11.05.21, 07:00

Produkcje TVN Grupa Discovery otrzymały dziewięć nagród na World Media Festivals

Logo festiwalu
Fot.: materiały prasowe

TVN Grupa Discovery zdobyła dziewięć nagród podczas 22. edycji Television & Corporate Media Awards na World Media Festivals. Dziennikarze TVN i TVN24 pozostają niedoścignieni w kategorii „News”. W tym roku zdobywczynią aż dwóch wyróżnień, a zarazem zwyciężczynią całej kategorii została Katarzyna Górniak z redakcji „Czarno na białym”.

Wśród nagrodzonych tytułów znajdują się: „Covid-19: Świat w zagrożeniu”, „W cieniu Świetlistego Szlaku” „Neurochirurg”, i „Niech toną”, serial Player Original „Szadź” oraz reportaże „Don Stanislao. Druga twarz kardynała Dziwisza” i „Historia człowieka, który uwolnił Tomasza Komendę”.

Dziennikarka TVN24 Katarzyna Górniak z redakcji „Czarno na Białym” otrzymała aż dwa wyróżnienia za reportaż „Tygrysy na granicy”. Jej materiał zdobył tytuł najlepszego programu śledczego, a także został uznany za najlepszą produkcję w całej kategorii newsowej. To już drugi raz z rzędu, kiedy film TVN Grupa Discovery zyskuje pierwszą nagrodę w tej kategorii. W zeszłym roku tytuł ten został przyznany reportażowi Superwizjera „Morderstwo polskiego podróżnika w Meksyku".

Miejsce I – „INTERMEDIA-GLOBE GOLD AWARD”
• „Covid-19: Świat w zagrożeniu”, reż. Jarosław Jabrzyk, Łukasz Ruciński (kategoria „Documentaries: Covid-19 Topics”).
• „Niech toną”, reż. Wojciech Bojanowski (kategoria „Documentaries: Human Rights”)
• „Szadź”, reż. Sławomir Fabicki, Maciej Bochniak, Anna Kazejak (kategoria „Entertainment: Continuing Series & Serial Programmes”)
• „Tygrysy na granicy”, reż. Katarzyna Górniak (kategoria „News: Investigative Report")
• „Historia człowieka, który uwolnił Tomasza Komendę”, reż. Grzegorz Głuszak (kategoria „News: Special”)

Miejsce II – „INTERMEDIA-GLOBE SILVER AWARD”
• „W cieniu Świetlistego Szlaku”, reż. Małgorzata Łupina (kategoria „Documentaries: Current Affairs”)
• „Neurochirurg”, reż. Magdalena Zagała (kategoria „Documentaries: Medicine”)
• „Don Stanislao. Druga twarz kardynała Dziwisza”, reż. Marcin Gutowski (kategoria „News: Documentary”)

World Media Festival to festiwal skierowany do globalnych twórców telewizyjnych i filmowych, reklamowych oraz internetowych. Nagrody przyznawane są za najwyższe standardy produkcyjne, a także najlepsze i najbardziej twórcze rozwiązania, m.in. w dziedzinie reklamy, animacji, filmu dokumentalnego, edukacji, rozrywki, komunikacji korporacyjnej i public relations. W tym roku do konkursu spłynęło 811 zgłoszeń z ponad 40 krajów świata.

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 13:06
| TV / VOD » seriale
Misja: Ratunek. Służby w akcji. Serial dokumentalny o ratownikach  w TVP1
Telewizja Polska rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  „Misja: Ratunek. Służby w akcji” ukazującego codzienną pracę ratowników.
07.04.25, 11:00
| TV / VOD » badania rynku
Mecz  Atletico Madryt – FC Barcelona obejrzało ponad 1,5 mln widzów
Ponad 1,5 mln widzów łącznie na antenach TVP, poza domem i w Internecie zgromadził mecz rozegrany pomiędzy piłkarzami FC Barcelony a drużyną Atletico Madryt.
07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.