16.09.20, 12:02

AXN promuje jesienne seriale

Kadr ze spotu
Fot.: materiały prasowe

Stacja AXN, w drugiej połowie sierpnia br., rozpoczęła działania promocyjne wspierające jesienne produkcje. Kampania obejmuje działania związane z serialami „Alex Rider”, „LA’s Finest 2” i „The Good Doctor 3”, a także z filmami, m.in. „Inferno”, „Tamte dni, tamte noce” i „Nowy początek”. Komunikacja prowadzona jest w TV, internecie, mediach społecznościowych i na urządzeniach mobilnych. Stacja przygotowała też aktywności niestandardowe, w tym wykorzystanie technologii AR, kampanię w Spotify i w aplikacji TikTok. 

Kampania telewizyjna obejmuje 30-sekundowe spoty, wizerunkowy - promujący jesienną ramówkę AXN i produktowy – promujący serial „Alex Rider”. Są one emitowane na kanałach z Grupy Polsat.

Działania w internecie obejmują formaty displayowe, w tym formaty wideo i reklamy na urządzeniach mobilnych. Seriale są promowane, m.in. w portalu wysokozasięgowym wp.pl, a także w portalu tematycznym Filmweb. Dzięki reklamom na urządzeniach mobilnych, jesienne produkcje AXN są promowane, m.in. w Spotify i w aplikacji TikTok. Kampanię online uzupełnią działania w wyszukiwarkach.

Stacja zdecydowała się także na wykorzystanie w kampanii technologii AR. Na Instagramie użytkownicy mogą skorzystać z efektu, dzięki któremu, w nawiązaniu do promowanego serialu „Alex Rider”, wcielą się w rolę szpiega. Mają możliwość stworzenia trailera serialu, w którym to oni grają główną rolę. Akcja będzie komunikowana przez influencerów, Naruciaka i Dominika Rupińskiego, którzy pokażą, jak korzystać ze specjalnego efektu.

AXN promuje jesienne hity także w swoich kanałach social media, na Facebooku i Instagramie, oraz na antenie.
W ramach działań public relations AXN podjęło współpracę z portalem Wizaż.pl i z Akademickim Radiem Kampus. Na Wizaż.pl zorganizowany zostanie konkurs, w którym do wygrania będą zestawy kosmetyków marki Honest Beauty, której współwłaścicielką jest Jessica Alba, gwiazda serialu „LA’s Finest 2”. Z kolei Radio Kampus przygotuje natomiast audycję o Anthonym Horowitzu, autorze bestsellerowych książek i serialu o Alex Riderze. Zaplanowany jest także konkurs dla słuchaczy.

a planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska. Za koncept działań w social mediach odpowiedzialna jest agencja Digital Kingdom.

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
01.04.25, 14:00
| TV / VOD » seriale
I love this job. Nowy serial animowany od Animoon trafi do iTVN i MOMLI
„I love this Job” to nowy serial animowany na podstawie pomysłu Grzegorza Wacławka, w reżyserii Kasi Wilk i Ariny Sizovej, który został wyprodukowany został przez Animoon przy wsparciu Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej, w koprodukcji z Letko, Piotrem Szczepanowiczem i EC1 Łódź - Miasto Kultury. Wkrótce trafi na platformy iTVN i MOMLI.
31.03.25, 20:46
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Korneliusz Rzeźwicki gospodarzem programu Pierwsza Druga w Trójce
28 marca br., kanał TVP3 rozpoczął emisję programu „Pierwsza Druga w Trójce” o meczach Betclic 1. i 2. Ligi.
31.03.25, 10:45
| TV / VOD » informacje
Mikołaj Roznerski gospodarzem polskiej edycji teleturnieju The Floor
Polska wersja teleturnieju “The Floor” zadebiutuje na antenie TVN. Gospodarzem formatu będzie aktor - Mikołaj Roznerski.