15.07.22, 10:09
Butik Janki zakupowa uruchamia innowacyjną platformę zakupową
Centrum Janki handlowe zaoferowało klientom i najemcom innowacyjne narzędzie e-commerce. Nowy koncept umożliwia zakupy online ubrań i dodatków z butików Centrum Janki, wyselekcjonowanych i promowanych w ramach działań advocacy marketing. Jak podkreśla Centrum, platforma zakupowa „Butik Janki” to holistyczny omnichannelowy projekt, łączący funkcje sprzedażowe, promocyjne i wizerunkowe, który dostarcza pozytywnych doświadczeń zarówno w przestrzeni online, jak i offline centrum handlowego.
Centrum Janki stworzyło nowe wsparcie sprzedaży połączone z budowaniem unikalnego doświadczenia zakupowego. ButikJanki.pl to sklep internetowy oferujący klientom produkty najemców centrum na różne okazje. Ma wyróżniać się na rynku ofertą gotowych stylizacji modowych, które są każdorazowo selekcjonowane przez ekspertki z branży fashion - modowe influencerki - spośród oferty dostępnej u najemców Centrum Janki. Na sile oddziaływania influencerów opiera się w znacznej mierze także promocja i komunikacja samego sklepu. Promocja bazuje na szerokich zasięgach influencerek, które jednocześnie mają budować wysokie zaangażowanie swoich obserwatorów, co w konsekwencji ma skutkować konkretną konwersją zakupową klientek e-butiku.
„Butik Janki to komplementarny koncept zakupowy, który zakłada pełen komfort zakupów. Dedykujemy go wszystkim osobom, które poszukują gotowych, przemyślanych rozwiązań modowych, które lubią ułatwiać sobie życie i w kwestii doboru garderoby chętnie zdadzą się na opinię ekspertek. Niespotykany dotąd model, który łączy koncepcję zakupów w centrum handlowym z wygodą dokonywania ich on-line oraz modowymi inspiracjami influencerek, znajduje szerokie grono odbiorczyń i odbiorców” - mówi Sylwia Klaman, Marketing and PR Director, Cromwell Property Group, właściciel Centrum Janki. „Wdrażając takie innowacyjne działania chcemy udowodnić, że warto wychodzić z inicjatywą w kierunku klienta i tworzyć nowe, przystosowane do zmieniającego się rynku rozwiązania” – dodaje Klaman.
Butik Janki jest dodatkowo zintegrowany z nową stroną internetową centrum. Oferuje ona intuicyjną i komfortową nawigację po najistotniejszych dla klientów sekcjach informacyjnych, a także prezentuje inspiracje i konkretne propozycje zakupowe. Rozwija tematycznie koncept „shop the look” w poradniczych tekstach przygotowanych przez stylistkę centrum oraz linkuje bezpośrednio do platformy e-commerce. Nowa strona internetowa umożliwia umówienie się na private shopping lub konsultacje online ze stylistką centrum,.
Butik Janki ma także swoją stacjonarną odsłonę, funkcjonującą w centrum w formie pop up. To miejsce dla kobiet, w którym mogą oddać się w ręce urodowych i modowych ekspertów, z udziałem stylistki Centrum Janki. To także miejsce prezentacji oferty i zakupu produktów, które w ramach zintegrowanej promocji sklepu online i advocacy marketing.
Projektem opiekuje się zarządca Centrum Janki - Apsys Polska.
Centrum Janki istnieje od ponad 20 lat
CENTRUM JANKI zostało otwarte w 1999 r. w miejscowości Janki przy trasie na Kraków, Wrocław, Łódź i Katowice. W obiekcie o powierzchni 85 498 m² zakupów znajduje się ponad 170 sklepów. Na terenie obiektu działają także kino Cinema City, Sala Zabaw Fikołki, oraz 20 lokali gastronomicznych. Na odwiedzających czeka parking oferujący 3151 miejsc postojowych. Właścicielem Centrum Janki jest Cromwell Polish Retail Fund należący do Cromwell Property Group.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze