11.07.22, 16:00
Niebanalna urodzinowa kampania Radia Nowy Świat
Magda Jethon, Katarzyna Kasia, Joanna Kołaczkowska, Wojciech Malajkat, Wojciech Mann, Marcin Mann, Grzegorz Markowski oraz Zbigniew Zamachowski to bohaterowie kampanii Radia Nowy Świat, która w sposób niebanalny ma informować o drugich urodzinach rozgłośni i zachęcać do dołączenia do grupy patronów.
Po urodzinowym weekendzie startuje kampania „Radio Nowy Świat ma już dwa lata i świetnie się zapowiada” w mediach społecznościowych na Facebook’u i YouTubie. 10 lipca, podczas audycji Wojciecha Manna został pokazany pierwszy z czterech spotów, który pojawił się na otwartych kanałach FB i YT Radia Nowy Świat. Dodatkowo patroni stacji mogą obejrzeć ekskluzywny spot, który jest dostępny tylko dla nich.
„Chcieliśmy w sposób nieoczywisty, a nawet absurdalny zachęcić naszych Słuchaczy do pozostania Patronką/Patronem Radia Nowy Świat. Mamy sporo dystansu do siebie i uważamy, że ta kampania powinna się Państwu spodobać, a pierwsze reakcje wskazują, że się nie mylimy” – mówi Magda Jethon, Redaktor Naczelna Radia Nowy Świat.
Za kreację odpowiada agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda. "Zależało nam, aby stworzyć kampanię, która opowie o urodzinach Radia Nowy Świat, a jednocześnie zachęci do wspierania tej stacji. Humorystyczny ton narracji to rodzaj ukłonu w stronę Słuchaczy" – dodaje Darek Rzontkowski, Partner i Executive Creative Director Agencji Huta 19, reżyser spotów. W realizacji kampanii wzięli również udział: Papaya Films - produkcja, Lunapark i 422post - postprodukcja i Ztudio&Burza – udźwiękowienie.
Przygotowanych zostało kilkanaście odsłon kreacji, ale część z nich zostanie udostępniona wyłącznie patronom Radia Nowy Świat.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze