07.09.22, 08:00

SkyShowtime w Skandynawii wystartuje 20 września

Logo SkyShowtime, fot.: materiały prasowe

Nowy serwis streamingowy SkyShowtime zostanie oficjalnie uruchomiony 20 września br. w Danii, Finlandii, Norwegii i Szwecji. W Polsce serwis pojawi się w dalszej kolejności.

SkyShowtime – jako wspólne przedsięwzięcie Comcast– spółki macierzystej NBCUniversal i Sky oraz Paramount Global, zostanie uruchomione 20 września br., a później, w IV kwartale br. rozszerzy swoją działalność o Holandię. Ponadto, SkyShowtime w nadchodzących miesiącach i do pierwszego kwartału 2023 r. będzie kontynuował swój rozwój, rozpoczynając działanie w Hiszpanii, Portugalii, Andorze i Europie Środkowo-Wschodniej (CEE). Rynki CEE obejmują Albanię, Bośnię i Hercegowinę, Bułgarię, Chorwację, Czechy, Węgry, Kosowo, Czarnogórę, Macedonię Północną, Polskę, Rumunię, Serbię, Słowację i Słowenię.

SkyShowtime ma zaoferować tysiące godzin rozrywki i dostarczać seriale i filmy. W ofercie platformy maja się znaleźć premiery kinowe wyprodukowane przez Paramount Pictures i Universal Pictures, dwóch najstarszych hollywoodzkich studiów filmowych, które razem stanowią prawie 50 proc. całkowitego biznesu filmowego w Hollywood. SkyShowtime ma być domem dla selekcji nowych hitów filmowych po ich premierze kinowej, w tym „Top Gun: Maverick”, „Jurassic World Dominion”, „Minions: The Rise of Gru” czy „Downton Abbey: A New Era”. Ponadto SkyShowtime zaprezentuje nowe seriale premium, treści dla dzieci i rodziny oraz selekcję zbiorów i polecenia od Universal Pictures, Paramount Pictures, Nickelodeon, DreamWorks Animation, Paramount+, SHOWTIME, Sky Studios i Peacock. SkyShowtime będzie oferował również lokalne, oryginalne programy, filmy dokumentalne i inne produkcje z rodzimych rynków.

W krajach skandynawskich, w ramach partnerstwa z Paramount, SkyShowtime zastąpi Paramount+, umożliwiając obecnym i przyszłym klientom oglądanie filmów Paramount, a także oryginalnych produkcji SHOWTIME. Po raz pierwszy subskrybenci uzyskają dostęp do większej liczby nowych, ekskluzywnych seriali i filmów premium, uwzględniając produkcje Universal Pictures, Sky Originals i NBCUniversal.Od momentu uruchomienia tamtejsi klienci będą mogli oglądać premiery takich seriali jak: „American Gigolo”, „Sky Originals The Rising”, „The Fear Index”, „The Midwich Cuckoos” oraz 21. sezon „Law & Order od Peacock”. W nadchodzących miesiącach dodatkowo wśród nowości znajdą się: V sezon „Yellowstone”, „Pitch Perfect: Bumper in Berlin”, „Vampire Academy” i oryginalne seriale SHOWTIME: II sezon „Yellowjackets” oraz „Let The Right One In”.

Jaka będzie cena dostępu do serwisu w Skandynawii?

Usługa będzie dostępna bezpośrednio dla konsumenta za pośrednictwem aplikacji SkyShowtime na urządzeniach Apple iOS, tvOS, Android oraz na stronie internetowej. Miesięczna opłata za SkyShowtime wyniesie 6,99€ w Finlandii, 79SEK w Szwecji, 79NOK w Norwegii i 69DKK w Danii.

SkyShowtime będzie również dostępny na rynkach skandynawskich za pośrednictwem następujących partnerów dystrybucyjnych: Allente, RiksTV, Ruutu, Sappa, Strim, Telenor, Tele2, Telia, Telmore i YouSee z grupy Nuuday oraz TV 2 Play.

Komentarze

Powiązane

08.09.24, 20:59
| telewizja / VOD » informacje
TVP INFO wprowadza nowe programy informacyjne i format Kwiatki polskie
Od 9 września br. TVP INFO wprowadza nowości w swojej ofercie. „14:30” i „Panorama” mają być obszernymi blokami newsów, a „Polska o poranku” oraz „Polska nocą” ma być dynamicznym, codziennym przeglądem najważniejszych informacji ze wszystkich regionów kraju.
07.09.24, 14:11
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Katarzyna Kwiatkowska w kolejnej kampanii Marki Netia
Netia w nowej odsłonie „olimpijskiej” kampanii ATL (m.in. TV, OOH, internet) wspiera sprzedaż oferty dostępu do Internetu do 300 Mb/s za 25 zł miesięcznie przy zakupie pakietu: światłowód, TV S 4K, dostęp do serwisu Max.
06.09.24, 14:20
| telewizja / VOD » badania rynku
Blisko 4 mln widzów meczu Szkocja – Polska w Telewizji Polskiej
Polska reprezentacja piłki nożnej zwycięstwem nad Szkotami w Glasgow zainaugurowała rozgrywki Ligi Narodów 2024/25. Transmisję meczu w TVP1 i TVP Sport oglądało ponad 3 mln widzów. Kolejne 500 tys. osób śledziło rozgrywkę poza domem. Była to najliczniej oglądana pozycja dnia.
06.09.24, 10:20
| telewizja / VOD » seriale
Wichrowe wzgórza, Minuta ciszy, Kawa z kardamonem i Profilerka. Premiery seriali w TVP1
W piątek, 6 września br. w TVP1 zadebiutują dwa seriale: turecka telenowela „Wichrowe wzgórza” i polska „Minuty ciszy” z Robertem Więckiewiczem w roli głównej. Dzień później Jedynka pokaże ukraiński serial kostiumowy „Kawę z kardamonem” i kryminał pt. „Profilerka”.
05.09.24, 17:58
| telewizja / VOD » ludzie
Agnieszka Prachniak awansowała w TVP Sport. Została Zastępcą Dyrektora ds. Programowych
Na początku września br., Agnieszka Prachniak objęła funkcję Zastępcy Dyrektora ds. Programowych w TVP Sport. Odpowiada za kształtowanie oferty programowej kanału i kontynuuje pracę nad rozwojem treści sportowych TVP w internecie.
05.09.24, 10:31
| telewizja / VOD » seriale
30 lat Mody na sukces w polskiej telewizji. Specjalny maraton produkcji i programy w ViDocTV
30 lat temu na antenie TVP1 pokazano pierwszy odcinek amerykańskiej telenoweli „Moda na sukces”. 5 września br. ViDoc TV zaprezentuje maraton z serialem oraz specjalne okolicznościowe programy.
04.09.24, 13:00
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Ruszyła loteria interaktywnego serialu Miłość za wszelką cenę (TV4)
UNIQUE ONE przygotowała ogólnopolską loterie promocyjną dla widzów interaktywnego serialu rozrywkowego pt. „Miłość za wszelką cenę” (TV4) wykorzystującą kody QR wyświetlane na żywo w czasie emisji serialu.
04.09.24, 12:00
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Obserwator Gospodarczy Strefy Biznesu. Nowy program Strefy Biznesu
Redakcja serwisu „Strefa Biznesu” (Polska Press Grupa), rozpoczęła emisję nowego programu wideo "Obserwator Gospodarczy Strefy Biznesu".
03.09.24, 16:01
| telewizja / VOD » informacje
Poznajmy się na nowo! Kampania wizerunkowa Telewizji Polskiej
Po okresie zmian, Telewizja Polska chce budować bliskość z widzami oraz zrozumienie ich codziennego życia i emocji. Celem nowej kampanii wizerunkowej TVP jest zjednoczenie Polaków niezależnie od ich poglądów i pokazanie, że publiczny nadawda jest miejscem dla wszystkich.
03.09.24, 14:00
| telewizja / VOD » informacje
BBC Player w ofercie CDA Premium
Od 1 września br., usługa BBC Player została udostępniona w ramach CDA Premium. To efekt nawiązania współpracy między BBC Studios i CDA.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Polecamy
Konferencje

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.