15.07.22, 10:09

Butik Janki zakupowa uruchamia innowacyjną platformę zakupową

Butik Janki z nowym narzędziem marketingowym, fot.: materiały prasowe

Centrum Janki handlowe zaoferowało klientom i najemcom innowacyjne narzędzie e-commerce. Nowy koncept umożliwia zakupy online ubrań i dodatków z butików Centrum Janki, wyselekcjonowanych i promowanych w ramach działań advocacy marketing. Jak podkreśla Centrum, platforma zakupowa „Butik Janki” to holistyczny omnichannelowy projekt, łączący funkcje sprzedażowe, promocyjne i wizerunkowe, który dostarcza pozytywnych doświadczeń zarówno w przestrzeni online, jak i offline centrum handlowego.

Centrum Janki stworzyło nowe wsparcie sprzedaży połączone z budowaniem unikalnego doświadczenia zakupowego. ButikJanki.pl to sklep internetowy oferujący klientom produkty najemców centrum na różne okazje. Ma wyróżniać się na rynku ofertą gotowych stylizacji modowych, które są każdorazowo selekcjonowane przez ekspertki z branży fashion - modowe influencerki - spośród oferty dostępnej u najemców Centrum Janki. Na sile oddziaływania influencerów opiera się w znacznej mierze także promocja i komunikacja samego sklepu. Promocja bazuje na szerokich zasięgach influencerek, które jednocześnie mają budować wysokie zaangażowanie swoich obserwatorów, co w konsekwencji ma skutkować konkretną konwersją zakupową klientek e-butiku.

Butik Janki to komplementarny koncept zakupowy, który zakłada pełen komfort zakupów. Dedykujemy go wszystkim osobom, które poszukują gotowych, przemyślanych rozwiązań modowych, które lubią ułatwiać sobie życie i w kwestii doboru garderoby chętnie zdadzą się na opinię ekspertek. Niespotykany dotąd model, który łączy koncepcję zakupów w centrum handlowym z wygodą dokonywania ich on-line oraz modowymi inspiracjami influencerek, znajduje szerokie grono odbiorczyń i odbiorców” - mówi Sylwia Klaman, Marketing and PR Director, Cromwell Property Group, właściciel Centrum Janki. „Wdrażając takie innowacyjne działania chcemy udowodnić, że warto wychodzić z inicjatywą w kierunku klienta i tworzyć nowe, przystosowane do zmieniającego się rynku rozwiązania” – dodaje Klaman.

Butik Janki jest dodatkowo zintegrowany z nową stroną internetową centrum. Oferuje ona intuicyjną i komfortową nawigację po najistotniejszych dla klientów sekcjach informacyjnych, a także prezentuje inspiracje i konkretne propozycje zakupowe. Rozwija tematycznie koncept „shop the look” w poradniczych tekstach przygotowanych przez stylistkę centrum oraz linkuje bezpośrednio do platformy e-commerce. Nowa strona internetowa umożliwia umówienie się na private shopping lub konsultacje online ze stylistką centrum,.

Butik Janki ma także swoją stacjonarną odsłonę, funkcjonującą w centrum w formie pop up. To miejsce dla kobiet, w którym mogą oddać się w ręce urodowych i modowych ekspertów, z udziałem stylistki Centrum Janki. To także miejsce prezentacji oferty i zakupu produktów, które w ramach zintegrowanej promocji sklepu online i advocacy marketing.

Projektem opiekuje się zarządca Centrum Janki - Apsys Polska.

Centrum Janki istnieje od ponad 20 lat

CENTRUM JANKI zostało otwarte w 1999 r. w miejscowości Janki przy trasie na Kraków, Wrocław, Łódź i Katowice. W obiekcie o powierzchni 85 498 m² zakupów znajduje się ponad 170 sklepów. Na terenie obiektu działają także kino Cinema City, Sala Zabaw Fikołki, oraz 20 lokali gastronomicznych. Na odwiedzających czeka parking oferujący 3151 miejsc postojowych. Właścicielem Centrum Janki jest Cromwell Polish Retail Fund należący do Cromwell Property Group.

Komentarze

Powiązane

28.09.22, 14:30
| internet » informacje
Žatecký. Lotek & Rutek przekazują polsko-czeskie różnice językowe
Marka Žatecký wystartowała z programem „České Filmiki”. Jest to cykl 10 filmów, w których polscy stand-uperzy - Łukasz Lodkowski i Rafał Rutkowski, opowiedzą w swój sposób o polsko-czeskich różnicach językowych. Nowe odcinki będą udostępniane w każdy czwartek na kanale YouTube marki.
28.09.22, 09:21
| internet » badania rynku
ARC Rynek i Opinia: Polacy odzwyczaili się od chodzenia do kin
Polacy odzwyczaili się od chodzenia  kin. Pasjonaci filmów częściej wybierają platformy streamingowe, niż sale kinowe. Z platform Internetowych, za pomocą których można obejrzeć najnowsze filmy, korzysta 66 proc. badanych - wynika z badania zrealizowanego wspólnie przez ARC Rynek i Opinia oraz dr hab. Magdalenę Sobocińską, prof. UEW. 
28.09.22, 09:06
| internet » informacje
e-Izba startuje ze szkołą dla dzieci i młodzieży
26 września br. ruszyła inicjatywa Izby Gospodarki Elektronicznej- Szkoła Gospodarki Cyfrowej Junior, której celem jest edukacja dzieci na temat bezpiecznego poruszania się w sieci. 
27.09.22, 09:14
| internet » informacje
Antyweb.pl w portfolio Grupy Polsat Plus. Interia kupuje 70 proc. udziałów w serwisie
Antyweb.pl serwis piszący o tym co dzieje się w polskim i światowym internecie, dołącza do Grupy Polsat Plus. 
27.09.22, 08:00
| internet » ludzie
Rafał Warecki oraz Michał Chabas w zarządzie Iberion
Na początku października br., Rafał Warecki i Michał Chabas dołączą do grupy Iberion i obejmą nowo powstałe funkcje w zarządzie spółki.
26.09.22, 15:00
| internet » ludzie
Gazeta.pl wprowadza nową strukturą redakcyjną
1 października br. Gazeta.pl zmienia strukturę redakcyjną. Od tego dnia będą w niej funkcjonować cztery piony kierowane przez czworo zastępców redaktora naczelnego, którym od lipca br. jest Rafał Madajczak. Na nowo powołanych stanowiskach pracować będą Marzena Tabor, Sylwia Olczak oraz Krzysztof Kardas. 
26.09.22, 09:06
| internet » informacje
Autorski cykl Karoliny Olejak w Tygodniku Interii
W Tygodniku Interii pod nazwą „Pytania Olejak w Interii” rusza cykl rozmów z inspirującymi gośćmi ze świata polityki, sportu, nauki i kultury o źródłach ich pasji i ważnych społecznie inicjatywach.
25.09.22, 15:00
| telewizja / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Debata Newsweeka. Nowy format w Onecie oraz na Newsweek.pl
Ruszyła „Debata Newsweeka”, którą na łamach Onetu oraz na Newsweek.pl poprowadzi Tomasz Sekielski, redaktor naczelny „Newsweeka”.
24.09.22, 13:00
| internet » informacje
TikTok Follow Me. Aplikacja pomoże małym i średnim firmom rozwijać swój biznes
22 września 2022r. platforma TikTok wystartowała z programem Follow Me, aby wspomóc małych i średnich przedsiębiorców. Aplikacja angażuje do swojej akcji marki, które już prowadzą swoje działania promocyjne, za pomocą platformy. Ambasadorzy SMB podzielą się wskazówkami jak najlepiej wykorzystać potencjał TikToka, by osiągnąć cele biznesowe.
23.09.22, 12:00
| radio » informacje | internet » informacje
Serwis Polskiego Radia ,,Galaktyka Lema'' nominowany do nagrody ,,Prix Europa 2022''
Multimedialny i interaktywny serwis Internetowy Polskiego Radia „Galaktyka Lema" został nominowany do nagrody „Prix Europa 2022”. Na ,,Prix Europa’’ nagradzane są najlepsze europejskie produkcje telewizyjne, radiowe i cyfrowe. 
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Pracownik Działu Promocji

Wojewódzka Biblioteka Publiczna w Krakowie | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Centrum Kultury Zamek w Poznaniu | Poznań

Przejdź do oferty

Specjalista/tka ds. komunikacji

Park Kultury w Bydgoszczy | Dowolne

Przejdź do oferty
Konkursy
do 03.11.22

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.11.22

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 30.10.22

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

14-15 listopada 2022 r., Kraków.