31.08.21, 12:00
TVN7 z nowym logotypem i oprawą antenową
30 sierpnia br. wraz ze startem jesiennej oferty programowej, Siódemka zaprezentowała nową oprawę antenową oraz logotyp stacji.
Jak tłumaczy nadawca, nowa oprawa stacji to kolejny krok w konsekwentnym odmładzaniu Siódemki, które programowo trwa już od kilku sezonów. W swojej warstwie wizualnej ma wyrażać lekkość, świeżość i współczesny, dynamiczny charakter kanału, który po ciężkim dniu pozwala się zrelaksować oraz daje możliwość oderwania od codzienności i przeniesienia do innego świata. Nowa oprawa ma podkreślać nie tylko charakter Siódemki, ale również jej nowe pozycjonowanie na rynku kanałów telewizyjnych.
„To konsekwencja naszego ciągłego rozwoju stacji, który prowadzimy nieprzerwanie od trzech lat. Teraz przyszedł czas na kolejny etap - zaprezentujemy Siódemkę w nowej odsłonie. Taką, jak o niej myślimy - pełną różnorodności, tęczową, otwartą i bardzo energetyczną. Do stworzenia nowej oprawy udało się nam zaprosić fantastycznego partnera - firmę SuperStudio z Argentyny, która wykonała dla nas projekt” - mówi Katarzyna Mazurkiewicz, szefowa Siódemki.
Nowa identyfikacja wizualna pojawiła się we wszystkich elementach oprawy kanału.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze