12.03.19, 21:12
Eurosport zaprezentował logo na Letnie Igrzyska Olimpijskie Tokio 2020
Eurosport, oficjalny nadawca igrzysk olimpijskich, pokazał specjalnie zaprojektowaną identyfikację wizualną na Letnie Igrzyska Olimpijskie Tokio 2020. Inspirowane mangą logo w nowoczesny i atrakcyjny sposób ma łączyć w sobie elementy kultury japońskiej, kół olimpijskich oraz logotypu Eurosportu.
Za 500 dni na Stadionie Olimpijskim w Tokio zapłonie znicz i rozpoczną się Letnie Igrzyska Olimpijskie Tokio 2020. Z tej okazji Eurosport zaprezentował identyfikację wizualną kanału na czas największej sportowej imprezy na świecie. Zespół Eurosportu inspirował się mangą –japońskim stylem komiksów. Logo zawiera elementy identyfikacji wizualnej kanału, kół olimpijskich, a także logotypu igrzysk w Tokio, dzięki czemu łączy wschodnią i zachodnią kulturę, jednocześnie wprowadzając mangę w nową erę.
W czerwcu 2015 r. Międzynarodowy Komitet Olimpijski ogłosił przyznanie pełnych praw do igrzysk olimpijskich Discovery i Eurosportowi na 50 rynkach w latach 2018-2024 (poza Francją i Federacją Rosyjską).
Ceremonia otwarcia Letnich Igrzysk Olimpijskich Tokio 2020 odbędzie się 24 lipca 2020 r., a impreza potrwa do 9 sierpnia.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze