10.01.22, 16:00
Dzień Moreli w sklepie Morele. Nietypowe działania komunikacyjne
Platforma do zakupów online - sklep Morele na jeden dzień zmienił wygląd swojej strony głównej, zastępując wizualizacje produktów zdjęciami moreli oraz serwując odwiedzającym dodatkowo garść informacji na temat tego owocu.
Internauci, którzy 9 stycznia br. odwiedzili sklep Morele mogli zobaczyć, że wizualizacje produktów oferowanych przez sklep zostały zastąpione zdjęciami owoców – moreli. Dodatkowo tego dnia na stronie morele.net pojawiły się slidery kierujące do informacji, w której zebrane zostały ciekawostki dotyczące tych konkretnych owoców. Akcja zrealizowana została z okazji przypadającego na 9 stycznia Dnia Moreli.
„Nie jest powiedziane, że mając w nazwie marki owoc należy “atakować” nim wszystkich odwiedzających stronę główną. Warto jednak czasem puścić oczko do Klientów i obok elementu “zabawy” podzielić się też z nimi garścią ciekawej wiedzy wykorzystując nadarzającą się okazję. Tymczasowe zmiany, które wprowadziliśmy w Dzień Moreli na naszej stronie, pozwoliły nam nie tylko zrealizować niesztampowe działanie komunikacyjne, ale też z całą pewnością wywołać uśmiech na twarzach wielu klientów” - mówi Radosław Zarzeczny, Head of Brand & Communications w Morele.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze