12.10.22, 18:58
BlaBlaCar rusza z kampanią w Lublinie
Serwis BlaBlaCar ruszył z kampanią promocyjną adresowaną do mieszkańców Lublina. Celem aktywności jest wsparcie przejazdów autobusowych, możliwych do rezerwacji i zakupu biletu za pośrednictwem platformy. Głównym elementem akcji są okazyjne przejazdy za połowę ceny. Działania objęły ekspozycję billboardową oraz digital, a także influencer marketing i ambient.
1 października br., ruszyła rozpoczęła się kampania BlaBlaCar adresowana do Lublina i okolic. Jak podkreśla marka, powodem wyboru tego miasta jest dynamicznie rosnący popyt na zakup biletów autokarowych w tym kierunku. W okresie czerwiec-lipiec br. ich sprzedaż wzrosła aż o 300 proc. Tym samym Lubelszczyzna uplasowała się na drugiej lokacie w kraju pod kątem najpopularniejszych regionów rezerwujących przejazd autobusem w BlaBlaCar, ustępując jedynie miejsca Małopolsce.
Aktywności promować będą atrakcyjne cenowo wybrane połączenia do i z Lublina – tańsze o 50 proc. względem standardowych w 10 miastach w kraju. Od 1 października br. na terenie miasta pojawi się kilkanaście nośników wielkoformatowych, o wymiarach 600x300 i 504x238 cm. Jednocześnie trwać będą działania online, obejmujące YouTube – reklamy w trzech formatach: 6, 15 i 20 sekund, Facebook – posty sponsorowane statyczne i wideo oraz reklamy w serwisie, a także TikTok – działania z lokalnymi twórcami.
Kto jest odpoweidzialny za kampanię?
Za kreację odpowiada Labcon, studio Koyot Design i agencja marketingowa MAIK. Ta ostatnia odpowiada również za zakup nośników outdoorowych. Z kolei zakupem mediów online zajęła się agencja Labcon. Działania public relations oraz współpracę z influencerami prowadzi dfusion communication. Uzupełnieniem kampanii są także broszury rozdawane w okolicach centrum miasta.
Działania potrwają do końca br. Marka zapowiada, że wkrótce ujawni najbardziej spektakularny element akcji.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze