22.08.22, 19:04

Polsat Box promuję ofertę TV z Disney+

Kadr ze spotu, fot.: materiały prasowe

Rozpoczeła się nowa kampania reklamowa Polsat Box promująca ofertę operatora z ponad 50 kanałami TV i dostępem do serwisu Disney+ za 35 złmiesięcznie. W spocie telewizyjnym można zobaczyć Jacka Braciaka, który wraz z rodziną ogląda najnowsze produkcje z biblioteki Disney+ w domowym zaciszu.

Spot przenosi widzów do mieszkania rodziny Braciaków przygotowujących się do wieczornego, domowego seansu. Każdy członek rodziny ogląda swoją ulubioną produkcję z oferty Disney+ na dowolnie wybranym urządzeniu. Nowa kampania jest prowadzona w telewizji, m.in. w kanałach głównych i tematycznych Polsatu i TVN, a także w radio i internecie – z wykorzystaniem formatów wizerunkowych, wideo i social media.

Spot reklamowy powstał dzięki współpracy marki Polsat Box z agencją Freudschaft. Jest emitowany w telewizji w dwóch wersjach – podstawowej 30” i skróconej 15” oraz online w wersjach 6”, 15” i 30”.

Głównym celem kampanii jest promocja najnowszej oferty Polsat Box z dostępem do usługi Disney+ za 35 zł miesięcznie. Poza 50 kanałami TV pakiet umożliwia dostęp do hitowych produkcji Disneya, Pixara, Marvela, ze świata Gwiezdnych Wojen, National Geographic i Star w usłudze Disney+.

Kto odpowiada za kampanię?

Za kreację kampanii odpowaida agencja Freundschaft, za produkcję TFP Mariusz Matwiejczuk, za postprodukcjęa: wideo – Televizor, audio – Ztudio&Burza; a reżyserem spotu był Piotr Janowski.

Kampania prowadzona jest w TV (m.in. Polsat, kanały tematyczne Telewizji Polsat, TVN, kanały tematyczne TVN Warner Bros. Discovery) online, w tym social media, radiu (m.in. RMF FM, RMF Classic, RMF Maxxx, Złote Przeboje, VOX, Eska). Za zakup mediów odpowiada iProspect.

Komentarze

Powiązane

30.09.24, 14:58
| telewizja / VOD » informacje
TVP Info – włącz się na nowo. Duże zmiany w TVP INFO (fotogaleria nowego studia)
30 września br., kanał informacyjny TVP Info rozpoczął nadawanie z nowego studia. Stacja zaprezentowała także nowy logotyp i oprawę graficzną. Celem zmian jest wzmocnienie newsowego charakteru TVP Info i zerwanie – jak podkreśla nadawca - z wizerunkiem stacji propagandowej.
30.09.24, 12:56
| telewizja / VOD » informacje
TVN zapowiada polską edycję Eternal Glory
Wkrótce w Grecji rozpoczną się zdjęcia do nowego programu TVN – opartego na formacie „Eternal Glory”. Mistrzowie sportu staną przed wyjątkowymi wyzwaniami, a całość poprowadzi Anna Senkara. N
30.09.24, 07:30
| telewizja / VOD » seriale
Krew z krwi. Ruszyły zdjęcia do III sezonu serialu
21 sierpnia br. w Warszawie padł pierwszy klaps na planie jednego z najbardziej wyczekiwanych polskich seriali sensacyjnych – „Krew z krwi” (TVP).
29.09.24, 18:00
| telewizja / VOD » informacje
Oko na Europę. Dorota Bawołek i Maciej Zakrocki gospodarzami nowego formatu TVP Info
W ofercie TVP INFO pojawi się nowy program „Oko na Europę”, który poprowadzą Dorota Bawołek i Maciej Zakrocki.
29.09.24, 12:25
| telewizja / VOD » informacje
1,7 mln widzów obejrzało premierę teledysku Moja i Twoja Nadzieja
26 września br. widzowie programu informacyjnego „19.30” mogli obejrzeć premierę teledysku do nowej wersji utworu „Moja i Twoja Nadzieja”, który powstał w ramach akcji Telewizji Polskiej #RazemDlaWas niosącej pomoc ofiarom powodzi w południowo-zachodniej Polsce.
28.09.24, 08:00
| telewizja / VOD » informacje
W poszukiwaniu dobrego filmu. Katarzyna Borowiecka i Igor Kierkosz gospodarzami nowego programu filmowego TVP2
W sobotę, 28 września br. o godz. 18:50, tuż przed galą kończącą 49. Festiwal Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni, w TVP2 zadebiutuje nowy magazyn filmowy – „W poszukiwaniu dobrego filmu”. Jego gospodarzami będą Katarzyna Borowiecka i Igor Kierkosz. Premierowe emisje w każdą sobotę w Dwójce.
28.09.24, 08:00
| telewizja / VOD » informacje
Fake czy Historia? Nowy cykl publicystyczny TVP Historia
18 września br. o godz. 18:10 TVP Historia rozpoczęła emisję nowego cyklu „Fake czy Historia?”. Seria powstaje we współpracy z Muzeum Historii Polski w Warszawie oraz Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku.
27.09.24, 12:30
| telewizja / VOD » ludzie
Ewa Wituszyńska przeszła z Biznes 24 do MWE Networks
Ewa Wituszyńska dołączyła do MWE Networks i objęła stanowisko Dyrektora Komercyjnego. Będzie odpowiedzialna za rozwój działu sprzedaży specjalnej.
27.09.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje
Junior Music z nowym logotypem i oprawą
Od 30 września br., Junior Music wprowadza nowy logotyp i oprawę graficzną. To jak tłumaczy nadawca kolejny krok w realizacji długofalowej strategii Grupy MWE.
26.09.24, 13:30
| telewizja / VOD » ludzie
Diana Kautz i Mateusz Szymkowiak w ekipie pasma Dobrego dnia w TVP3 Warszawa
Do gospodarzy programu „Dobrego dnia” w TVP3 Warszawa dołączyła Diana Kautz. Zespół stacji wzmocnił też w roli reportera Mateusz Szymkowiak.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Rzeszowskie Piwnice | inne

Przejdź do oferty

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty

Grafik – Dział Imprez i Promocji

Ośrodek Kultury Kraków-Nowa Huta | Kraków

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.