11.02.20, 21:00
Carrefour informuje klientów o dokładnej godzinie doręczenia zakupów
Carrefour, jako pierwszy dostawca e-grocery w Polsce, rozpoczął informowanie klientów poprzez smsy o dokładnej godzinie doręczenia zamówionych produktów.
Klienci zamawiając dostawę pod wskazany adres z e-sklepu spożywczego Carrefour, wybierają datę i dwugodzinny przedział czasowy, w którym chcą otrzymać zamówione produkty. Teraz, gdy kierowca Carrefour będzie już w drodze, klienci otrzymają również sms z precyzyjną godziną jego dotarcia.
„W centrum naszych działań zawsze stawiamy klienta. Ten priorytet towarzyszy nam również podczas realizowania strategii omnikanałowej. Rozwijamy naszą usługę e-grocery zarówno poprzez rozbudowanie oferty sklepu, rozszerzanie jego zasięgu na kolejne miasta czy wdrażanie dostaw produktów niewymagających chłodzenia na terenie całej Polski, ale także poprzez wprowadzanie i udoskonalanie narzędzi optymalizujących przejazdy naszych kierowców oraz usprawniających komunikację z klientami, takich jak Delivery Manager” – mówi Michał Sacha, Dyrektor Marketingu, Digital, IT, E-commerce i Usług Finansowych Carrefour Polska.
Delivery Manager to wdrożone w e-sklepie spożywczym kompleksowe rozwiązanie mobilne, które automatyzuje i optymalizuje proces dostawy zamówień. Delivery Manager służy do planowania tras kierowców dostarczających zakupy spożywcze Carrefour, z uwzględnieniem warunków drogowych i przedziałów czasowych wybranych przez klientów. Aplikacja w czasie rzeczywistym analizuje sytuację na drogach i optymalizuje przejazdy kierowców Carrefour (tzw. last mile optimization). Delivery Manager ma poprawiać również jakość obsługi klienta poprzez dostarczanie informacji o statusie realizowanej dostawy i zapewnienie bezpośredniej komunikacji z klientami. Ponadto, aplikacja na bieżąco szacuje czas realizacji zamówienia. Kierowcy otrzymują informację o dokładnym terminie dostawy, co ułatwia im podejmowanie decyzji korygujących, jak również pozwala na przekazanie klientom precyzyjnych danych dotyczących czasu realizacji ich zamówienia. Delivery Manager umożliwia również śledzenie online poziomu realizacji zamówień, a także pozwala na kontrolę wszystkich procesów związanych z załadunkiem i rozładunkiem zamówienia, co m.in. minimalizuje możliwość pomyłki w dostarczonym zamówieniu.
Ponadto, na stronie www swojego e-sklepu spożywczego Carrefour wdrożył najnowszą technologię PWA - progressive web apps – dzięki czemu proces zakupowy ma stać się wygodniejszy i szybszy, a oferta bardziej spersonalizowana.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze