30.09.22, 11:20

Tour po galeriach sztuki z Suzuki Motor Poland

Plakat Warsaw Gallery Weekend, fot.: materiały prasowe

Suzuki Motor Poland po raz kolejny zostało partnerem głównym Warsaw Gallery Weekend. Z okazji tego wydarzenia agencja Communication Unlimited opracowała dla Suzuki kampanię pod hasłem „Art of Experience”. WGW odbywa się w dniach od 29 września do 2 października br.

Suzuki Motor Poland od siedmiu lat sponsoruje Warsaw Gallery Weekend (WGW), święto polskiej sztuki współczesnej, które gromadzi w warszawskich galeriach miłośników sztuki. WGW jest okazją do zapoznania się z najnowszymi pracami uznanych artystów i poznania ważnych nazwisk z rynku sztuki. Daje także możliwość osobistego spotkania się z kuratorami i twórcami.

W tym roku wydarzenie to odbywa się w dniach 29 września – 2 października. Obecność Suzuki w przestrzeni tego wydarzenia opracowała agencja Communication Unlimited. Kampania „Art of Experience” jest prowadzona w Internecie, mediach społecznościowych i na plakatach w galeriach. Suzuki Motor Poland przekazało do dyspozycji Warsaw Gallery Weekend flotę samochodów z napędem hybrydowym, których branding również przygotowała agencja.

,,Hasło „Art of experience” odnosi się zarówno do doświadczania sztuki, jak i pozytywnego doświadczania produktów Suzuki. W przekazie graficznym inspirowaliśmy się twórczością Keitha Haringa, legendy street-artu, którego prace biją obecnie rekordy aukcyjne. Jego charakterystyczny styl jest często wykorzystywany przez modne marki np. Converse czy japońską marką Uniqlo’’ - mówi Rafał Grzeszkowski, Dyrektor Kreatywny Communication Unlimited.

Samochody Suzuki posłużą do wożenia najważniejszych gości, którzy podczas WGW będą odwiedzać galerie. Zorganizowano także konkurs, którego laureaci będą mieli okazję podróżować hybrydowymi samochodami Suzuki w towarzystwie ambasadorów marki Jarosława Maznasa i Rafała Jemielity.

Communication Unlimited w ramach strategii marki od ośmiu lat realizuje dla Suzuki kampanie w TV, prasie, Internecie i radiu oraz działania outdoorowe. Odpowiada za obsługę marki w mediach społecznościowych oraz obsługę sieci dealerskiej w zakresie komunikacji.

Komentarze

Powiązane

21.03.25, 16:09
| kultura » informacje
Tomasz Jagiełło laureatem nagrody UNIC Achievement Award 2025
Tomasz Jagiełło, założyciel, prezes zarządu i dyrektor generalny sieci kin Helios, otrzyma europejską branżową nagrodę UNIC Achievement Award. To wyróżnienie przyznawane jest profesjonalistom z branży kinowej za wybitne osiągnięcia. 
09.03.25, 23:00
| radio / audio » informacje | kultura » książki
Superprodukcja Audioteki i Wydawnictwa SQN ‒ „Grom. Wojna runów”
12 lutego br. premierę miała pierwsza wspólna superprodukcja Audioteki oraz Wydawnictwa SQN ‒ „Grom. Wojna runów”. Ta wciągająca od samego początku historia, została zrealizowana na podstawie książki Marcina Mortki.
08.03.25, 12:00
| kultura » książki
Premiera książki „Głupie zwierzęta Polski i jak je znaleźć. Przewodnik świadomego obserwatora”
26 marca 2025 roku odbędzie się premiera książki „Głupie zwierzęta Polski i jak je znaleźć. Przewodnik świadomego obserwatora” autorstwa Marka Maruszczaka. Ta publikacja wydawnictwa Znak Koncept zaskoczy i rozbawi nawet najbardziej doświadczonych pasjonatów przyrody.
06.03.25, 06:00
| prasa » informacje | kultura » książki
Dziesięć reportaży w walce o prestiżową nagrodę Kapuścińskiego
Jury wyłoniło dziesięć najlepszych reportaży wydanych po polsku w 2024 roku, z czego cztery to książki polskich autorów, a sześć to tłumaczenia. Finał 16. edycji Nagrody im. Ryszarda Kapuścińskiego, organizowanej przez Miasto Stołeczne Warszawa i „Gazetę Wyborczą”, odbędzie się w połowie maja.
02.03.25, 21:50
| kultura » informacje
The Batman – nowa kolekcjonerska moneta od Mennicy Gdańskiej oraz Warner Bros. Discovery Global Consumer Products
"The Batman" to nowa moneta kolekcjonerska dla pasjonatów uniwersum DC powstała we współpracy Mennicy Gdańskiej oraz Warner Bros. Discovery Global Consumer Products (WBDGCP). Numizmat został zaprezentowany 20 lutego 2025 r.
28.02.25, 16:45
| radio / audio » informacje | kultura » informacje
Radio Kraków nagrodzi najważniejsze wydarzenia kulturalne roku. Uroczysta gala już 3 marca
W poniedziałek, 3 marca br. o godz. 18.05 w Studiu im. Romany Bobrowskiej odbędzie się Gala wręczenia najważniejszych kulturalnych nagród Radia Kraków: Marek i Supermarki Radia Kraków za 2024 rok oraz Radiowej Nagrody im. Romany Bobrowskiej.
27.02.25, 21:00
| kultura » informacje
Bukiet lisów ‒ ekskluzywna kolekcja porcelany Fabryki Porcelany AS Ćmielów
Fabryka Porcelany AS Ćmielów prezentuje nową odsłonę unikatowej edycji filiżanek na 2025 rok – zaprojektowanej w nurcie art déco przez Marisę de Lempicka. Dekoracje kolekcji „Bukiet lisów” przygotowała Pola Dwurnik. 
26.02.25, 09:09
| kultura » film
14. edycja Festiwalu Filmowego Hommage à Kieślowski - Końce i początki
14. Festiwal Filmowy Hommage à Kieślowski odbędzie się w dniach 29-31 sierpnia 2025 r. w Sokołowsku. Hasło przewodnie tegorocznej edycji brzmi "Końce i początki".
24.02.25, 22:12
| kultura » książki
Wydawnictwo Znak i Fundacja Wisławy Szymborskiej będą dalej współpracować
Społeczny Instytut Wydawniczy Znak oraz Fundacja Wisławy Szymborskiej podpisały umowę partnerstwa wydawniczego na kolejne 10 lat.
14.02.25, 15:30
| TV / VOD » informacje | kultura » film
Gala Orłów wraca na antenę Telewizji Polskiej
Dwie dokumentalne koprodukcje TVP znalazły się wśród filmów nominowanych w 27. edycji Polskich Nagród Filmowych Orły: „8. Dzień Chamsinu” w reż.Zviki Gregory Portnoya oraz „Wanda Rutkiewicz. Ostatnia wyprawa” w reż. Elizy Kubarskiej. Telewizja Polska po ośmiu latach wraca do roli oficjalnego nadawcy i partnera telewizyjnego Orłów. 
Subskrybuj RSS działu kultura: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.