08.04.19, 15:00
Nas też to dziwi. Kanał National Geographic startuje z kampanią promocyjną
Pod hasłem „Nas też to dziwi” rusza kampania promocyjna kanału National Geographic, zachęcająca widzów do wspólnego odkrywania świata.
Hasło kampanii ma nawiązywać do idei, która przyświeca twórcom, bohaterom produkcji, a także całej ekipie National Geographic. Zdziwienie zachęca do poszukiwań i odkryć. Z kolei fascynacja otaczającym światem inspiruje do badania niezwykłych zjawisk. Ciekawość każe z kolei docierać do źródeł – miejsc i ludzi, którzy są częścią niecodziennych historii. Suma wszystkich tych elementów przekłada się na niezwykłe produkcje, które są emitowane na antenie National Geographic.
„Wybierając dla naszych widzów najciekawsze produkcje, też bywamy zdziwieni tym, czego się z nich dowiadujemy. Z radością dzielimy się tym, co już wiemy, więc jesteśmy częścią jednej wielkiej społeczności ludzi ciekawych świata. Dobrze się przy tym bawimy i chcemy, by dokumenty emitowane na kanale National Geographic były dla widzów nie tylko ogromną dawką wiedzy, ale pozwalały poczuć prawdziwe emocje. Mamy nadzieję, że nasze wiosenne produkcje wielokrotnie widzów zadziwią, zaintrygują i przekonają, że National Geographic to dobry wybór” – mówi Magdalena Strobel, dyrektor marketingu FOX Networks Group CE, właściciela kanału National Geographic.
Za koncept i część kreacji kampanii „Nas też to dziwi” odpowiada agencja Plej, a zobaczyć ją można m.in. w internecie, telewizji, prasie oraz na nośnikach OOH.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze