35 3 524 833 21,69%
KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ    TVP2 2018-10-29 21:48 - 21:53 3 314 790 25,22%
FAKTY   TVN 2018-10-29 18:59 - 19:26 3 187 489 21,37%
OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./  TVP1 2018-11-01 20:35 - 21:16 2 743 245 16,96%
MAM TALENT! / PROGR./ROZR./  TVN 2018-11-03 20:01 - 21:53 2 705 819 17,93%
TELEEXPRESS   TVP1 2018-10-29 17:00 - 17:15 2 531 561 24,06%
KULISY SERIALU BARWY SZCZĘŚCIA    TVP2 2018-10-29 20:42 - 20:46 2 520 130 15,78%
NASZ NOWY DOM /REALITY SHOW.POL./ Polsat 2018-11-04 17:34 - 18:34 2 501 697 17,47%
WIADOMOŚCI   TVP1 2018-11-04 19:30 - 20:00 2 461 307 14,57%
MASTERCHEF /REALITY SHOW POL./  TVN 2018-11-04 20:00 - 21:27 2 430 346 14,23%
MILIONERZY/TELETURNIEJ/  TVN 2018-10-31 20:54 - 21:26 2 368 303 15,35%
UWAGA ! /MAG.SENS.POL./   TVN 2018-10-29 19:51 - 20:08 2 334 299 14,58%
WYDARZENIA   Polsat 2018-11-04 18:50 - 19:16 2 286 363 14,50%
JEDEN Z DZIESIĘCIU /TELETURNIEJ/   TVP1 2018-10-30 18:57 - 19:27 2 278 129 15,91%
FAMILIADA /TELETURNIEJ/  TVP2 2018-11-04 14:00 - 14:24 2 235 440 19,58%
KOŁO FORTUNY /TELETURNIEJ/  TVP2 2018-11-04 14:35 - 15:05 2 234 558 19,58%
PLANETA SINGLI /FILM KOM.POL./  TVN 2018-11-02 20:02 - 22:40 2 233 164 15,91%

Najchętniej oglądane programy w targecie 16-49  

tytuł stacja data godzina emisji AMR SHR %
M JAK MIŁOŚĆ  TVP2 2018-10-29 20:54 - 21:40 1 899 885 31,91%
ROLNIK SZUKA ŻONY /REALITY SHOW POL./  TVP1 2018-11-04 21:19 - 22:05 1 640 001 24,49%
MASTERCHEF /REALITY SHOW POL./  TVN 2018-11-04 20:00 - 21:27 1 427 990 21,18%
PLANETA SINGLI /FILM KOM.POL./  TVN 2018-11-02 20:02 - 22:40 1 336 865 24,33%
KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ    TVP2 2018-10-29 21:48 - 21:53 1 239 900 23,60%
FAKTY   TVN 2018-10-29 18:59 - 19:26 1 184 011 22,73%
NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./  TVP2 2018-10-31 20:55 - 21:43 1 170 281 20,19%
BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./  TVP2 2018-10-29 20:10 - 20:35 1 125 306 18,46%
UWAGA ! /MAG.SENS.POL./   TVN 2018-10-29 19:51 - 20:08 1 066 408 18,07%
NASZ NOWY DOM /REALITY SHOW.POL./  Polsat 2018-11-04 17:34 - 18:34 1 033 796 18,75%
KUCHENNE REWOLUCJE /REALITY SHOW POL./  TVN 2018-11-01 21:32 - 22:32 981 561 17,15%
WYDARZENIA   Polsat 2018-11-01 18:50 - 19:16 960 832 17,97%
PROGNOZA POGODY   TVN 2018-10-29 19:44 - 19:48 954 309 16,87%
NA WSPÓLNEJ /SER.OBYCZ.POL./  TVN 2018-10-29 20:15 - 20:49 950 368 15,55%
MILIONERZY/TELETURNIEJ/  TVN 2018-11-01 20:56 - 21:28 950 261 15,17%
SPORT /SERWIS SPORT./   TVN 2018-10-29 19:33 - 19:36 922 106 16,77%
KULISY SERIALU BARWY SZCZĘŚCIA    TVP2 2018-10-29 20:42 - 20:46 918 458 15,12%
MAM TALENT! / PROGR./ROZR./  TVN 2018-11-03 20:01 - 21:53 909 650 15,82%
TOP MODEL /REALITY SHOW POL./  TVN 2018-10-29 21:29 - 22:28 909 160 17,47%
DORADCA SMAKU /MAG.KUL.POL./   TVN 2018-11-01 20:10 - 20:15 890 906 14,71%

Dane: NAM 

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
01.04.25, 14:00
| TV / VOD » seriale
I love this job. Nowy serial animowany od Animoon trafi do iTVN i MOMLI
„I love this Job” to nowy serial animowany na podstawie pomysłu Grzegorza Wacławka, w reżyserii Kasi Wilk i Ariny Sizovej, który został wyprodukowany został przez Animoon przy wsparciu Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej, w koprodukcji z Letko, Piotrem Szczepanowiczem i EC1 Łódź - Miasto Kultury. Wkrótce trafi na platformy iTVN i MOMLI.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.