02.04.19, 17:00

Dzienniki TV w marcu 2019 r.: Fakty najpopularniejsze i z największym wzrostem, rośnie widownia Panorama

Fot.: materiały prasowe

Najchętniej oglądanym serwisem informacyjnym w telewizji pozostają „Fakty” - wynika z danych Nielsen Audience Mesurement przygotowanych dla portalmedialny.pl za okres od 1 do 31 marca 2019 r.

W grupie ogólnej, wśród głównych serwisów informacyjnych zdecydowanie wygrywają "Fakty". Emitowane na antenach TVN i TVN24 BiS w marcu 2019 r. gromadziły średnio 3,246 mln widzów. To w porównaniu do marca 2018 r. oznacza wzrost aż o 177 tys. widzów. To również największy wzrost wśród dzienników informacyjnych. Drugie miejsce zajmują "Wiadomości", które średnio oglądało 2,751 mln widzów (łączna widownia na TVP1 i TVP INFO). W marcu liczba osób śledzących sztandarowy program TVP zmalała o 64 tys. osób. Trzecie miejsce zajmuje "Teleexpress". W marcu średnia widownia programu emitowanego w TVP1 i TVP INFO wyniosła 2,553 mln widzów. "Teleexpress" zanotował największy odpływ widowni – aż 263 tys. widzów.

Tuż za podium znalazły się "Wydarzenia", które oglądało średnio 2,278 mln widzów. "Wydarzenia” gościły w Polsacie i w Polsat News, a rok wcześniej również w Polsat News 2. Liczba widzów programu spadła aż o 146 tys. widzów. Piąte miejsce zajmuje "Panorama", którą średnio oglądało 1,515 mln widzów (więcej o 49 tys. widzów niż rok temu). Program emitowany jest na antenie TVP2 oraz TVP INFO. 

W grupie komercyjnej (16-49) zdecydowanym liderem są "Fakty", których łączna widownia to 1,107 mln widzów. Program zwiększył swoją widownię o 41,6 tys. widzów. Drugie miejsce zajmują „Wydarzenia" (ze stratą 23,8 tys. osób), a trzecie "Wiadomości". Łączna średnia widownia programu wyniosła 632 tys. widzów. Dziennik zwiększył swoją widownię o 20 tys. widzów.

Kolejne miejsce zajmuje "Teleexpress" z widownią średnia na poziomie 549 tys. widzów. Program zmniejszył swoją widownię o 31,5 tys. widzów. Piątym dziennikiem w zestawieniu jest "Panorama", którą średnio oglądało 338 tys. widzów. Program uzyskał największy ze wszystkich programów w grupie 16-49 wzrost widowni - aż o 55 tys. widzów.

Uwaga! Średnia widownia „Wiadomości” na kanale TVP INFO liczona jest z tych emisji od 1 do 9 oraz od 11 do 31 marca. TVP INFO nie wyświetliło programu 10 marca br.

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
01.04.25, 14:00
| TV / VOD » seriale
I love this job. Nowy serial animowany od Animoon trafi do iTVN i MOMLI
„I love this Job” to nowy serial animowany na podstawie pomysłu Grzegorza Wacławka, w reżyserii Kasi Wilk i Ariny Sizovej, który został wyprodukowany został przez Animoon przy wsparciu Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej, w koprodukcji z Letko, Piotrem Szczepanowiczem i EC1 Łódź - Miasto Kultury. Wkrótce trafi na platformy iTVN i MOMLI.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.