14.03.23, 17:00
Cenniki Grupy RMF bez zmian
Grupa RMF ogłosiła cenniki reklamowe swoich stacji i pakietów na kolejne dwa miesiące. Pozostaną one bez zmian w stosunku do obecnie obowiązujących.
Nowe cenniki stacji i pakietów handlowych Grupy RMF będą obowiązywać od 1 maja do 2 lipca br. Pozostaną one na takim samym poziomie, jak obowiązujące obecnie. W cenniku majowo-czerwcowym nie został też ogłoszony ani jeden okres high season wprowadzany w okresach zwiększonego popytu na reklamę radiową, zazwyczaj w związku ze świętami.
Udział wszystkich stacji Grupy RMF wynosi aktualnie 36,4 proc., co stawia spółkę na pozycji lidera rynku radiowego. Druga w rankingu Grupa Eurozet (czyli stacje dotychczas należące do Eurozetu i Grupy Radiowej Agory) ma o ponad 10 pkt. proc. niższy wynik – 26,2 proc.. (dane słuchalnościowe: Radio Track, Kantar Polska, 12.2022-02.2023, wskaźnik: udział w czasie słuchania, target: wszyscy 15-75 lat).
kierowniczka/kierownik działu PR
Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka | Warszawa
Przejdź do ofertySpecjalista ds. promocji czasopism naukowych
Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie | Warszawa
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
21-22.09. 2023 r., Rzeszów.
Komentarze