08.12.22, 09:26
T-Mobile agencją wybiera w przetargu PZL
Od początku grudnia br. za opracowanie i realizację komunikacji dla wszystkich marek T-Mobile Polska będzie odpowiadała agencja PZL. Do zadań nowego partnera będzie należało, m.in. stworzenie strategii komunikacji T-Mobile, adaptacje globalnych działań marki, działania ATL i wydarzenia specjalne.
W wyniku przetargu przeprowadzonego w drugiej połowie br., firma T-Mobile wybrała nową agencję reklamową. Agencja PZL będzie zajmować się przygotowaniem strategii komunikacji marek dla T-Mobile oraz Heyah. Zakres współpracy dotyczy wdrażanych przez operatora produktów i usług, platformy komunikacyjnej T-Mobile i Heyah oraz opracowanie i realizacja kampanii reklamowych.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze