22.08.22, 19:04
Polsat Box promuję ofertę TV z Disney+
Rozpoczeła się nowa kampania reklamowa Polsat Box promująca ofertę operatora z ponad 50 kanałami TV i dostępem do serwisu Disney+ za 35 złmiesięcznie. W spocie telewizyjnym można zobaczyć Jacka Braciaka, który wraz z rodziną ogląda najnowsze produkcje z biblioteki Disney+ w domowym zaciszu.
Spot przenosi widzów do mieszkania rodziny Braciaków przygotowujących się do wieczornego, domowego seansu. Każdy członek rodziny ogląda swoją ulubioną produkcję z oferty Disney+ na dowolnie wybranym urządzeniu. Nowa kampania jest prowadzona w telewizji, m.in. w kanałach głównych i tematycznych Polsatu i TVN, a także w radio i internecie – z wykorzystaniem formatów wizerunkowych, wideo i social media.
Spot reklamowy powstał dzięki współpracy marki Polsat Box z agencją Freudschaft. Jest emitowany w telewizji w dwóch wersjach – podstawowej 30” i skróconej 15” oraz online w wersjach 6”, 15” i 30”.
Głównym celem kampanii jest promocja najnowszej oferty Polsat Box z dostępem do usługi Disney+ za 35 zł miesięcznie. Poza 50 kanałami TV pakiet umożliwia dostęp do hitowych produkcji Disneya, Pixara, Marvela, ze świata Gwiezdnych Wojen, National Geographic i Star w usłudze Disney+.
Kto odpowiada za kampanię?
Za kreację kampanii odpowaida agencja Freundschaft, za produkcję TFP Mariusz Matwiejczuk, za postprodukcjęa: wideo – Televizor, audio – Ztudio&Burza; a reżyserem spotu był Piotr Janowski.
Kampania prowadzona jest w TV (m.in. Polsat, kanały tematyczne Telewizji Polsat, TVN, kanały tematyczne TVN Warner Bros. Discovery) online, w tym social media, radiu (m.in. RMF FM, RMF Classic, RMF Maxxx, Złote Przeboje, VOX, Eska). Za zakup mediów odpowiada iProspect.
Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze