11.02.20, 21:00

Carrefour informuje klientów o dokładnej godzinie doręczenia zakupów

Nowe udogodnienia w e-sklepie Carrefour
Fot. materiały prasowe

Carrefour, jako pierwszy dostawca e-grocery w Polsce, rozpoczął informowanie klientów poprzez smsy o dokładnej godzinie doręczenia zamówionych produktów.

Klienci zamawiając dostawę pod wskazany adres z e-sklepu spożywczego Carrefour, wybierają datę i dwugodzinny przedział czasowy, w którym chcą otrzymać zamówione produkty. Teraz, gdy kierowca Carrefour będzie już w drodze, klienci otrzymają również sms z precyzyjną godziną jego dotarcia.

W centrum naszych działań zawsze stawiamy klienta. Ten priorytet towarzyszy nam również podczas realizowania strategii omnikanałowej. Rozwijamy naszą usługę e-grocery zarówno poprzez rozbudowanie oferty sklepu, rozszerzanie jego zasięgu na kolejne miasta czy wdrażanie dostaw produktów niewymagających chłodzenia na terenie całej Polski, ale także poprzez wprowadzanie i udoskonalanie narzędzi optymalizujących przejazdy naszych kierowców oraz usprawniających komunikację z klientami, takich jak Delivery Manager” – mówi Michał Sacha, Dyrektor Marketingu, Digital, IT, E-commerce i Usług Finansowych Carrefour Polska.

Delivery Manager to wdrożone w e-sklepie spożywczym kompleksowe rozwiązanie mobilne, które automatyzuje i optymalizuje proces dostawy zamówień. Delivery Manager służy do planowania tras kierowców dostarczających zakupy spożywcze Carrefour, z uwzględnieniem warunków drogowych i przedziałów czasowych wybranych przez klientów. Aplikacja w czasie rzeczywistym analizuje sytuację na drogach i optymalizuje przejazdy kierowców Carrefour (tzw. last mile optimization). Delivery Manager ma poprawiać również jakość obsługi klienta poprzez dostarczanie informacji o statusie realizowanej dostawy i zapewnienie bezpośredniej komunikacji z klientami. Ponadto, aplikacja na bieżąco szacuje czas realizacji zamówienia. Kierowcy otrzymują informację o dokładnym terminie dostawy, co ułatwia im podejmowanie decyzji korygujących, jak również pozwala na przekazanie klientom precyzyjnych danych dotyczących czasu realizacji ich zamówienia. Delivery Manager umożliwia również śledzenie online poziomu realizacji zamówień, a także pozwala na kontrolę wszystkich procesów związanych z załadunkiem i rozładunkiem zamówienia, co m.in. minimalizuje możliwość pomyłki w dostarczonym zamówieniu.
Ponadto, na stronie www swojego e-sklepu spożywczego Carrefour wdrożył najnowszą technologię PWA - progressive web apps – dzięki czemu proces zakupowy ma stać się wygodniejszy i szybszy, a oferta bardziej spersonalizowana.

Komentarze

Powiązane

27.03.25, 07:00
| internet » informacje
Przychody Grupy WP w 2024 r. przekroczyły 1,5 mld zł
Wirtualna Polska Holding S.A. w 2024 r. zanotowała przychody ze sprzedaży przekraczające 1 mld 568 mln zł. To oznacza wzrost o 9 proc. w porównaniu do 2023 r. Skorygowana EBITDA wzrosła o prawie 7 proc., osiągając ponad 468 mln zł.
24.03.25, 20:41
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Gadaj Zdrów i Królowe Matki. Grupa ZPR odświeżyła dwa formaty wideo
Dwa formaty wideo realizowane przez Grupę ZPR Media – „Gadaj Zdrów” serwisu Poradnikzdrowie.pl i „Królowe Matki” portalu MjakMama.pl ruszyły w nowych odsłonach.
18.03.25, 10:29
| internet » informacje
Pomponik.pl w kampanii kładzie nacisk na ekskluzywne materiały
Pod hasłem „Kręci się na salonach i za kulisami – Pomponik.pl nr 1 w plotkach” ruszyła kampania serwisu Pomponik.pl należącego do Interii.
17.03.25, 15:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Stan Wyjątkowy będzie emitowany dwa razy w tygodniu
Od 18 marca br. podcast „Stan Wyjątkowy” będzie ukazywał się częściej, bo dwa razy w tygodniu. Nowe odcinki będą miały premiery we wtorki o godz. 19:00 i w soboty o godz. 20:00 na stronie głównej Onetu.
15.03.25, 20:00
| internet |
Trening Umysłu w Onecie. Nowa platforma dla fanów łamigłówek
Od 13 marca br. użytkownicy Onetu mogą korzystać z Treningu Umysłu – nowej platformy z grami logicznymi, dostępnymi na stronie głównej i w serwisie onet.pl/gry. To pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce, oferujące popularne na świecie wyzwania słowne i matematyczne, takie jak „Łamisłówko” i „Wyzwanie Lexi”.
14.03.25, 09:01
| prasa » informacje | internet » informacje
Murator.pl w nowej odsłonie nowy design i przejrzysta nawigacja
Portal Murator.pl, będący częścią Grupy ZPR Media, przeszedł metamorfozę wizualną, odświeżając swój layout zgodnie z kluczowymi cechami „Muratora” – polskiej marki budowlanej. Nowy design charakteryzuje się jasnym, przejrzystym i czytelnym układem, opartym na trzech dominujących barwach: bieli, żółci i czerni.
14.03.25, 07:15
| internet |
Zuzanna Falzmann debiutuje z FeelZenn platformą inspiracji i wiedzy
Zuzanna Falzmann wraca do mediów z autorskim projektem FeelZenn na YouTube – pierwszą w Polsce platformą łączącą rozwój osobisty, mindfulness oraz zdrowie psychiczne i fizyczne. Na jej kanale i podcaście będzie prowadzić rozmowy z osobistościami, ekspertami i terapeutami na temat odzyskiwania balansu i pełni życia.
13.03.25, 15:30
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Program Didaskalia z nowego studia z autorską scenografią
Minęły dwa lata od premiery pierwszego odcinka „Didaskaliów” (Wirtualna Polska). Program prowadzony przez Patrycjusza Wyżgę, zyskał nowe studio z autorską scenografią.
12.03.25, 12:25
| internet » informacje
Cześć Ciało w Onecie nowy podcast edukacyjny dla dorosłych
10 marca br. w Onet Audio, na Onecie oraz na popularnych platformach podcastowych zadebiutował nowy podcast prowadzony przez Olgę Kwiecińską, założycielkę Fundacji Cześć Ciało. „Cześć Ciało w Onecie – podcast dla dorosłych” to edukacyjny format skierowany, m.in. do rodziców.
05.03.25, 18:00
| internet » informacje
Grupa ZPR Media konsoliduje projekty e-commerce w jednym dziale
Od marca br. wszystkie projekty e-commerce realizowane przez Grupę ZPR Media są skonsolidowane w jednym dziale, którym kieruje Arkadiusz Mężyński, Dyrektor E-commerce.