30.11.22, 15:00

Cenniki Grupy RMF w przyszłym roku na krótsze okresy. Radio Alex dołącza do pakietu RMF 3D

Logotypy marek Grupy RMF, fot.: materiały prasowe

Grupa RMF zaprezentowała cenniki reklamowe, które obowiązywać będą od 9 stycznia 2023 r. Od przyszłego roku cenniki obowiązywać też będą na krótsze niż dotychczas okresy – zazwyczaj dwumiesięczne.

Jak podkreśla Grupa RMF, wprowadzając nowe cenniki zabrano pod uwagę nie tylko rekordowe wyniki słuchalności, ale też popyt na reklamę radiową oraz dynamicznie zmieniającą się sytuację gospodarczą. „Naszych cenników reklamowych nie podnosiliśmy od marca br., pomimo bardzo wysokiej w tym czasie inflacji. Dodatkowo, do pakietu RMF 3D dołącza Radio Alex z Zakopanego – najstarsza, największa i najpopularniejsza stacja lokalna na Podhalu” – mówi Tomasz Ramza, Dyrektor Generalny Działu Sprzedaży Grupy RMF.

Średnie ceny spotów zimą 2023 r. wyniosą: w RMF FM – 18 226 zł (wzrost w porównaniu do cennika jesiennego o 7,9 proc., w RMF MAXX – 4 084 zł (wzrost o 7,6 proc.), a w RMF Classic – 1 715 zł (wzrost o 8,0 proc.).

Specjalny jingiel poprzedzi ostatnią reklamę

Do oferty reklamowej zostaną wprowadzone nowe rozwiązania, m.in.: możliwość wyróżnienia ostatniej reklamy w bloku reklamowym specjalnym jinglem, pozycjonowanie wskazania sponsorskiego (w przypadku, gdy audycja ma więcej niż jednego sponsora).

W obliczu dynamicznej rzeczywistości gospodarczej i rynkowej od 2023 r. cenniki Grupy RMF będą ogłaszane zazwyczaj na okresy dwumiesięczne i będą publikowane z wyprzedzeniem około czterotygodniowym. „Pozwoli nam to lepiej reagować na kondycję rynku reklamy i zmiany inflacyjne, przy jednoczesnym zachowaniu dużej przewidywalności kosztów kampanii w naszych stacjach” – tłumaczy Tomasz Ramza.

Przed Walentynkami będzie drożej

Grupa RMF wprowadza też możliwość bezkosztowego i prostego podpisywania umów drogą elektroniczną za pomocą systemu SimpleSign. W cenniku wiosennym dopłata „high season”, wprowadzana przez Grupę RMF w okresach zwiększonego popytu na reklamę, będzie obowiązywała przed Walentynkami, w dn. 6-14 lutego i wynosić będzie 3 proc. Cenniki zimowe obowiązywać będą od 9 stycznia do 26 lutego 2023 r.

Komentarze

Powiązane

17.09.23, 13:00
| radio » informacje
48. Festiwal Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni na antenach Jedynki i Trójki
W dniach 18 – 23 września br. odbędzie 48. Festiwal Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni, którego patronem medialnym jest Polskie Radio. Jedynka i Trójka zaplanowały rozmowy, audycje plenerowe i relacje dziennikarskie z wydarzenia.
17.09.23, 09:00
| radio » informacje
Skarb. Pierwsze słuchowisko kryminalne w ofercie Radia 357
Radio 357 rusza z emisją pierwszego słuchowiska kryminalnego „Skarb”, którego scenariusz oparty jest na prawdziwych wydarzeniach. Produkcja powstała wspólnie z Krajm Story.
15.09.23, 11:45
| radio » informacje
Muzyczne wybory. Gwiazdy rządzą w Radiu Złote Przeboje
Słuchacze Radia Złote Przeboje będą mogli wziąć udział w muzycznych wyborach z udziałem artystów. Zwieńczeniem akcji "Gwiazdy rządzą w Radiu Złote Przeboje" będzie "Wielki muzyczny wieczór wyborczy".
14.09.23, 18:04
| radio » informacje
Tu się dzieje! Radio ZET promuje jesienną ramówkę
Pod hasłem "Tu się dzieje!" rusza kampania reklamowa Radia Zet, która będzie promowała jesienną ramówkę stacji. Działania promocyjne obejmą telewizję, sieci kin, internet oraz nośniki reklamy zewnętrznej.
14.09.23, 14:11
| radio » informacje | internet » informacje
Blaski i cienie. Anna Gacek z nowym podcastem w Audiotece
Po audycji „Sweet Teens”, Anna Gacek powraca na łamy Audioteki z nowym podcastem. W premierowym projekcie będzie przybliżać słuchaczom autobiografie osób z pierwszych stron gazet. Każdy odcinek to jedna książka, jeden życiorys, jedna dobrze opowiedziana historia.
14.09.23, 11:45
| radio » informacje
Tytus Hołdys współgospodarzem Listy Przebojów Muzyki Filmowej w RMF Classic
Od jesiennej ramówki „Lista Przebojów Muzyki Filmowej” RMF Classic będzie miała dwoje prowadzących – do Jadwigi Polus dołącza Tytus Hołdys.
13.09.23, 18:00
| radio » badania rynku
Olsztyn: RMF FM liderem, Antyradio awansuje na drugie miejsce
RMF FM pozostaje niezagrożonym liderem w Olsztynie. Na drugie miejsce awnasowało Antyradio - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 lutego 2023 r. do 31 lipca 2023 r. (Olsztyn).
13.09.23, 07:00
| radio » badania rynku
RMF FM traci. Radio Zet z najlepszym wynikiem od 2014 r.
Radio RMF FM pozostaje absolutnym liderem, ale udział stacji wyraźnie stopniał. Z kolei Radio Zet zanotowało duży wzrost tzw. Słuchalności - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez Kantar Polska dla KBR obejmującego okres od 1 czerwca 2023 r. do 30 września 2023 r. (stacje ogólnopolskie i ponadregionalne).
10.09.23, 13:00
| radio » informacje
Konkurs „Kolorowy piórnik” w Polskim Radiu Dzieciom
Rozpoczyna się konkurs plastyczny "Kolorowy piórnik" Polskiego Radia Dzieciom, skierowany do dzieci w wieku 3-10 lat. Prace można zgłaszać do 24 września 2023 r. Nagrodzone prace zostaną opublikowane na stronie Polskiego Radia Dzieciom i w mediach społecznościowych.
08.09.23, 06:00
| radio » informacje
Słuchowisko Polskiego Radia w finale Festiwalu Prix Europa
Słuchowisko "Taki, co umiera" zostało zakwalifikowane do finału festiwalu "Prix Europa". Nagrody zostaną ogłoszone podczas gali w Berlinie.
Subskrybuj RSS działu radio: rss
Oferty pracy

Specjalista/specjalistka ds. marketingu

Muzeum Getta Warszawskiego | Warszawa

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Komunikacji

Muzeum Sztuki w Łodzi | Łódź

Przejdź do oferty

Animator Kultury w obszarze czytelnictwa

Biblioteka publiczna w Dzielnicy Bemowo m.st.Warszawy | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 20.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 14.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.