05.10.20, 08:00

Nowości w jesiennej ramówce Onetu

Logo Onetu
Fot.: materiały prasowe

Jesienna oferta programowa audio i wideo Onetu to łącznie kilkanaście nowości programowych, w tym m. in. podcasty Jarosława Kuźniara, Anny Lewandowskiej i Odety Moro oraz Tomasza Sekielskiego, nowa odsłona specjalna Onet Rano oraz kontynuacje programów z pasma publicystycznego i magazynowego.

W jesiennej ofercie programowej Onetu znalazły się propozycje programowe z obszaru audio i wideo, realizowane przez Onet we współpracy markami należącymi do Ringier Axel Springer Polska: m.in. z magazynem "Forbes", z dziennikiem "Fakt" i z tygodnikiem "Newsweek". Jesienią postawiono na pewne i sprawdzone formaty. Mocną pozycję w nowej ramówce mają mieć programy poranne, lifestylowe i publicystyczne. 

Decyzje programowe opieramy na aktualnych potrzebach naszych odbiorców i wspieramy unikalnym połączeniem trzech elementów: zasięgu, uwagi i zaufania użytkowników, które składają się na oczekiwany efekt. Ta formuła pozwala nam dostarczać najwyższej jakości treści audio i wideo w bezpiecznym kontekście naszych serwisów i kanałów w mediach społecznościowych. Nowością w naszym obszarze jest użycie nowoczesnych narzędzi monitorujących nie tylko podstawowe wskaźniki sukcesu danej produkcji, ale badające również wpływ na świadomość danej marki czy produktu, dzięki czemu potrafimy precyzyjnie ocenić jak dany projekt wpłynął na cele postawione przez naszych partnerów biznesowych” – mówi Sabina Lipska, dyrektor video w Ringier Axel Springer Polska.

Ważną pozycję w jesiennej ofercie programowej mają zająć produkcje podcastowe premium. „Forbes Women” jest audycją, w której prowadząca Aleksandra Karasińska rozmawia z gośćmi o pracy, o karierze, o pieniądzach, o celach i o tym, co nam w osiąganiu celów pomaga. Do rozmowy będą zapraszane kobiety, które są liderkami w biznesie, w nauce czy w sztuce, będące dla wielu wzorem, wytyczające nowe drogi, przełamujące stereotypy. Premiera w październiku.

Jesienią w ofercie pojawi się także podcast Jarosława Kuźniara: „Męski punkt widzenia”. Bohaterem każdego odcinka jest mężczyzna, który osiągnął sukces, ale miał po drodze do pokonania kilka zakrętów: porażek, upadków, choroby czy nałogi. Rozmowa skoncentruje się na problemach i na sposobach wychodzenia z nich nie tylko w wymiarze praktycznym, ale i szerszym, w kontekście filozofii życiowej. Jarosław Kuźniar porozmawia o celach jakie sobie stawiają mężczyźni, wyborach jakich dokonują, w czym upatrują sensu, jak definiują szczęście i sukces. Premiera w październiku.

We współpracy z "Newsweekiem" powstaje także nowy sezon podcastu „Instrukcja obsługi świata”, w którym prowadzący: Dariusz Ćwiklak i Maciej Gajek rozmawiają o co szokuje, dziwi i bulwersuje: technologia, internet, nowe trendy, oraz ciekawi ludzie i zjawiska. Nowe odcinki będą dostępne w październiku.

Anna Lewandowska wraz z Odetą Moro poprowadzi serię podcastów, które będą próbą zdefiniowania jaka jest nowoczesna kobieta. Podcast Lewandowskiej i Moro, zrealizowany pod marką Forbes, będzie zawierał także porcję eksperckiej wiedzy o dobrym odżywianiu, sporcie i znajdowaniu balansu między pracą a życiem prywatnym. Premiera w październiku. Relacje, prezentacja, komunikacja, czyli jak odnieść sukces w sferze zawodowej i prywatnej – to wszystko znajdzie się w nowym podcaście „Sztuka Uwodzenia Ludzi” Anety Wrony – trenerki i konsultantki z doświadczeniem w mediach i biznesie. Pierwszy odcinek pojawi się w październiku.

„Technicznie rzecz biorąc” to nowy podcast, w którym dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema, ma udowodić, że w cyfrowym świecie siłą jest świadomość i wiedza. W audycji opowie o rozwiązaniach technologicznych które zaskakują oraz innowacjach, które rewolucjonizują nasze życie, choć często o tym nie wiemy. Premiera pierwszego odcinka odbędzie się w październiku.
Tej jesieni w ofercie audio pojawi się także podcast Tomasza Sekielskiego.

„Onet Rano” oraz „Onet Rano #WIEM” to codzienny program, który obecny jest na rynku od czterech lat. Formet jest emitowany na żywo od poniedziałku do piątku od godz. 7.55. W październikowych odcinkach „Onet Rano” w roli prowadzącego będzie można oglądać Janusza Schwertnera, który dołączy do grona stałych gospodarzy programu: Bartosza Węglarczyka, Beaty Tadli, Iwony Kutyny, Tomasza Sekielskiego oraz Odety Moro. Nowością będą odcinki weekendowe z gośćmi specjalnymi, którzy przejmą stery programu i stworzą swoją koncepcję "Onet Rano".

Nowością jesieni jest również emitowany od września w każdą środę program Małgorzaty Ohme pt. „Onet w domu”, który jest rozbudowaną kontynuacją programu „#zostajewdomu z Onet”. W domowej przestrzeni, redaktor naczelna Onet Kobieta porozmawia ze swoimi gośćmi, m.in. o psychologii, życiu, gotowaniu, zabawie, wolnym czasie, rodzinie, trendach oraz sprawach bieżących, czyli o wszystkim tym, co jest bliskie ludziom i ich codziennemu życiu.

Od września emitowane są nowe ocinki II edycji podróżniczego projektu „Pasja w podróży”, w którym prowadząca Odeta Moro zabiera widzów w podróż po najpiękniejszych zakątkach Polski. Na projekt składają się wideoreportaże, podcasty i galerie zdjęć, a także artykuły i materiały making-of.

W jesiennej ofercie programowej Onetu znalazła się także nowa odsłona programu „Rodzaj męski” z Piotrem Kędzierskim, Tomaszem Karolakiem i Zbignewem Zamachowskim. Format pojawia się w Onecie w każdą środę o godz. 20. 00.

W październiku do oferty wideo Onetu powróci program w VI sezonie „Siła kobiet”, cykl, w którym Katarzyna Janowska rozmawia z kobietami kultury - twórczymi, niezależnymi, wrażliwymi. Z kolei w każdy poniedziałek pasmo magazynowe Onetu otwiera Mateusz Borek oraz Tomasz Smokowski „Misją futbol” - programem sportowym, w którym dziennikarze sportowi oceniają mecze, grę poszczególnych zespołów i decyzje trenerów. Premierowe odcinki audycji emitowane będą w poniedziałki o godz. 10.30.

Od poniedziałku do piątku o godz. 13.00 pojawia się pasmo publicystyczne – „Opinie”, w którym dziennikarze pytają polityków, komentatorów i ekspertów o aktualne sprawy polityczne i społeczne. Programy w paśmie „Opinie” prowadzą publicyści: Eliza Michalik, Renata Kim, Andrzej Stankiewicz, Bartosz Węglarczyk i Andrzej Gajcy. Ofertę publicystyczną Onetu dopełnia flagowy program redaktora naczelnego Newsweeka: „Tomasz Lis.”. Program można oglądać w każdy poniedziałek o godz. 18:00.

Od początku września w każdy piątek o godz. 10.30 nadawany jest program Katarzyny Janowskiej „Rezerwacja”. Redaktor naczelna Onet Kultura i jej goście przeglądają wydarzenia kulturalne oraz rekomendują co wybrać z oferty premier filmów, spektakli, koncertów, książek czy festiwali.

Cała oferta programowa jest dostępna w serwisach grupy RASP i na stronie głównej Onet.pl, w mediach społecznościowych, a nowe odcinki programów są udostępniane w sekcji „Programy Onetu” w serwisie vod.pl.

Komentarze

Powiązane

27.03.25, 07:00
| internet » informacje
Przychody Grupy WP w 2024 r. przekroczyły 1,5 mld zł
Wirtualna Polska Holding S.A. w 2024 r. zanotowała przychody ze sprzedaży przekraczające 1 mld 568 mln zł. To oznacza wzrost o 9 proc. w porównaniu do 2023 r. Skorygowana EBITDA wzrosła o prawie 7 proc., osiągając ponad 468 mln zł.
24.03.25, 20:41
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Gadaj Zdrów i Królowe Matki. Grupa ZPR odświeżyła dwa formaty wideo
Dwa formaty wideo realizowane przez Grupę ZPR Media – „Gadaj Zdrów” serwisu Poradnikzdrowie.pl i „Królowe Matki” portalu MjakMama.pl ruszyły w nowych odsłonach.
18.03.25, 10:29
| internet » informacje
Pomponik.pl w kampanii kładzie nacisk na ekskluzywne materiały
Pod hasłem „Kręci się na salonach i za kulisami – Pomponik.pl nr 1 w plotkach” ruszyła kampania serwisu Pomponik.pl należącego do Interii.
17.03.25, 15:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Stan Wyjątkowy będzie emitowany dwa razy w tygodniu
Od 18 marca br. podcast „Stan Wyjątkowy” będzie ukazywał się częściej, bo dwa razy w tygodniu. Nowe odcinki będą miały premiery we wtorki o godz. 19:00 i w soboty o godz. 20:00 na stronie głównej Onetu.
15.03.25, 20:00
| internet |
Trening Umysłu w Onecie. Nowa platforma dla fanów łamigłówek
Od 13 marca br. użytkownicy Onetu mogą korzystać z Treningu Umysłu – nowej platformy z grami logicznymi, dostępnymi na stronie głównej i w serwisie onet.pl/gry. To pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce, oferujące popularne na świecie wyzwania słowne i matematyczne, takie jak „Łamisłówko” i „Wyzwanie Lexi”.
14.03.25, 09:01
| prasa » informacje | internet » informacje
Murator.pl w nowej odsłonie nowy design i przejrzysta nawigacja
Portal Murator.pl, będący częścią Grupy ZPR Media, przeszedł metamorfozę wizualną, odświeżając swój layout zgodnie z kluczowymi cechami „Muratora” – polskiej marki budowlanej. Nowy design charakteryzuje się jasnym, przejrzystym i czytelnym układem, opartym na trzech dominujących barwach: bieli, żółci i czerni.
14.03.25, 07:15
| internet |
Zuzanna Falzmann debiutuje z FeelZenn platformą inspiracji i wiedzy
Zuzanna Falzmann wraca do mediów z autorskim projektem FeelZenn na YouTube – pierwszą w Polsce platformą łączącą rozwój osobisty, mindfulness oraz zdrowie psychiczne i fizyczne. Na jej kanale i podcaście będzie prowadzić rozmowy z osobistościami, ekspertami i terapeutami na temat odzyskiwania balansu i pełni życia.
13.03.25, 15:30
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Program Didaskalia z nowego studia z autorską scenografią
Minęły dwa lata od premiery pierwszego odcinka „Didaskaliów” (Wirtualna Polska). Program prowadzony przez Patrycjusza Wyżgę, zyskał nowe studio z autorską scenografią.
12.03.25, 12:25
| internet » informacje
Cześć Ciało w Onecie nowy podcast edukacyjny dla dorosłych
10 marca br. w Onet Audio, na Onecie oraz na popularnych platformach podcastowych zadebiutował nowy podcast prowadzony przez Olgę Kwiecińską, założycielkę Fundacji Cześć Ciało. „Cześć Ciało w Onecie – podcast dla dorosłych” to edukacyjny format skierowany, m.in. do rodziców.
05.03.25, 18:00
| internet » informacje
Grupa ZPR Media konsoliduje projekty e-commerce w jednym dziale
Od marca br. wszystkie projekty e-commerce realizowane przez Grupę ZPR Media są skonsolidowane w jednym dziale, którym kieruje Arkadiusz Mężyński, Dyrektor E-commerce.