10.08.22, 15:15
Marka Alfa Romeo lokuje samochód w programach Roberta Makłowicza
Dwa z ostatnich odcinków programu Roberta Makłowicza publikowanych na kanale YouTube autora powstały we współpracy z marką Alfa Romeo (Grupa Stellantis).
Współpraca między marką a Makłowiczem jest elementem kampanii promującej najnowszego hybrydowego SUV-a Alfa Romeo Tonale i była koordynowana przez agencje należące do Publicis Groupe: LiquidThread, Leo Burnett, Performics i Starcom.
„Robert Makłowicz to nie tylko znany popularyzator tradycji kulinarnych, ale też miłośnik samochodów Alfa Romeo. Jego autentyczne przywiązanie do marki zachęciło nas do podjęcia współpracy i zaproponowania realizacji odcinków, w których pojawi się nowy model Tonale. Oryginalna włoska sceneria oraz talent Roberta Makłowicza do opowiadania historii pozwoliły na stworzenie wyjątkowego klimatu dla przedstawienia marki i naszego premierowego modelu Tonale” – powiedziała Beata Geneja, Communication Manager Alfa Romeo & DS.
W ramach współpracy z Robertem Makłowiczem powstały dwa odcinki relacjonujące jego podróż po północnych Włoszech. W pierwszym można obejrzeć, m.in. wizytę w muzeum Alfa Romeo w Arese i poznać historię marki. Z kolei drugi odcinek to podróż po okolicach jeziora Como. Zarówno Mediolan, jak i trasy wokół Como, Robert Makłowicz przemierza w Alfie Romeo Tonale. Część zdjęć zrealizowana była z wnętrza samochodu i z drona. Odcinki dodatkowo promowane były na oficjalnych stronach Roberta Makłowicza w serwisach Facebook i Instagram oraz na kanałach socialowych Alfa Romeo.
Za realizację współpracy Alfa Romeo z Robertem Makłowiczem i przygotowanie treści odpowiada agencja digitalowo-contentowa LiquidThread, planowaniem komunikacji w mediach społecznościowych zajęła się agencja Leo Burnett, wsparcie mediowe powierzono agencji Performics, a za planowanie strategiczne odpowiada agencja mediowa Starcom.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze