30.09.22, 11:20
Tour po galeriach sztuki z Suzuki Motor Poland
Suzuki Motor Poland po raz kolejny zostało partnerem głównym Warsaw Gallery Weekend. Z okazji tego wydarzenia agencja Communication Unlimited opracowała dla Suzuki kampanię pod hasłem „Art of Experience”. WGW odbywa się w dniach od 29 września do 2 października br.
Suzuki Motor Poland od siedmiu lat sponsoruje Warsaw Gallery Weekend (WGW), święto polskiej sztuki współczesnej, które gromadzi w warszawskich galeriach miłośników sztuki. WGW jest okazją do zapoznania się z najnowszymi pracami uznanych artystów i poznania ważnych nazwisk z rynku sztuki. Daje także możliwość osobistego spotkania się z kuratorami i twórcami.
W tym roku wydarzenie to odbywa się w dniach 29 września – 2 października. Obecność Suzuki w przestrzeni tego wydarzenia opracowała agencja Communication Unlimited. Kampania „Art of Experience” jest prowadzona w Internecie, mediach społecznościowych i na plakatach w galeriach. Suzuki Motor Poland przekazało do dyspozycji Warsaw Gallery Weekend flotę samochodów z napędem hybrydowym, których branding również przygotowała agencja.
,,Hasło „Art of experience” odnosi się zarówno do doświadczania sztuki, jak i pozytywnego doświadczania produktów Suzuki. W przekazie graficznym inspirowaliśmy się twórczością Keitha Haringa, legendy street-artu, którego prace biją obecnie rekordy aukcyjne. Jego charakterystyczny styl jest często wykorzystywany przez modne marki np. Converse czy japońską marką Uniqlo’’ - mówi Rafał Grzeszkowski, Dyrektor Kreatywny Communication Unlimited.
Samochody Suzuki posłużą do wożenia najważniejszych gości, którzy podczas WGW będą odwiedzać galerie. Zorganizowano także konkurs, którego laureaci będą mieli okazję podróżować hybrydowymi samochodami Suzuki w towarzystwie ambasadorów marki Jarosława Maznasa i Rafała Jemielity.
Communication Unlimited w ramach strategii marki od ośmiu lat realizuje dla Suzuki kampanie w TV, prasie, Internecie i radiu oraz działania outdoorowe. Odpowiada za obsługę marki w mediach społecznościowych oraz obsługę sieci dealerskiej w zakresie komunikacji.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze