06.05.21, 11:00

Modern Commerce większościowym udziałowcem sklepu internetowego Mamissima

Modern Commerce przejmuje pakiet większościowy w sklepie internetowym Mamissima
Fot.: materiały prasowe

Spółka Modern Commerce przejęła sklep internetowy z akcesoriami i zabawkami dla dzieci Mamissima, stając się jego większościowym udziałowcem. Celem jest pogłębienie skalowania posiadanych biznesów, głównie poprzez optymalizację rozwiązań opartych na data science.

Jak podkresla firma, dla Modern Commerce przejęcie firmy Mamissima oznacza przede wszystkim poszerzenie oferty o produkty przeznaczone dla dzieci od wieku niemowlęcego do przedszkolnego. To także wprowadzenie dodatkowego modelu sprzedaży w należącym do Grupy e-sklepie Złote Wyprzedaże, w którym handel „flash sale” odbywa się obecnie w ramach kilkudniowych kampanii. Po wprowadzeniu zmian część towarów będzie dostępna natychmiast w ramach obowiązującego standardu rynkowego.

Stawiamy na synergię spółek zależnych, wynikającą z budowy kompetencji wewnątrz Grupy. Zależy nam na skalowaniu pojedynczych biznesów przy zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań, opartych głównie na data science. Odpowiednie zbieranie danych i bardzo dokładna ich analiza ma się przełożyć na precyzyjne kampanie reklamowe, w których każda wydana złotówka zostanie przypisana do zrealizowanego przychodu” – mówi Maciej Tygielski, Członek Zarządu Modern Commerce S.A.

Sklep internetowy Mamissima jest obecny na rynku od ponad 10 lat. Oferuje, m.in. akcesoria, zabawki, kosmetyki, meble, ubranka, gry, zestawy artystyczne i art. szkolno-przedszkolne. Sprzedaje produkty ok. 200 marek – zarówno topowych, jak i niszowych, polskich oraz zagranicznych. Modern Commerce ma w nim teraz blisko 51 proc. udziałów. W następstwie tej inwestycji zwiększa ofertę Grupy do ponad 33 tys. produktów dostępnych online.

Jak zapewnia Maciej Tygielski, Modern Commerce nie przewiduje żadnej rewolucji. Grupa planuje natomiast wprowadzenie marki własnej i rozszerzenie asortymentu, m.in. o art. dla dzieci w wieku 7-9 lat i akcesoria elektroniczne. Oferta ma stać się bardziej kompleksowa i zostanie zaprezentowana jeszcze w tym roku.

Komentarze

Powiązane

08.10.24, 13:26
| prasa » informacje | internet » informacje
Polska Press Grupa specjalny ze specjalnym serwisem wspierającym odbudowę turystyki na Dolnym Śląsku
Polska Press Grupa uruchomiła specjalny serwis na stronie „Gazety Wrocławskiej”, który ma na celu wsparcie odbudowy regionów Dolnego Śląska dotkniętych skutkami ostatniej powodzi. 
08.10.24, 09:42
| internet » ludzie
Paweł Maziarz szefem serwisu Benchmark
Od października br., serwisem Benchmark (Wirtualna Polska Media),kieruje Paweł Maziarz, który jest z nim związany od 14 lat.
07.10.24, 16:51
| radio » informacje | internet » informacje
AI Journey with Jovan Protić. Nowy podcast Business Insider Polska w Onet Audio
Zadebiutowałpodcast Business Insider Polska o potencjale sztucznej inteligencji dla biznesu i mediów. „AI Journey with Jovan Protić” jest podcastem, w którym wiceprezes Ringier Axel Springer Polska wraz z liderami technologicznymi z Doliny Krzemowej, analizuje biznesowe szanse i wyzwania sztucznej inteligencji.
07.10.24, 06:30
| internet » e-commerce | biznes i technologie » informacje
Lokalny Rolnik i Wojna Warzyw z nowym inwestorem. Grupa PTWP sprzedaje spółkę Farmer Direct
Grupa PTWP, realizując wcześniejsze zapowiedzi, sprzedała udziały w spółce Farmer Direct, będącej właścicielem Lokalnego Rolnika i Wojny Warzyw. W100 proc. udziałów Farmer Direct objął inwestor prywatny, który jest właścicielem, m.in. internetowego supermarketu spożywczego mamyito.pl. 
05.10.24, 22:00
| internet » e-commerce
Jakdojade otwiera sklep online. W sprzedaży produkty z motywami charakterystycznymi dla miast
Jakdojade uruchamia internetowy sklep z własnym merchem. W projektach wykorzystano motywy charakterystyczne dla największych polskich miast.
05.10.24, 08:00
| internet » informacje
Ekskluzywny Klub Sportowy. Nowa superprodukcja Audioteki
3 października br. zadebiutowała najnowsza produkcja oryginalna Audioteki „Ekskluzywny Klub Sportowy”. W superprodukcji autorstwa Łukasza Orbitowskiego i Klaudii Mynarskiej usłyszeć można, m.in. Mateusza Banasiuka, Michała Milowicza czy Annę Smołowik.
04.10.24, 15:18
| internet » informacje | biznes i technologie » informacje
Grupa PTWP w II kwartale 2024 r. notuje rekordowe przychody w swojej historii
Grupa PTWP zaprezentowała pierwsze wyniki finansowe po przeniesieniu akcji na główny rynek GPW. W II kwartale br. Grupa PTWP osiągnęła rekordowe przychody na poziomie 38,5 mln zł, oznacza to wzrost o 30,4 proc. względem analogicznego okresu 2023 r.
03.10.24, 22:19
| internet » informacje
Ameryka głosuje. Onet przygotuje cykl wyborczych prognoz i analiz
Onet uruchamia nowy cykl „Ameryka głosuje” przygotowanym przez zespół Onet Data. Głównym tematem nowego formatu będą wybory na 47. prezydenta Stanów Zjednoczonych.
03.10.24, 19:15
| internet » ludzie
Miłosz Wiatrowski-Bujacz w zespole Gazeta.pl
Miłosz Wiatrowski-Bujacz, współtwórca wideopodcastu „Co to będzie”, od października br. pracuje w redakcji Gazeta.pl. Dołączył do działu Nowe Trendy, zajmującego się tworzeniem kreatywnych, niestandardowych treści oraz eksperymentowaniem z dziennikarskimi formami.
03.10.24, 18:15
| telewizja / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Nowa ramówka telewizyjna serwisu Echo Dnia Świętokrzyskie
30 września br. redakcja „Echo Dnia Świętokrzyskie” (Polska Press Grupa) wprowadziła nową, stałą ramówkę telewizyjną na portalu echodnia.eu. W ofercie pojawiły się nowości programowe.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty
Konkursy
do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

25.10.2024 r., Campus Google, Warszawa.semWaw#3