08.12.22, 09:26

T-Mobile agencją wybiera w przetargu PZL

Logo T-Mobile, fot.: materiały prasowe

Od początku grudnia br. za opracowanie i realizację komunikacji dla wszystkich marek T-Mobile Polska będzie odpowiadała agencja PZL. Do zadań nowego partnera będzie należało, m.in. stworzenie strategii komunikacji T-Mobile, adaptacje globalnych działań marki, działania ATL i wydarzenia specjalne.

W wyniku przetargu przeprowadzonego w drugiej połowie br., firma T-Mobile wybrała nową agencję reklamową. Agencja PZL będzie zajmować się przygotowaniem strategii komunikacji marek dla T-Mobile oraz Heyah. Zakres współpracy dotyczy wdrażanych przez operatora produktów i usług, platformy komunikacyjnej T-Mobile i Heyah oraz opracowanie i realizacja kampanii reklamowych.

Komentarze

Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.