10.11.22, 12:43
Rodzina Braciaków przygotowuje się do świąt w kampanii Polsat Box
Polsat Box ruszył z emisją świątecznej kampani reklamowej, która ma zachęcać do skorzystania z najnowszych promocji platformy. W spocie TV rodzina Braciaków przygotowuje się do świąt i przy okazji odkrywa, że różnorodna i bogata oferta Polsat Box przypomina magiczny worek św. Mikołaja, w którym każdy znajdzie coś dla siebie.
Nowa kampania ma przedstawiać świąteczne propozycje operatora. Działania marketingowe będą prowadzone, m.in.: telewizji (30-sekundowe spoty), online (z wykorzystaniem zasięgowych form reklamowych i wideo oraz social media) oraz w rozgłośniach radiowych ogólnopolskich i lokalnych.
Spot TV ma przenieść widzów do domu rodziny Braciaków, która przygotowuje się do świąt. Kiedy mama z córką pieką świąteczne słodkości, nagle pada pytanie: „Jak to jest, że w worku św. Mikołaja mieszczą się wszystkie prezenty?” Z odpowiedzią przybywa tata, który porównuje magiczny worek św. Mikołaja do oferty Polsat Box. Aby to sprawdzić, cała rodzina przenosi się na kanapę i wspólnie wybierają ulubiony program.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Freundschaft, za produkcję TFP Mariusz Matwiejczuk, za postprodukcję wideo – Televizor, audio – Ztudio&Burza. Reżyserem spotu był Piotr Janowski.
Kampania została zaplanowana w telewizji (m.in. Polsat, kanały tematyczne Telewizji Polsat, TVN, kanały tematyczne TVN Warner Bros. Discovery), sieci (w tym w mediach społecznościowych) , radiu (m.in. RMF FM, RMF Classic, RMF Maxx, Złote Przeboje, Muzo.fm, VOX, Eska, Radio ZET). Media zakupił iProspect.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze