31.12.21, 09:00

Agencja Massive Music stworzyła nowe brzmienie Audioteki

Michał Krajewski, MassiveMusic Warsaw

15 grudnia 2021 roku Audioteka zaprezentowała identyfikację dźwiękową, powstałą we współpracy z MassiveMusic.

Twórcy z MassiveMusic pracowali z Audioteką od podstaw - od założeń strategicznych, czyli zrozumienia potrzeby sonic brandingu marki, po finalną produkcję nowego brzmienia. W efekcie prac powstał mnemonik, utwór marki (z ang. brand theme). Mnemonik został stworzony w dwóch wersjach - z voice over i bez. Będzie on każdorazowo czytany przez głównego aktora danego audiobooka - tym samym audio branding będzie żywy i nigdy nie zabrzmi dwa razy tak samo.

"Myśląc o audio brandingu, szukaliśmy brzmień, które wyrażą skalę naszych dźwiękowych przedsięwzięć. Udało nam się wypracować aranżacje, które nie tylko oddają to założenie, ale również budują atmosferę słuchania - inicjują przygodę do świata Audioteki i dobrze opowiedzianych historii" - dodaje Bartosz Sroczyński, producent w Audiotece i lider projektu.

Kompleksowy sonic branding obejmował produkcję logo głównego oraz pięciu aranżacji dla audiobooków, podcastów, słuchowisk, superprodukcji i materiałów dedykowanych młodszym słuchaczom.

„Dostrzegamy globalny trend wśród marek, które coraz częściej definiują się w muzyce lub krótkim dźwiękowym logo. Audioteka, to historie opowiedziane dźwiękiem, teraz dopinamy ostatni brandingowy guzik i dźwiękiem opowiadamy również o Audiotece”. - mówi Arkadiusz Seidler, prezes Audioteki.

Komentarze

Powiązane

05.12.24, 15:00
| reklama & PR » ludzie
Dawid Pożoga nową twarzą marketingu STS
Na początku grudnia 2024 r., Dawid Pożoga objął stanowisko Chief Marketing Officer w STS, największej firmie bukmacherskiej w Polsce. Zastąpił Pawła Rabantka, który zakończył swoją 11-letnią współpracę z firmą.
05.12.24, 10:50
| reklama & PR » informacje
Tysiąc nano influencerów bierze udział w kampanii Purina Gourmet Gold
Streetcom rozpoczyna kolejna kampanię dla marki Purina - tym razem dla linii premium - Purina GourmetGold.
05.12.24, 10:02
| reklama & PR » ludzie
Iina Airaksinen stanowisku pokieruje marketingiem marki Coca-Cola na pięciu rynkach
Iina Airaksinen dołączyła do zespołu marketingu marki Coca-Cola w październiku br., jednocześnie obejmując kierownictwo nad działaniami dla pięciu rynków: Polski, krajów bałtyckich oraz Białorusi.
04.12.24, 10:08
| reklama & PR » ludzie
Rafał Szafraniec dołączył do Value Media
Do zespołu Value Media (Group One) w roli Business Directora dołączył Rafał Szafraniec, który będzie odpowiadać za rozwój współpracy pomiędzy agencją a Orange Polska, a także pracę dedykowanego zespołu współpracującego z klientem.
04.12.24, 09:31
| reklama & PR » informacje
OBTK wesprze MAKRO Polska w komunikacji projektu Szef dla Młodych Talentów
Agencja On Board Think Kong rozpoczęła obsługę firmy MAKRO Polska, obejmującą kompleksową obsługę mediów społecznościowych w ramach programu „Szef dla Młodych Talentów”.
03.12.24, 17:45
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Biuro reklamy Grupy Eurozet już z nową strukturą
Grupa Eurozet finalizuje zmiany w strukturze biura reklamy. Zintegrowany obszar sprzedaży bezpośredniej i agencyjnej będzie się składać z pięciu kluczowych obszarów biznesowych: Działu Planowania i Zakupu Radia, Działu Rozwoju Produktu Digital, Działu Rozwoju Narzędzi Sprzedażowych, Działu Niestandardów i Promocji oraz Działu Analiz i Wsparcia Sprzedaży.
03.12.24, 10:50
| reklama & PR » informacje
Bielenia, Rozbicki i Hołdys w kampanii Strzel kasą na zwierzaki
2 grudnia br. wystartowała kampania „Strzel kasą na zwierzaki” zbierająca fundusze na wsparcie Sylwestrowego Patrolu Animalsów Stowarzyszenia OTOZ.
03.12.24, 06:00
| reklama & PR » ludzie
Paweł Bednarz nowym dyrektorem PR w Alior Banku
Na początku listopada br., stanowisko dyrektora działu PR w Alior Banku objął Paweł Bednarz, ekspert z blisko 17-letnim doświadczeniem w mediach i komunikacji. Wcześniej pracował jako dziennikarz, ekspert ds. komunikacji oraz konsultant medialny.
02.12.24, 23:09
| reklama & PR » informacje
Pssst, poświętuj trochę. Świąteczna kampania Pepsi
Ruszyła kampania świąteczna Pepsi pod hasłem „Pssst, poświętuj trochę”, w której marka w dyskretny sposób zaprasza do wspólnego świętowania. W ramach kampanii realizowane są różnorodne działania, w tym aktywacje konsumenckie oraz konkurs.
02.12.24, 21:13
| reklama & PR » informacje
Dawanie jest najlepszym prezentem. Milka przymyka oko na świąteczne niedoskonałości
Rozpoczęła się świąteczna kampania Milka, która ma zachęcać wszystkich, by odpuścić sobie pogoń za idealną Gwiazdką i więcej czasu poświęcić bliskim.