06.04.25, 11:23
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Przekaz kampanii marki Florovit jest następujący: piękny i gęsty trawnik z pierwszej ligi to efekt odpowiedniej taktyki pielęgnacji, opartej na trzech krokach – nawodnienie, nawożenie, koszenie. Spoty emitowane będą do 30 kwietnia br. w największych stacjach telewizyjnych ogólnoinformacyjnych i tematycznych. Kampania w internecie potrwa do końca maja.
Jak wynika z badań Grupy INCO, pielęgnacją przydomowego trawnika zazwyczaj zajmują się mężczyźni. Jest tak w 42 proc. domów, w przypadku 27 proc. takie zadania realizowane są wspólnie. Dodatkowo, aż 58 proc. panów odpowiada za koszenie trawy. Dlatego w nowej kampanii Florovitu głównym bohaterem jest mężczyzna ze swoją rodziną i motywy związane z piłką nożną.
Na potrzeby kampanii przygotowano spoty w trzech wersjach: 30”, 15” i 6”. Najdłuższy spot będzie emitowany do końca kwietnia w telewizji, m.in. w Polsacie, TVP, TVN, TVN Turbo czy BBC Earth. Z kolei kampania internetowa potrwa do końca maja i będzie można ją zobaczyć w najpopularniejszych serwisach oraz m.in. na platformach Mety, Google i YouTube.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze