24.08.22, 23:45
Jacek Braciak promuje najlepsze sportowe emocje w Polsat Box
Polsat Box rozpoczął emisję nowej kampani reklamowej zachęcającej do skorzystania z oferty telewizyjnej pełnej wielkich sportowych emocji.
Przesłaniem kampanii jest pokazanie różnorodności oferty sportowej dostępnej w Polsat Box. W ramach bogatej oferty telewizji satelitarnej, kablowej IPTV i internetowej OTT z dekoderem operator zapewnia możliwość oglądania takich sportowych rozgrywek, m.in. jak: Mistrzostw Świata w piłce siatkowej mężczyzn i kobiet na kanałach Polsat Sport, Ligi Mistrzów UEFA w Polsat Sport Premium, turniejów tenisowych na kanałach Eurosport, hiszpańskiej LaLigi Santadner z udziałem Roberta Lewandowskiego oraz innych piłkarskich lig europejskich, w tym włoskiej, francuskiej, portugalskiej czy belgijskiej, dostępnych na kanałach Eleven Sports oraz PKO BP Ekstraklasy na kanałach CANAL+ Sport3 i CANAL+ Sport4. W spocie pojawia się Jacek Braciak, który wraz z synami sprawdza ofertę od Polsat Box.
Zakreację spotu odpowiedzialna jest agencja Freundschaft, za produkcję TFP Mariusz Matwiejczuk, za postprodukcję: wideo – Televizor, audio – Ztudio&Burza, reżyserem Piotr Janowski.
Kampania będzie prowadzona w telewizji (m.in. Polsat, kanały tematyczne Telewizji Polsat, TVN, kanały tematyczne TVN Warner Bros. Discovery), online – z wykorzystaniem zasięgowych form reklamowych, wideo oraz social mediów. Media zakupił dom mediowy iProspect. Nowy spot przygotowany został w wersji 30”.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze