27.11.18, 10:00
Zmiany na rynku brokerów TV: Eurosport przechodzi do TVN Media, Eleven Sports do Polsat Media
Od 1 stycznia 2019 r. TVN Media będzie odpowiedzialne za sprzedaż czasu reklamowego na kanałach Eurosportu, a Polsat Media za kanały Eleven Sports. Jest to konsekwencja zmian właścicielskich, do których doszło w pierwszej połowie 2018 r.
Grupy Discovery TVN oraz Cyfrowy Polsat przenoszą należące do siebie kanały do swojego portfolio sprzedażowego. Wiosną tego roku Discovery Communications, do którego należy także Eurosport, sfinalizowało transakcję przejęcia Scripps Networks Interactive, właściciela m.in. TVN. Przeniesienie sprzedaży czasu reklamowego na antenach Eurosportu do TVN Media to kolejny krok w porządkowaniu spółek.
W maju br. Grupa Cyfrowy Polsat poprzez Telewizję Polsat nabyła ponad 50 proc. udziałów w Eleven Sports Network. Był to kolejny krok wzmacniający pozycję Grupy Polsat na rynku transmisji sportowych w Polsce. Tym samym od 1 stycznia 2019 r. kanały z portfolio Eleven będa obsługiwane przez spółke Polsat Media.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze