22.08.22, 19:04
Polsat Box promuję ofertę TV z Disney+
Rozpoczeła się nowa kampania reklamowa Polsat Box promująca ofertę operatora z ponad 50 kanałami TV i dostępem do serwisu Disney+ za 35 złmiesięcznie. W spocie telewizyjnym można zobaczyć Jacka Braciaka, który wraz z rodziną ogląda najnowsze produkcje z biblioteki Disney+ w domowym zaciszu.
Spot przenosi widzów do mieszkania rodziny Braciaków przygotowujących się do wieczornego, domowego seansu. Każdy członek rodziny ogląda swoją ulubioną produkcję z oferty Disney+ na dowolnie wybranym urządzeniu. Nowa kampania jest prowadzona w telewizji, m.in. w kanałach głównych i tematycznych Polsatu i TVN, a także w radio i internecie – z wykorzystaniem formatów wizerunkowych, wideo i social media.
Spot reklamowy powstał dzięki współpracy marki Polsat Box z agencją Freudschaft. Jest emitowany w telewizji w dwóch wersjach – podstawowej 30” i skróconej 15” oraz online w wersjach 6”, 15” i 30”.
Głównym celem kampanii jest promocja najnowszej oferty Polsat Box z dostępem do usługi Disney+ za 35 zł miesięcznie. Poza 50 kanałami TV pakiet umożliwia dostęp do hitowych produkcji Disneya, Pixara, Marvela, ze świata Gwiezdnych Wojen, National Geographic i Star w usłudze Disney+.
Kto odpowiada za kampanię?
Za kreację kampanii odpowaida agencja Freundschaft, za produkcję TFP Mariusz Matwiejczuk, za postprodukcjęa: wideo – Televizor, audio – Ztudio&Burza; a reżyserem spotu był Piotr Janowski.
Kampania prowadzona jest w TV (m.in. Polsat, kanały tematyczne Telewizji Polsat, TVN, kanały tematyczne TVN Warner Bros. Discovery) online, w tym social media, radiu (m.in. RMF FM, RMF Classic, RMF Maxxx, Złote Przeboje, VOX, Eska). Za zakup mediów odpowiada iProspect.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze