16.09.20, 12:02
AXN promuje jesienne seriale
Stacja AXN, w drugiej połowie sierpnia br., rozpoczęła działania promocyjne wspierające jesienne produkcje. Kampania obejmuje działania związane z serialami „Alex Rider”, „LA’s Finest 2” i „The Good Doctor 3”, a także z filmami, m.in. „Inferno”, „Tamte dni, tamte noce” i „Nowy początek”. Komunikacja prowadzona jest w TV, internecie, mediach społecznościowych i na urządzeniach mobilnych. Stacja przygotowała też aktywności niestandardowe, w tym wykorzystanie technologii AR, kampanię w Spotify i w aplikacji TikTok.
Kampania telewizyjna obejmuje 30-sekundowe spoty, wizerunkowy - promujący jesienną ramówkę AXN i produktowy – promujący serial „Alex Rider”. Są one emitowane na kanałach z Grupy Polsat.
Działania w internecie obejmują formaty displayowe, w tym formaty wideo i reklamy na urządzeniach mobilnych. Seriale są promowane, m.in. w portalu wysokozasięgowym wp.pl, a także w portalu tematycznym Filmweb. Dzięki reklamom na urządzeniach mobilnych, jesienne produkcje AXN są promowane, m.in. w Spotify i w aplikacji TikTok. Kampanię online uzupełnią działania w wyszukiwarkach.
Stacja zdecydowała się także na wykorzystanie w kampanii technologii AR. Na Instagramie użytkownicy mogą skorzystać z efektu, dzięki któremu, w nawiązaniu do promowanego serialu „Alex Rider”, wcielą się w rolę szpiega. Mają możliwość stworzenia trailera serialu, w którym to oni grają główną rolę. Akcja będzie komunikowana przez influencerów, Naruciaka i Dominika Rupińskiego, którzy pokażą, jak korzystać ze specjalnego efektu.
AXN promuje jesienne hity także w swoich kanałach social media, na Facebooku i Instagramie, oraz na antenie.
W ramach działań public relations AXN podjęło współpracę z portalem Wizaż.pl i z Akademickim Radiem Kampus. Na Wizaż.pl zorganizowany zostanie konkurs, w którym do wygrania będą zestawy kosmetyków marki Honest Beauty, której współwłaścicielką jest Jessica Alba, gwiazda serialu „LA’s Finest 2”. Z kolei Radio Kampus przygotuje natomiast audycję o Anthonym Horowitzu, autorze bestsellerowych książek i serialu o Alex Riderze. Zaplanowany jest także konkurs dla słuchaczy.
a planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska. Za koncept działań w social mediach odpowiedzialna jest agencja Digital Kingdom.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze