31.12.21, 09:00
Agencja Massive Music stworzyła nowe brzmienie Audioteki
15 grudnia 2021 roku Audioteka zaprezentowała identyfikację dźwiękową, powstałą we współpracy z MassiveMusic.
Twórcy z MassiveMusic pracowali z Audioteką od podstaw - od założeń strategicznych, czyli zrozumienia potrzeby sonic brandingu marki, po finalną produkcję nowego brzmienia. W efekcie prac powstał mnemonik, utwór marki (z ang. brand theme). Mnemonik został stworzony w dwóch wersjach - z voice over i bez. Będzie on każdorazowo czytany przez głównego aktora danego audiobooka - tym samym audio branding będzie żywy i nigdy nie zabrzmi dwa razy tak samo.
"Myśląc o audio brandingu, szukaliśmy brzmień, które wyrażą skalę naszych dźwiękowych przedsięwzięć. Udało nam się wypracować aranżacje, które nie tylko oddają to założenie, ale również budują atmosferę słuchania - inicjują przygodę do świata Audioteki i dobrze opowiedzianych historii" - dodaje Bartosz Sroczyński, producent w Audiotece i lider projektu.
Kompleksowy sonic branding obejmował produkcję logo głównego oraz pięciu aranżacji dla audiobooków, podcastów, słuchowisk, superprodukcji i materiałów dedykowanych młodszym słuchaczom.
„Dostrzegamy globalny trend wśród marek, które coraz częściej definiują się w muzyce lub krótkim dźwiękowym logo. Audioteka, to historie opowiedziane dźwiękiem, teraz dopinamy ostatni brandingowy guzik i dźwiękiem opowiadamy również o Audiotece”. - mówi Arkadiusz Seidler, prezes Audioteki.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze